Накрайник на аспух на дизел

Добави отговор


С помощта на CAPTCHA се убеждаваме, че сте човек, а не робот.
Усмивки
:bigboss: :blackeye: :blinkblink: :closed: :dancing: :ebay: :gamer: :google: :grin2: :haha: :heat: :helpme: :crazyeye: :confused2: :imsorry: :mafia: :chaingun: :cute: :Alvarin: :D :) :beroe: :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :cheers: :smoukin: :tongue: :angry: :spank:

BBCode е Включен
[img] е Включен
[url] е Изключено
Усмивките са Включени

Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Накрайник на аспух на дизел

Re: Накрайник на аспух на дизел

от System_error » Сря Окт 22, 2014 21:02 pm

Ти пък къде се обади в тема, дето ни те питат, ни те викат? Ма що ли питам? Типично поведение за простак и глупак.

PS: @emzo - не казвам, че не може да си прав. Просто не бъди толкова сигурен в преценката си. Аз примерно винаги си имам едно наум и обръщам внимание и на другата гледна точка. Истината обикновено се оказва по средата.

Re: Накрайник на аспух на дизел

от muhogon » Сря Окт 22, 2014 20:39 pm

emzo написа:Ай ай, Вожде.

Не мога да споря с теб. Ти разбираш от всичко, но най-много от работата и принципа на ЕГР-а.

Пийс бро.
И аз така мисля! Ерудитът си е ерудит, където и да го бутнеш, знае, даже н онова място да иде, пак знае, откъде да ги почне! Хау!

Re: Накрайник на аспух на дизел

от emzo » Сря Окт 22, 2014 20:18 pm

Ай ай, Вожде.

Не мога да споря с теб. Ти разбираш от всичко, но най-много от работата и принципа на ЕГР-а.

Пийс бро.

Re: Накрайник на аспух на дизел

от System_error » Сря Окт 22, 2014 19:46 pm

Имаш си право на мнение, аз също. Вожд, не вожд... индиански приказки само. Нали не се мислиш за най-можещия и знаещ автомонтьор, щото спора, който ти цитирах е точно между специалисти като теб. Те също не могат да постигна единомислие, като и в двата лагера има капацитети известни с майсториството си (без кавички). Ама щом ти казваш, значи е така! Друго мнение няма!

Re: Накрайник на аспух на дизел

от emzo » Сря Окт 22, 2014 8:59 am

Ти конкретно вездесъщи вожде в случая ги ядеш точно така.
Ама аз лично се радвам на такива душици като теб, това е в плюс за моя джоб. Даже предпочитам да препоръчваш да не си ги затапват.
И аз хляб трябва да ям. :mrgreen:

Re: Накрайник на аспух на дизел

от System_error » Вто Окт 21, 2014 23:20 pm

Хич не е нормално. Познавам хора с гаранционни коли за стотина бона, които карат с туба-дизел, така че тва гаранционната хич не е критерий. А пред очите ми са отваряли ЕГР, който за 180К км никога не е чистен и имаше само черен цвят, но не и подобни гадости. Хич не убеждавай че тва което е на снимката е на всички коли, щото у наше село не ядем доматитУ с колците!!!

Re: Накрайник на аспух на дизел

от emzo » Вто Окт 21, 2014 13:49 pm

Аве пич ква нафта, кви 5 лева ве, на гаранционна кола, кой ще си позволи да сложи нафта с неясен произход ?

Това е НОРМАЛНО за всяка кола с работещ ЕГР.

Ето ти още снимки от личната ми колекция:
emzo написа:Две снимчици, които обясняват, защо изключването на клапана (ЦФ3) и дърпането на вакуума (ЦФ2) не решават проблема с ЕГР-а
Изображение Изображение

Re: Накрайник на аспух на дизел

от System_error » Вто Окт 21, 2014 12:36 pm

Инртересно, с ква нафта е карана?!?

Re: Накрайник на аспух на дизел

от emzo » Вто Окт 21, 2014 8:39 am

Малко снимки на кола купена чисто нова и само на 80000 км.
с ЕГР - Изображение Изображение Изображение Изображение

и след почистването:
Изображение

и мап сензора 1 година по-късно:
Изображение

Дървените философи да си плямпат , колкото искат.

Re: Накрайник на аспух на дизел

от System_error » Вто Окт 21, 2014 6:49 am

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=44651.0

Ето темата от Рено форума "за и против затапването ма EGR". Беше позамряла за година, но отскоро пак се поднови полемиката. И последните няколко страници дават представа, ако на някой не му се чете цялата.

Re: Накрайник на аспух на дизел

от realprofesora » Вто Сеп 16, 2014 7:11 am

System_error написа:По това дали е удачно или не затапването, може да се поспори доста. Според единия лагер, няма проблем, но според другия, оказва влияние в работата на мотора и затапването му променя доста неща, които променят и нормалната му работа...
Ако се конкретизираш, кои са тези "...доста неща, които променят и нормалната му работа.." ще можем наистина да разберем нуждата от този "апендикс", бих го нарекъл.Eдинствено на ниски обороти ЕГР се отваря. През останалото време е затворен(това по четене на живи данни) на всички коли. Не виждам на какво може да повлия този ЕГР след като се затапи, освен на екологията..с каквато цел е и измислен. Старите мотори като нямат ЕГР сигурно са "повлияни в работата" си. За мен е пълна глупост, особено на нашите "хубави" горива, да прекарваш изгорели газове през всмукателния тракт-ужас. То сажди, то чернилки, по клапани, тръбопроводи... :heat: Не благодаря.
Ако клапана затваря плътно, просто му вадим вакум управлението, ако не затваря, тогава механичен заслон.Както е казал поета " ..Това е толкоз просто и логично.."

Re: Накрайник на аспух на дизел

от Mendeleev » Вто Сеп 16, 2014 6:20 am

Не е ли най-добре да се изчисти хубаво и да не се затапва?

Re: Накрайник на аспух на дизел

от System_error » Пон Сеп 15, 2014 21:53 pm

По това дали е удачно или не затапването, може да се поспори доста. Според единия лагер, няма проблем, но според другия, оказва влияние в работата на мотора и затапването му променя доста неща, които променят и нормалната му работа...

Re: Накрайник на аспух на дизел

от emzo » Пон Сеп 15, 2014 11:53 am

Колкото и малко да я караш, колкото и да е чистил егр-а жабарина, направи си услуга и си затапи ЕГР-а с ламарина.

Re: Накрайник на аспух на дизел

от Mendeleev » Нед Сеп 14, 2014 21:20 pm

System_error написа:Значи няма повод за притеснение, ама си имай едно наум с обороти над 3000 при турбо-дизел. Турбината няма да понесе много подобен наган продължително време ...
Да и осъзнавам това. Сега още и се радвам и опушвам пътищата, но ще се кротна и ще карам нормално да пестя колицата. Дано някой от форума не съм подразнил с писаниците си...

Върнете се в началото