Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

Добави отговор


С помощта на CAPTCHA се убеждаваме, че сте човек, а не робот.
Усмивки
:bigboss: :blackeye: :blinkblink: :closed: :dancing: :ebay: :gamer: :google: :grin2: :haha: :heat: :helpme: :crazyeye: :confused2: :imsorry: :mafia: :chaingun: :cute: :Alvarin: :D :) :beroe: :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :cheers: :smoukin: :tongue: :angry: :spank:

BBCode е Включен
[img] е Включен
[url] е Изключено
Усмивките са Включени

Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от mupk0 » Вто Сеп 24, 2013 15:28 pm

Нямам инструменти аз...труд предлагам ,но изнтрументариума трябва да е от теб :D Че навремето ,а и сега си правя колата в един сервиз,които е на мой авер...

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от The enD » Пон Сеп 23, 2013 22:38 pm

Щи пиша да се уговорим ако ти се занимава с мене, черпим.
Пък може и сам да се пробвам.
:)

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от mupk0 » Пон Сеп 23, 2013 22:16 pm

muhogon написа:
mupk0 написа:Няма как..всичко става бетон :) Ако ти трябва да го преправяш за турбо изпарител или да му покачваш дебита също мога да помогна,че и двете съм ги правил :D Сега малко разхода ще ти се дигне,но не е болка за умиране.
Това чудо за какви изпарители иде реч - за моно, или газови инжекциони?
Проста газ...при инжекционите си имаш заводско такъв маркуч(за вакуум към редуктора).


Тео ко имаш желание няма проблем :D

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от The enD » Пон Сеп 23, 2013 21:12 pm

Мирка, на моя кошник да го правя ли тоя номер? И мойта си губи оборотите по инерция, независимо от скоростта...

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от muhogon » Пон Сеп 23, 2013 21:08 pm

mupk0 написа:Няма как..всичко става бетон :) Ако ти трябва да го преправяш за турбо изпарител или да му покачваш дебита също мога да помогна,че и двете съм ги правил :D Сега малко разхода ще ти се дигне,но не е болка за умиране.
Това чудо за какви изпарители иде реч - за моно, или газови инжекциони?

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от realprofesora » Пон Сеп 23, 2013 0:54 am

mupk0 написа:Няма как..всичко става бетон :) Ако ти трябва да го преправяш за турбо изпарител или да му покачваш дебита също мога да помогна,че и двете съм ги правил :D Сега малко разхода ще ти се дигне,но не е болка за умиране.
Ще засека и ще ти кажа.....Лошото е, че освен мен и дъщерята я кара колата и не мога да дам реален разход понеже на нея крака е доста "тежък" .

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от mupk0 » Пон Сеп 23, 2013 0:24 am

Няма как..всичко става бетон :) Ако ти трябва да го преправяш за турбо изпарител или да му покачваш дебита също мога да помогна,че и двете съм ги правил :D Сега малко разхода ще ти се дигне,но не е болка за умиране.

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от realprofesora » Нед Сеп 22, 2013 17:31 pm

Мирко, оправих се, мерси много за съвета. Сложих един шлаух 8мм , единия край към изпарителя откъм ниското налягане. Пробих една дупка в капака на Ловатото и му навих един штуцер. Фабричните дупки запуших с Поксипол. Другия край на шлауха свързах с щуцер , малко след филтъра. Сега колата върви много по-добре, държи си оборотите, като изключа на свободна дори при над 100км/ч. ..и то ги държи стабилни. Като цяло не очаквах чак такъв ефект. Направо съм приятно изненадан. :dancing:

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от realprofesora » Нед Сеп 22, 2013 11:02 am

Мерси за отговора.

Re: Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от mupk0 » Нед Сеп 22, 2013 8:39 am

На голфчето ми си го бях направил така след "тунинга" по мотора,защото не му стигаше газта.Като цяло след уравновесяване се покачва дебита на изпарителя(да го имаш в предвид).Като цяло може да ти вдигне леко разхода,но и мотора ще се засили леко(ако досега е бил спънат откъм смес).Запушваш дупките на капака на изпарителя откъм газовите фази(този с навитият на него обогатител в средата) като ги заваряш примерно.Аз реших и махнах обогатителя защото никога не го ползвам.На негово място пуснах цолова резба и купих от Боруй 2 чешмеджийски щуцера.Навих единия в изпарителя.На филтърната кутия направих дупка между филтъра и дросела(някъде посредата се падна при мен,но като цяло е без значение).Навих щуцера и го залепих с лепило.Свързах двата края на маркуча и последва настройка на колата.Като диаметър мисля,че беше нещо от сорта на 10мм,но в боруй въпросните щуцери и маркучи са един до друг и бях взел вторият по големина размер(карам по спомен).При пробиването на вторият шуцер(към мотора) внимавай ,да не го сложиш срещу картерната вентилация,защото ако нещо духа в таз тръба ще си имаш проблеми :)

Към mirko най-вече:Изравняване налягане в изпарителя

от realprofesora » Нед Сеп 22, 2013 7:00 am

Нещо на висока скорост ми гасне понякога колата. Имаше начин да се изравни налягането на изпарителя. Щуцера къде се свързва преди филтъра или след него. Колко мм е диаметъра на маркучето и трябва ли да се регулира с нещо отвора на маркуча. Щото по разни форуми гледам набиват доста големи маркучи и ги регулират с кранче.
Мирко знам че се занимаваше с нещо подобно ако може да ми обясни.

Върнете се в началото