от admin » Съб Дек 05, 2009 7:24 am
vointex написа:admin написа:Да, да, за оторизиран с-з е така. Режат яко защото бачкат на час, ако ще бачка повече от няколко часа в цената влиза и обяда му и т.н.
Когато сервиза работи по нормовремена (или иначе казано на час), това не означава, че ако колата ти стои в него 3 дни ти ще платиш труд за 72 часа. Просто там всичко е строго регламентирано, има си ценоразпис на нормовремената, гледаш смяна на каре еди колко си часа по еди колко си пари за часа и си смяташ колко ще ти излезе. А това, че всички искат за 5 лева основен ремонт може само в някой гараж. Там монтьора не плаща нито данъци, нито осигуровки нищичко и затова работи евтино, а големите сервизи (поне някои от тях) са си платили данъците и осигуровките и трябва да остане за работниците и за собствениците. Така, че разберете защо е по скъпо в оторизираните сервизи.
Да, да така е, само че се опитват това да им служи за оправдание само. Едно приятелче работише горе в Дианата, сега е представителство на опел, вземаше 40% от ремонта за него, 60 % за сервиза. Докарваше си по 1000 - 1500 кинта на месец разбира се не всеки месец, но го осигуряваха на 250 лв. Той дига цената на ремонта за да може неговите 40% който ще вземе да са повече т.е. ако ремонта за това карe струва нормално 200 лв, той казва 300 лв за да може да вземе 120 лв от ремонта, а не 80 лв (40% на 200 лв). Та мисълта ми беше че това в Б-я си го връткат както им отърва. Един колега си закара колата във въпросната Диана, даде 350 лв за ремонт и на края му я върнаха на три цилиндъра и му казаха че за нищо не става, отиде той на някакъв негов познат, квартален майстор където ремонта му излезна 50 лв и до ден днешен (3-та година) още си кара колата.
[quote="vointex"][quote="admin"]Да, да, за оторизиран с-з е така. Режат яко защото бачкат на час, ако ще бачка повече от няколко часа в цената влиза и обяда му и т.н.[/quote]
Когато сервиза работи по нормовремена (или иначе казано на час), това не означава, че ако колата ти стои в него 3 дни ти ще платиш труд за 72 часа. Просто там всичко е строго регламентирано, има си ценоразпис на нормовремената, гледаш смяна на каре еди колко си часа по еди колко си пари за часа и си смяташ колко ще ти излезе. А това, че всички искат за 5 лева основен ремонт може само в някой гараж. Там монтьора не плаща нито данъци, нито осигуровки нищичко и затова работи евтино, а големите сервизи (поне някои от тях) са си платили данъците и осигуровките и трябва да остане за работниците и за собствениците. Така, че разберете защо е по скъпо в оторизираните сервизи. :)[/quote]
Да, да така е, само че се опитват това да им служи за оправдание само. Едно приятелче работише горе в Дианата, сега е представителство на опел, вземаше 40% от ремонта за него, 60 % за сервиза. Докарваше си по 1000 - 1500 кинта на месец разбира се не всеки месец, но го осигуряваха на 250 лв. Той дига цената на ремонта за да може неговите 40% който ще вземе да са повече т.е. ако ремонта за това карe струва нормално 200 лв, той казва 300 лв за да може да вземе 120 лв от ремонта, а не 80 лв (40% на 200 лв). Та мисълта ми беше че това в Б-я си го връткат както им отърва. Един колега си закара колата във въпросната Диана, даде 350 лв за ремонт и на края му я върнаха на три цилиндъра и му казаха че за нищо не става, отиде той на някакъв негов познат, квартален майстор където ремонта му излезна 50 лв и до ден днешен (3-та година) още си кара колата.