от HoCuS » Пон Яну 27, 2014 10:12 am
Французите по принцип знаят как да правят дизели (все пак 95% от автопарка във Франция е дизел). Но при сравнение с между Маздата и Цитроена, маздата е по-комфортна кола. по-широка, по-здрава.
Вземи под внимание, че въждата ги яде тия Мазди яко. Ако е от Австрия, колата ще е много наядена. Джамбазите, ги докарват тук, пълнят с монтажна пяна, китосват, пръскат и като нова
.
Маздата има 2 дизела, доколкото знам 101 коня и 90 коня. Миналата година карах 323 2.0 DTID за около месец и нещо, върви прилично, преди 1700-800 оборота е малко мудна, докато не тръгне турбото. Мотора беше адски тих, но все пак и колата беше на 95 000 километра (реални). Цени за части така и не разбрах. Имай предвид, че на 10 000 километра по 300-400 грама задължително ги изяжда. Возията е стегната, но не твърда (това важи за всички мазди).
Ти си избираш.
Французите по принцип знаят как да правят дизели (все пак 95% от автопарка във Франция е дизел). Но при сравнение с между Маздата и Цитроена, маздата е по-комфортна кола. по-широка, по-здрава.
Вземи под внимание, че въждата ги яде тия Мазди яко. Ако е от Австрия, колата ще е много наядена. Джамбазите, ги докарват тук, пълнят с монтажна пяна, китосват, пръскат и като нова :).
Маздата има 2 дизела, доколкото знам 101 коня и 90 коня. Миналата година карах 323 2.0 DTID за около месец и нещо, върви прилично, преди 1700-800 оборота е малко мудна, докато не тръгне турбото. Мотора беше адски тих, но все пак и колата беше на 95 000 километра (реални). Цени за части така и не разбрах. Имай предвид, че на 10 000 километра по 300-400 грама задължително ги изяжда. Возията е стегната, но не твърда (това важи за всички мазди).
Ти си избираш.