Работа с полиестерни и епоксидни смоли

Добави отговор


С помощта на CAPTCHA се убеждаваме, че сте човек, а не робот.
Усмивки
:bigboss: :blackeye: :blinkblink: :closed: :dancing: :ebay: :gamer: :google: :grin2: :haha: :heat: :helpme: :crazyeye: :confused2: :imsorry: :mafia: :chaingun: :cute: :Alvarin: :D :) :beroe: :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :cheers: :smoukin: :tongue: :angry: :spank:

BBCode е Включен
[img] е Включен
[url] е Изключено
Усмивките са Включени

Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Работа с полиестерни и епоксидни смоли

Работа с полиестерни и епоксидни смоли

от Nirvana » Сря Дек 06, 2017 8:39 am

Колеги,
искам да направя някои леки корекции по бронята на колата си и видях, че става сравнително лесно с употребата на смоли с втвърдител и фибростъкло (листи, стъклопласт).
Решил съм, преди да полагам каквито и да са смоли, да направя калъпи директно върху колата като я облепя в желаната форма с картон и да излея пяна. После да оформя пяната, да я облепя с някакъв вид фолио (за да мога да отлепя калъпа от фибростъклото), да положа разделителен пласт спрей (за по-лесно отлепяне) и чак накрая да започна да слагам смолата.

В youtube намерих един маниак, който работи директно със стиропор и го изрязва - https://www.youtube.com/watch?v=ClWliVS6tZs
И този начин става, но това вече е за цялостно изграждане на шасито, а при мен ще е частично.

Та, имам въпрос относно смолите. С коя е по-удачно да работя, защото искам да се получи еластичен краен продукт, а не чуплив. Знам, че полиестерът е гъвкав и по-евтин от епоксидната смола.

Мерси предварително!

Върнете се в началото