от mupk0 » Нед Сеп 22, 2013 8:39 am
На голфчето ми си го бях направил така след "тунинга" по мотора,защото не му стигаше газта.Като цяло след уравновесяване се покачва дебита на изпарителя(да го имаш в предвид).Като цяло може да ти вдигне леко разхода,но и мотора ще се засили леко(ако досега е бил спънат откъм смес).Запушваш дупките на капака на изпарителя откъм газовите фази(този с навитият на него обогатител в средата) като ги заваряш примерно.Аз реших и махнах обогатителя защото никога не го ползвам.На негово място пуснах цолова резба и купих от Боруй 2 чешмеджийски щуцера.Навих единия в изпарителя.На филтърната кутия направих дупка между филтъра и дросела(някъде посредата се падна при мен,но като цяло е без значение).Навих щуцера и го залепих с лепило.Свързах двата края на маркуча и последва настройка на колата.Като диаметър мисля,че беше нещо от сорта на 10мм,но в боруй въпросните щуцери и маркучи са един до друг и бях взел вторият по големина размер(карам по спомен).При пробиването на вторият шуцер(към мотора) внимавай ,да не го сложиш срещу картерната вентилация,защото ако нещо духа в таз тръба ще си имаш проблеми
На голфчето ми си го бях направил така след "тунинга" по мотора,защото не му стигаше газта.Като цяло след уравновесяване се покачва дебита на изпарителя(да го имаш в предвид).Като цяло може да ти вдигне леко разхода,но и мотора ще се засили леко(ако досега е бил спънат откъм смес).Запушваш дупките на капака на изпарителя откъм газовите фази(този с навитият на него обогатител в средата) като ги заваряш примерно.Аз реших и махнах обогатителя защото никога не го ползвам.На негово място пуснах цолова резба и купих от Боруй 2 чешмеджийски щуцера.Навих единия в изпарителя.На филтърната кутия направих дупка между филтъра и дросела(някъде посредата се падна при мен,но като цяло е без значение).Навих щуцера и го залепих с лепило.Свързах двата края на маркуча и последва настройка на колата.Като диаметър мисля,че беше нещо от сорта на 10мм,но в боруй въпросните щуцери и маркучи са един до друг и бях взел вторият по големина размер(карам по спомен).При пробиването на вторият шуцер(към мотора) внимавай ,да не го сложиш срещу картерната вентилация,защото ако нещо духа в таз тръба ще си имаш проблеми :)