от realprofesora » Вто Сеп 16, 2014 7:11 am
System_error написа:По това дали е удачно или не затапването, може да се поспори доста. Според единия лагер, няма проблем, но според другия, оказва влияние в работата на мотора и затапването му променя доста неща, които променят и нормалната му работа...
Ако се конкретизираш, кои са тези "...доста неща, които променят и нормалната му работа.." ще можем наистина да разберем нуждата от този "апендикс", бих го нарекъл.Eдинствено на ниски обороти ЕГР се отваря. През останалото време е затворен(това по четене на живи данни) на всички коли. Не виждам на какво може да повлия този ЕГР след като се затапи, освен на екологията..с каквато цел е и измислен. Старите мотори като нямат ЕГР сигурно са "повлияни в работата" си. За мен е пълна глупост, особено на нашите "хубави" горива, да прекарваш изгорели газове през всмукателния тракт-ужас. То сажди, то чернилки, по клапани, тръбопроводи...
Не благодаря.
Ако клапана затваря плътно, просто му вадим вакум управлението, ако не затваря, тогава механичен заслон.Както е казал поета " ..Това е толкоз просто и логично.."
[quote="System_error"]По това дали е удачно или не затапването, може да се поспори доста. Според единия лагер, няма проблем, но според другия, оказва влияние в работата на мотора и затапването му променя доста неща, които променят и нормалната му работа...[/quote]
Ако се конкретизираш, кои са тези "...доста неща, които променят и нормалната му работа.." ще можем наистина да разберем нуждата от този "апендикс", бих го нарекъл.Eдинствено на ниски обороти ЕГР се отваря. През останалото време е затворен(това по четене на живи данни) на всички коли. Не виждам на какво може да повлия този ЕГР след като се затапи, освен на екологията..с каквато цел е и измислен. Старите мотори като нямат ЕГР сигурно са "повлияни в работата" си. За мен е пълна глупост, особено на нашите "хубави" горива, да прекарваш изгорели газове през всмукателния тракт-ужас. То сажди, то чернилки, по клапани, тръбопроводи... :heat: Не благодаря.
Ако клапана затваря плътно, просто му вадим вакум управлението, ако не затваря, тогава механичен заслон.Както е казал поета " ..Това е толкоз просто и логично.."