от muhogon » Вто Май 17, 2016 23:19 pm
Като стана дума за масла, да споделя мой опит, от миналата година, най-вече лятото. След ремонта, карах голфа с фукс титан, 10в40, такова ми сложи същият автомонтьор. Много добре се държеше колата, не е скъпо, дотук добре! На втората смяна, като навъртях 6-7000 км, започна да ми пищи масления датчик. Отначало го отдадох на повреда в датчика, и го смених, но след време започна същия проблем! Все пак, го доизкарах на километрите му, и смених с мотул, както и смених марката на филтъра, и всичко си дойде на мястото, датчика млъкна! Което ме наведе на мисълта, че просто на фукса по-бързо му се "износваше" вискозитета, отколкото на мотула! А като се износеше, почваше и доста добре да си го похапва!
Като стана дума за масла, да споделя мой опит, от миналата година, най-вече лятото. След ремонта, карах голфа с фукс титан, 10в40, такова ми сложи същият автомонтьор. Много добре се държеше колата, не е скъпо, дотук добре! На втората смяна, като навъртях 6-7000 км, започна да ми пищи масления датчик. Отначало го отдадох на повреда в датчика, и го смених, но след време започна същия проблем! Все пак, го доизкарах на километрите му, и смених с мотул, както и смених марката на филтъра, и всичко си дойде на мястото, датчика млъкна! Което ме наведе на мисълта, че просто на фукса по-бързо му се "износваше" вискозитета, отколкото на мотула! А като се износеше, почваше и доста добре да си го похапва!