критики + Още Нещо...
- SniperBeta
- Модератор
- Мнения: 1007
- Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
- Местоположение: Nosgoth
- Обратна връзка:
Продължавам с още един филм, който ми направи силно впечатление:
What Dreams May Come - Драма от 1998г. с Annabella Sciorra и
Robin Williams.При автомобилна злополука двете им деца умират и родителите съкрушени се опитват да преодолеят някак си огромната мъка, която ги съпровожда ден след ден. Известно веме след това и мъжът (R.Williams) умира.Душата му попада в "рая".Това е място, което се възпроизвежа от неговата фантазия и чувства.Приживе те са били положители -> "на оня свят" също всичко е красиво, цветно, пъстро и спокойно.Но на земята, жена му (A.Sciorra) е на ръба да полудее след като в рамките на 4 години успя да изгуби и децата си, и съпруга си.Тя си прерязва вените и така умира...без тя да знае.Нашия е твърдо решен да я намери, ако трябва дори да отиде в Ада (а тя е там, защото е "самоубийца"). "Рая" и "Ада" са възпроизведени по страхотен начин, а филма е размазващо як.
ОЦЕНКА: 10\10
P.S.2 админ, кажи къде ш го дават този филм.
What Dreams May Come - Драма от 1998г. с Annabella Sciorra и
Robin Williams.При автомобилна злополука двете им деца умират и родителите съкрушени се опитват да преодолеят някак си огромната мъка, която ги съпровожда ден след ден. Известно веме след това и мъжът (R.Williams) умира.Душата му попада в "рая".Това е място, което се възпроизвежа от неговата фантазия и чувства.Приживе те са били положители -> "на оня свят" също всичко е красиво, цветно, пъстро и спокойно.Но на земята, жена му (A.Sciorra) е на ръба да полудее след като в рамките на 4 години успя да изгуби и децата си, и съпруга си.Тя си прерязва вените и така умира...без тя да знае.Нашия е твърдо решен да я намери, ако трябва дори да отиде в Ада (а тя е там, защото е "самоубийца"). "Рая" и "Ада" са възпроизведени по страхотен начин, а филма е размазващо як.
ОЦЕНКА: 10\10
P.S.2 админ, кажи къде ш го дават този филм.
- Otherside
- Потребител
- Мнения: 419
- Регистриран на: Пон Мар 31, 2003 23:25 pm
- Местоположение: До ДНА-то
- Обратна връзка:
Аз пък се накефих на филма Levity...има го на фтп-то, ама няма субтитри.. 9/10 Нашият човек бива усвободен от затворът след 21 години(за убийство) и сега той се опитва да стане по-добър човек..
Също гледах ferrari-то...в този автобиографичен филм, ендзо ферари се исправя срещу собствената си съвест...8/10 (no subs):)
Гледах и американския пай3...ами нищо по-различно от останалите 2.. 4/10. Поне има много конфузни ситуации дето ще се хилите много...
Също гледах ferrari-то...в този автобиографичен филм, ендзо ферари се исправя срещу собствената си съвест...8/10 (no subs):)
Гледах и американския пай3...ами нищо по-различно от останалите 2.. 4/10. Поне има много конфузни ситуации дето ще се хилите много...
- Otherside
- Потребител
- Мнения: 419
- Регистриран на: Пон Мар 31, 2003 23:25 pm
- Местоположение: До ДНА-то
- Обратна връзка:
- SniperBeta
- Модератор
- Мнения: 1007
- Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
- Местоположение: Nosgoth
- Обратна връзка:
Ами то май...само това му е якото.
Big Troble In Little China - Това не е интересния филм "Конфликт в малко Токио". Този е истинска глупост, грозни ефекти.Става дума за някъф магьосник, някви глупости...отвратителен филм. ОЦЕНКА: 1\10
Bulletproof Monk - Става дума за един монах, на който са поверили някакъв свитък, съдържащ думи за безсмъртието и той трябва да го пази до момента, когато ще срещне човека, на който да го предаде. Сравнително интересен филм, с горе-долу добри ефекти.Има моменти от филма, в които оригиналния превод не е толкова интересен, така че с малко фантазия може да стане голям смях и доста добре...както и да е.
ОЦЕНКА: 5\10
Cobra - Много стар филм, със Силвестър Сталоун.Той е в ролята на "Ловец на глави", на наемно ченге, което изпълнява "черната работа". Кара много яка кола с 1000 турбота.
ОЦЕНКА: 6\10
Commando - Също стар филм с Арни. Той е някакъв прост дървар (в буквалния смисъл на думата). Отвличат дъщеря му и той отива да я намери, избий всичко живо и оцелее.Бива.
ОЦЕНКА: 5\10
Dumb And Dumber - Страхотна комедийка с Джим Кери в ролята на загубеняка Флойд.Той и неговия приятел Хари виждат как една жена си забравя куфарчето на летището и тръгват да я намерят за да и го върнат. ОЦЕНКА: 8\10
Dumb And Dumberer - Този филм е ярък пример за това, колко малоумно може да бъде едно продължение.Това е..."покъртителна тъпня".Действието се развива преди първата част.Нашите главни герой тамън се запознават.Но е толкова скучен и прозЗз, че няма на къде повече.Нито акторите са като предния, нито режисиора, нито сценариста, нито оператора...
ОЦЕНКА: 1\10
Equilibrium - Ето това е достойния конкурент и претендент за първото място на Матрицата.До излизането на този филм нищо не се знаеше.Нито течаха високо платени и през 10 мин. реклами, нито на киното се появи.В България единствения начин да го изгледаш е, да отидеш в някоя зала.ФИЛМА Е РАЗМАЗВАЩО ЯК. Атмосферата е сайбър-пънк, света (разбира се) не е това, което беше (е сега).Напред, напред в бъдещето човечеството е измислило "лекарство" против престъпността, алчността и порока.Чрез ижектирането всекидневно на доза от лекарството, човек загубва всички свой чувства (любов, омраза, страх).Превръща се в една машина, която е задължена да извърши дневната порция от работата.В този така наречен "нов свят" има пазачи, които стриктно следят дали всеки гражданин си взима дневната доза.Те са както местната власт, така и "Пастори" (бъдещото FBI) - специално обучени за бойни действия, които си служат с 2 пистолета.Обучени са така, че един Пастор, да може да убие максимален брой хора при нужда (от 10 до 20). ОЦЕНКА: 10\10
George Of The Jungle - Интересна пародия на Тарзан/Маугли.В главната роля е Брендън Фрейзър. Припомнете си историята на Маугли и Тарзан и я съединете с доза смях. ОЦЕНКА: 5\10
Hallow Man - Смахнат учен изпробва най-новото си произведения (елексир за невидимост) върху себе си.Така, той става невидим. Може да ходи където и когато си иска и да прави каквото си иска, без някой да разбере.Но тази нова огромна сила го изкушава и той не желае да се върне към старата си форма на съществуване. Затова и започва "война" срещу целия медицински екип в лабораторията, който иска да го върне обратно към материалната среда. Ефектите са доста добри. ОЦЕНКА: 6\10
Independance Day - Денят на независимостта е настъпил и човешката раса трябва да се бие срещу по-висшата - извънземната. Гигантска извънземна чиния се настанява над света и по всичко личи, че "те" не са приятелски настроени.Филма е стар, но доста як. В главната роля - "Мъжа в черно" Уил Смит. ОЦЕНКА: 7\10
IT - Когато бях малък и гледах "ТО" на Стивън Кинг умрях от страх.Постоянно се криех под чуршафя и през прозиращата бяла тъкан - гледах.Разказва се за един демон в образа на клоун, който се храни със страха на хората (на децата по-точно).
ОЦЕНКА: 7\10
Mortal Combat 2: Annihilation - Във втората част на супер хита Смъртоностна Битка място намират много и различни бойци от играта. Тук за пръв път се срещаме със Sub Zero Human, Motaro, Sheeva, Sirax, Smoke, Rain, Baraka, Milena, Jade, Nightwolf, Cyndel. Филма е сравнително интересен, но реализацията е под всякаква критика! Във втория наш'та тумба хора пак ще спасяват света, чрез Смъртоностната Битка. ОЦЕНКА: 3\10
Predator - Според мен този филм и Терминатор 2 са най-добрите филми на Арнолд Шварценегер, които съм гледал.Е, и Зов За Завръщане беше интересен, но...Хищника е извънземна форма на живот, която се спотайва в джунглата и нашия ударен екип има за цел да яунищожи.Или поне така си мислеше, преди да тръгне към джунглата... ОЦЕНКА: 9\10
Predator 2 - И ето поредното глупаво продължение. Хищника според мен не трябваше да си има продължение...както и Т3... защото всичко си свърши в първата част.Ама на, а де! Тук действието се развива в града и черното ченге (Дани Глоувър) е по петите на алиена. ОЦЕНКА: 5\10
Spawn - Адския Спун !!! Наемен убиец е пред прага да се пенсионира.Само трябва да извърши своята последна задача.Но той умира и душата му попада в Ада.Там един от демоните му предлага сделка - да се върне на земята под адски образ и с адски способности и да си отмъсти на убиеца си (шефа му).В замяна - той да поведе ордите на Ада към Райските врати, за да почне война.Сделката е сключена. ОЦЕНКА: 7\10
The Mask - Един от най-интересните филми на Джим Кери. Джимчо (не Джим Червея) като си сложи маската се превръща на луд и зелен и прави каквото си иска.Бога на лудостта - Лъки. ОЦЕНКА: 10\10
Big Troble In Little China - Това не е интересния филм "Конфликт в малко Токио". Този е истинска глупост, грозни ефекти.Става дума за някъф магьосник, някви глупости...отвратителен филм. ОЦЕНКА: 1\10
Bulletproof Monk - Става дума за един монах, на който са поверили някакъв свитък, съдържащ думи за безсмъртието и той трябва да го пази до момента, когато ще срещне човека, на който да го предаде. Сравнително интересен филм, с горе-долу добри ефекти.Има моменти от филма, в които оригиналния превод не е толкова интересен, така че с малко фантазия може да стане голям смях и доста добре...както и да е.
ОЦЕНКА: 5\10
Cobra - Много стар филм, със Силвестър Сталоун.Той е в ролята на "Ловец на глави", на наемно ченге, което изпълнява "черната работа". Кара много яка кола с 1000 турбота.
ОЦЕНКА: 6\10
Commando - Също стар филм с Арни. Той е някакъв прост дървар (в буквалния смисъл на думата). Отвличат дъщеря му и той отива да я намери, избий всичко живо и оцелее.Бива.
ОЦЕНКА: 5\10
Dumb And Dumber - Страхотна комедийка с Джим Кери в ролята на загубеняка Флойд.Той и неговия приятел Хари виждат как една жена си забравя куфарчето на летището и тръгват да я намерят за да и го върнат. ОЦЕНКА: 8\10
Dumb And Dumberer - Този филм е ярък пример за това, колко малоумно може да бъде едно продължение.Това е..."покъртителна тъпня".Действието се развива преди първата част.Нашите главни герой тамън се запознават.Но е толкова скучен и прозЗз, че няма на къде повече.Нито акторите са като предния, нито режисиора, нито сценариста, нито оператора...
ОЦЕНКА: 1\10
Equilibrium - Ето това е достойния конкурент и претендент за първото място на Матрицата.До излизането на този филм нищо не се знаеше.Нито течаха високо платени и през 10 мин. реклами, нито на киното се появи.В България единствения начин да го изгледаш е, да отидеш в някоя зала.ФИЛМА Е РАЗМАЗВАЩО ЯК. Атмосферата е сайбър-пънк, света (разбира се) не е това, което беше (е сега).Напред, напред в бъдещето човечеството е измислило "лекарство" против престъпността, алчността и порока.Чрез ижектирането всекидневно на доза от лекарството, човек загубва всички свой чувства (любов, омраза, страх).Превръща се в една машина, която е задължена да извърши дневната порция от работата.В този така наречен "нов свят" има пазачи, които стриктно следят дали всеки гражданин си взима дневната доза.Те са както местната власт, така и "Пастори" (бъдещото FBI) - специално обучени за бойни действия, които си служат с 2 пистолета.Обучени са така, че един Пастор, да може да убие максимален брой хора при нужда (от 10 до 20). ОЦЕНКА: 10\10
George Of The Jungle - Интересна пародия на Тарзан/Маугли.В главната роля е Брендън Фрейзър. Припомнете си историята на Маугли и Тарзан и я съединете с доза смях. ОЦЕНКА: 5\10
Hallow Man - Смахнат учен изпробва най-новото си произведения (елексир за невидимост) върху себе си.Така, той става невидим. Може да ходи където и когато си иска и да прави каквото си иска, без някой да разбере.Но тази нова огромна сила го изкушава и той не желае да се върне към старата си форма на съществуване. Затова и започва "война" срещу целия медицински екип в лабораторията, който иска да го върне обратно към материалната среда. Ефектите са доста добри. ОЦЕНКА: 6\10
Independance Day - Денят на независимостта е настъпил и човешката раса трябва да се бие срещу по-висшата - извънземната. Гигантска извънземна чиния се настанява над света и по всичко личи, че "те" не са приятелски настроени.Филма е стар, но доста як. В главната роля - "Мъжа в черно" Уил Смит. ОЦЕНКА: 7\10
IT - Когато бях малък и гледах "ТО" на Стивън Кинг умрях от страх.Постоянно се криех под чуршафя и през прозиращата бяла тъкан - гледах.Разказва се за един демон в образа на клоун, който се храни със страха на хората (на децата по-точно).
ОЦЕНКА: 7\10
Mortal Combat 2: Annihilation - Във втората част на супер хита Смъртоностна Битка място намират много и различни бойци от играта. Тук за пръв път се срещаме със Sub Zero Human, Motaro, Sheeva, Sirax, Smoke, Rain, Baraka, Milena, Jade, Nightwolf, Cyndel. Филма е сравнително интересен, но реализацията е под всякаква критика! Във втория наш'та тумба хора пак ще спасяват света, чрез Смъртоностната Битка. ОЦЕНКА: 3\10
Predator - Според мен този филм и Терминатор 2 са най-добрите филми на Арнолд Шварценегер, които съм гледал.Е, и Зов За Завръщане беше интересен, но...Хищника е извънземна форма на живот, която се спотайва в джунглата и нашия ударен екип има за цел да яунищожи.Или поне така си мислеше, преди да тръгне към джунглата... ОЦЕНКА: 9\10
Predator 2 - И ето поредното глупаво продължение. Хищника според мен не трябваше да си има продължение...както и Т3... защото всичко си свърши в първата част.Ама на, а де! Тук действието се развива в града и черното ченге (Дани Глоувър) е по петите на алиена. ОЦЕНКА: 5\10
Spawn - Адския Спун !!! Наемен убиец е пред прага да се пенсионира.Само трябва да извърши своята последна задача.Но той умира и душата му попада в Ада.Там един от демоните му предлага сделка - да се върне на земята под адски образ и с адски способности и да си отмъсти на убиеца си (шефа му).В замяна - той да поведе ордите на Ада към Райските врати, за да почне война.Сделката е сключена. ОЦЕНКА: 7\10
The Mask - Един от най-интересните филми на Джим Кери. Джимчо (не Джим Червея) като си сложи маската се превръща на луд и зелен и прави каквото си иска.Бога на лудостта - Лъки. ОЦЕНКА: 10\10
- SniperBeta
- Модератор
- Мнения: 1007
- Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
- Местоположение: Nosgoth
- Обратна връзка:
Да бе, повечето потребители имат това свойство да постват мнения и след това да гледат какво са написали и къде са го сложили.Нищо, свикнахме им.А относто филма - не съм го видял, а и определено не ми хареса.Мойта оценка е 3\10, ама...лично мнение.Айде да ви помоля тези, които са гледали различни от посочените в предните 3 страници филми да правят ревюта, а не да повтаряме един и същ филм колко е хубав или не по 10 пъти!
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 657
- Регистриран на: Вто Фев 11, 2003 15:04 pm
- SniperBeta
- Модератор
- Мнения: 1007
- Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
- Местоположение: Nosgoth
- Обратна връзка:
8 Mile - Една драма с Еминем.Аз по принцип не си падам рапар, ама тоя филм е добър ОЦЕНКА: 7\10
A Bugs Life - Страхотна пълнометражна CG на Pixar. ОЦЕНКА: 10\10
Ant Z - Мравката Зи е другия голям хит в историята на CG филмите.Разправя се за една мравка, която иска да докаже, че не е като всички останали (наброяващи няколко милиона).Голям Кеф. ОЦЕНКА: 10\10
Atlantis: The Lost Empire - Анимация на Дисни.Този път, ДОБРА анимация на Дисни."Няколко хора", както каза един приятел, са тръгнали да търсят Атлантида и нейното съкровище. ОЦЕНКА: 9\10
Atlantis 2: Milos Return - Продължението, естествено, не е толкова добре както първия.Тук Мaйло (главния герой) е поел ролята на вожд на Атлантида (която намериха в първата част) и сега негова задача е да я "защищава" (както пак каза същия мой приятел...много е готян). ОЦЕНКА: 7\10
Bait - Примамката е "чернокож трилър" (това вече не го е казал той) защото в този филм има само негри.Наркотици, убийства, кражби и полиция...обичайното. ОЦЕНКА: 3\10
Bedazzled - Шеметната сделка е страхотна комедия и мисля, че няма да се намерят много хора, които няма да са я гледкали. Главния герой среща дявола в женски скин ...с гладки, плавни и галещи окото текстури...и почва да си казва желанията едно след друго. В главните роли - Брендън Фрейзър и Елизабет Хърли.
ОЦЕНКА: 6.5\10
Bio Hunter - В това аниме става дума за един ловец на чудовища.Те са генетично модифицирани хора, които се хранят с...хора.Ловеца е и той полу-човек, полу-животно, но се старае да го подтиска, някак си. ОЦЕНКА: 7\10
Blood: The Last Vampire - Също аниме, в което става дума за вампири/вампирки/вампирчета и вампирченценца.Наш'та тинейджърка хваща една яка Катана и тръгва да коли и беси из града.
ОЦЕНКА: 6\10
The Medallion - Малоумен филм с Джеки Чан.Може би най-малоумния му.Като цяло е под всякаква критика, а и качеството му е зле.Дори на няколко пъти може да видиш някой как се разхожда из кино залата.Има и някой смешни моменти в стил Джеки Чан ама... Историята е за един медалион (а стига бе, бел.ред.) който може да дава безсмъртие на притежателя си и там всички са юркат след него. ОЦЕНКА: 3\10
Bloody Mallory - Една от най-страхотните и изумителни глупости, които съм гледал в последните 10 години.Главната героиня (която между другото е доста сладка, а и на ръкавиците си пише "Fuck Evil"), едно малко лапи, и един травестит !!! тръгват да спасяват света от лошотийте...подяволите, травестита рита с токчета...и носи чорапогащник...(тва е баси думата, обаче.Дали има...амм "ръкавогащник" или ..."крачолошапка"...).
ОЦЕНКА: -1000000000000000000000000000\10
A Bugs Life - Страхотна пълнометражна CG на Pixar. ОЦЕНКА: 10\10
Ant Z - Мравката Зи е другия голям хит в историята на CG филмите.Разправя се за една мравка, която иска да докаже, че не е като всички останали (наброяващи няколко милиона).Голям Кеф. ОЦЕНКА: 10\10
Atlantis: The Lost Empire - Анимация на Дисни.Този път, ДОБРА анимация на Дисни."Няколко хора", както каза един приятел, са тръгнали да търсят Атлантида и нейното съкровище. ОЦЕНКА: 9\10
Atlantis 2: Milos Return - Продължението, естествено, не е толкова добре както първия.Тук Мaйло (главния герой) е поел ролята на вожд на Атлантида (която намериха в първата част) и сега негова задача е да я "защищава" (както пак каза същия мой приятел...много е готян). ОЦЕНКА: 7\10
Bait - Примамката е "чернокож трилър" (това вече не го е казал той) защото в този филм има само негри.Наркотици, убийства, кражби и полиция...обичайното. ОЦЕНКА: 3\10
Bedazzled - Шеметната сделка е страхотна комедия и мисля, че няма да се намерят много хора, които няма да са я гледкали. Главния герой среща дявола в женски скин ...с гладки, плавни и галещи окото текстури...и почва да си казва желанията едно след друго. В главните роли - Брендън Фрейзър и Елизабет Хърли.
ОЦЕНКА: 6.5\10
Bio Hunter - В това аниме става дума за един ловец на чудовища.Те са генетично модифицирани хора, които се хранят с...хора.Ловеца е и той полу-човек, полу-животно, но се старае да го подтиска, някак си. ОЦЕНКА: 7\10
Blood: The Last Vampire - Също аниме, в което става дума за вампири/вампирки/вампирчета и вампирченценца.Наш'та тинейджърка хваща една яка Катана и тръгва да коли и беси из града.
ОЦЕНКА: 6\10
The Medallion - Малоумен филм с Джеки Чан.Може би най-малоумния му.Като цяло е под всякаква критика, а и качеството му е зле.Дори на няколко пъти може да видиш някой как се разхожда из кино залата.Има и някой смешни моменти в стил Джеки Чан ама... Историята е за един медалион (а стига бе, бел.ред.) който може да дава безсмъртие на притежателя си и там всички са юркат след него. ОЦЕНКА: 3\10
Bloody Mallory - Една от най-страхотните и изумителни глупости, които съм гледал в последните 10 години.Главната героиня (която между другото е доста сладка, а и на ръкавиците си пише "Fuck Evil"), едно малко лапи, и един травестит !!! тръгват да спасяват света от лошотийте...подяволите, травестита рита с токчета...и носи чорапогащник...(тва е баси думата, обаче.Дали има...амм "ръкавогащник" или ..."крачолошапка"...).
ОЦЕНКА: -1000000000000000000000000000\10
- SniperBeta
- Модератор
- Мнения: 1007
- Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
- Местоположение: Nosgoth
- Обратна връзка:
Безспорно е 10\10 !
Brotherhood Of The Wolf - Още един френски филм.Но това по никакъв начин не означава, че филма е лош.Филма е великолепен.Става дума за едно чудовище, което взима момичета и бива управлявано от човек, който иска да има неограничена власт.Супер яко е направено всичко. ОЦЕНКА: 9\10
Cats And Dogs - Як пердах между котките и кучетата.Комедийя.... ОЦЕНКА: 5\10
Chickenrun - Аз лично този филм го имам дублиран на български, така че не можах да се насладя на английския оригинал, но въпреки всичко филма е доста интересен.Разправя се за това, как едни кокошки се мъчат да избягат от кокошарника. Не е много добре направена.Кокошките поразително много напомнят на пластелиновите ми фигурки от детската градина... ОЦЕНКА: 6\10
City Of Ghosts - Драма с неизвестни (за мен) актьори. Действието се развива някъде в Южна Америка...общо взето не разбрах много за какво става дума, ама няма призраци и пара-нормални явления в този филм, ако някой очаква това. ОЦЕНКА: 4\10
Collateral Damage - Филм с А.Шварценегер, в който той се прави пак на Командо, пак стреля по лошите в джунглата и пак спасява "свойте".Защо ли ми звучи болезнено познато... ОЦЕНКА: 4\10
Cowboy Bebop: Knocking On Heavens Door - Каубоя Бибоп е очарователно аниме, в което се преплита всичко - екшън, романтика, трилър, еротика."Каубой" тук не означава, че е от Запад и носи огромна шапка и 2 револвера.Не, тук "каубой" е нещо като ловец на глави, наемник.Супер аниме. ОЦЕНКА: 10\10
Crimson Reavers - Пурпурните реки са всъщност реки от кръв според древен мит. Тук сериен убиец избива определени хора, с почти еднакви черти от характера.Трилър.В главната роля като детектива - Жан Рено. ОЦЕНКА: 8\10
Dungeons & Dragons - Дракони, магюсници, магий, средновековни оръжия и заветната реплика - В ТОЗИ ФИЛМ ИМА МНОГО ПЛАСТМАСА. ОЦЕНКА: 5\10
Rose Red - Филм, по романа на Стивън Кинг.Червената Роза е имение, което е построено още през 1902г. с любов, но в последствие има само мъка и разочарование в него. За разлика от останалите му филми (като Dreamcatcher), този филм няма литри кръв и странно изглеждащи чудовища. Тук се разправя за призраци (чат-пат и някой вампир). Филма е адски добре направен, като компютърната графика на места е доста зле (личи си колко е нереално) но да благодарим на режисиора, че не се е олял с прилагането и. Иначе, като изключим горепосочения недъг, филма е великолепен. Той е с продължение 4 часа 20 мин и се нарежда на 2 място след Кръстника, така като гледам. На човек му трябва нещо повече от волско спокойствие, за да го изгледа, но мисля, че на феновете на С.Кинг и останалите, които обичат хорър филмите ще им допадне. Щом на мен, който не харесва филмите по романите на С.Кинг този ми направи такова силно впечатление, какво остава за другите...
ОЦЕНКА: 10\10
Brotherhood Of The Wolf - Още един френски филм.Но това по никакъв начин не означава, че филма е лош.Филма е великолепен.Става дума за едно чудовище, което взима момичета и бива управлявано от човек, който иска да има неограничена власт.Супер яко е направено всичко. ОЦЕНКА: 9\10
Cats And Dogs - Як пердах между котките и кучетата.Комедийя.... ОЦЕНКА: 5\10
Chickenrun - Аз лично този филм го имам дублиран на български, така че не можах да се насладя на английския оригинал, но въпреки всичко филма е доста интересен.Разправя се за това, как едни кокошки се мъчат да избягат от кокошарника. Не е много добре направена.Кокошките поразително много напомнят на пластелиновите ми фигурки от детската градина... ОЦЕНКА: 6\10
City Of Ghosts - Драма с неизвестни (за мен) актьори. Действието се развива някъде в Южна Америка...общо взето не разбрах много за какво става дума, ама няма призраци и пара-нормални явления в този филм, ако някой очаква това. ОЦЕНКА: 4\10
Collateral Damage - Филм с А.Шварценегер, в който той се прави пак на Командо, пак стреля по лошите в джунглата и пак спасява "свойте".Защо ли ми звучи болезнено познато... ОЦЕНКА: 4\10
Cowboy Bebop: Knocking On Heavens Door - Каубоя Бибоп е очарователно аниме, в което се преплита всичко - екшън, романтика, трилър, еротика."Каубой" тук не означава, че е от Запад и носи огромна шапка и 2 револвера.Не, тук "каубой" е нещо като ловец на глави, наемник.Супер аниме. ОЦЕНКА: 10\10
Crimson Reavers - Пурпурните реки са всъщност реки от кръв според древен мит. Тук сериен убиец избива определени хора, с почти еднакви черти от характера.Трилър.В главната роля като детектива - Жан Рено. ОЦЕНКА: 8\10
Dungeons & Dragons - Дракони, магюсници, магий, средновековни оръжия и заветната реплика - В ТОЗИ ФИЛМ ИМА МНОГО ПЛАСТМАСА. ОЦЕНКА: 5\10
Rose Red - Филм, по романа на Стивън Кинг.Червената Роза е имение, което е построено още през 1902г. с любов, но в последствие има само мъка и разочарование в него. За разлика от останалите му филми (като Dreamcatcher), този филм няма литри кръв и странно изглеждащи чудовища. Тук се разправя за призраци (чат-пат и някой вампир). Филма е адски добре направен, като компютърната графика на места е доста зле (личи си колко е нереално) но да благодарим на режисиора, че не се е олял с прилагането и. Иначе, като изключим горепосочения недъг, филма е великолепен. Той е с продължение 4 часа 20 мин и се нарежда на 2 място след Кръстника, така като гледам. На човек му трябва нещо повече от волско спокойствие, за да го изгледа, но мисля, че на феновете на С.Кинг и останалите, които обичат хорър филмите ще им допадне. Щом на мен, който не харесва филмите по романите на С.Кинг този ми направи такова силно впечатление, какво остава за другите...
ОЦЕНКА: 10\10
- SniperBeta
- Модератор
- Мнения: 1007
- Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
- Местоположение: Nosgoth
- Обратна връзка:
Enemy At The Gates - Невероятен филм за 2-рата световна война.Двама снайперисти се дебнат и се мъчат да се претрепят.Тва бяха ЕБАСИ И СНАЙПЕРИСТИТЕ!!!! ОЦЕНКА: 10\10
Friday The 13th: Part 3 - Започвам с третата част на култовата поредица Петък 13-ти в която главно действащо лице е Джейсън Ворхис, защото първите две са общо взето скучни.В третата един пич имитира Джейсън и почва да трепи целия ученически лагер. Джейсън не играе тук.Просто ми хареса как е направено.
ОЦЕНКА: 5\10
Friday The 13-th: Part 6 - Jason Lives - Двама младежи искат да се уверят, че Джейсън е наистина мъртъв, за това отиват при гроба му, отваврят ковчега и поливат тялото с бензин.Преди това, обаче му забождат един метален кол в гърдите за всеки случай.Но докато търсят кибрит, една светкавица пада точно върху металния кол и...Джейсън оживява.Светкавицата, очевидно, му е дала огромна сила. Сега той е безсмъртен, регенерира светкавично изгубена или повредена тъкан и има една единствена цел - да избие всичко живо пред очите си, като по този начи отмъсти за майка си (серийна убийца, която я гътнаха в първата част). ОЦЕНКА: 7\10
From Hell - Това е филма с най-много кръв и никаква цензура, който съм гледал някога.Играе Билбо Бегинс в ролята на Джак Изкормвача.Най-ефектната сцена беше, когато камерата го даваше седнал на едно легло, а до него в буквалния смисъл на думата разпарчосано едно женско тяло. Гръдния кош - отворен, сърцето - на пода, чарвата - и те някъде там, цялата стена + леглото в кръв...ЛуДниЦа. ОЦЕНКА: 7.5\10
Helloween Resurrection - В последната част на Хелоуин, брата на главната героиня (който тя уби в предната част) започва да и се привижда и в крайна сметка пристига да я види какво прави. ОЦЕНКА: 6\10
Hellsing - Също едно разкошно аниме.Който си пада по играта Devil May Cry няма начин това да не му хареса. Бащата на малкото момиченце Интегра бива убит пред очите и и тя почва да бяга към мазето на огромното имение, което те притежават.В мазето обаче тя стига до една врата, която е защитена не с ключ или катинар, а с пентаграм. Преследвачите са по петите и, така че тя няма друг избор освен да "enter the chamber". Вътре тя намира тяло на човек, цялото увито във вериги и заключено с няколко катинара.В това време влиза и единия убиец, удря момичето, капка кръв изхвърчава във въздуха и пада точно върху пода пред тялото.То се размърдва и облизва кръвта от пода.Надига глава, усмихва се леко, къса веригите и избива всички в стаята без момичето.От този момент нататак Алукард (така се казва вампира) и става верен слуга и я защитава от всичко.А тя на свой ред оглавява корпорацията "Хелсинг" за борба срещу паранормалното. Алукард притежава 2 специално направени за него и изляти от една камбана пистолета, които не се страхува да използва.Той е БАШ БЕЗСМЪРТЕН, независимо с какво и къде го стреляш. Трябва да видите като се развихри на бойното поле за какво става реч. ОЦЕНКА: 10\10
Hoshi no Koe: Voice Of A Distand Star - Може би най-емоционалното аниме, което съм гледал някога. Момче и момиче, обичащи се по-силно от всичко биват разделени от времето и съдбата.Момчето попада в колеж, а момичето е прието в група, която ще отпътува за космоса. Тяхната единствена връзка са съвременните GSM-и (които странно имат покритие и в космоса).С всеки изминал ден, космическата експедиция се отправя все по-навътре и по-навътре в галактиката, като така разстоянието между двамата все повече и повече нараства.Но във филма бяха го казали много добре - "Колкото разстоянието между нас да се увеличаваше, толкова ние се чувствахме все по-близко". SMS-ите които праща момичето от космоса на момчето на Земята започват да пристигат все по-бавно и по-бавно. 1 година, 2 години, 5 години. Накрая космическата експедиция се сблъсква с пришълци и бива брутално размазана.Последния SMS пристига 5 години по-късно... ОЦЕНКА: 10\10
Joan Of Arc - Мисля, че няма човек, който да не е чувал поне малко за френската революционерка Жана Д'Арк.В главната роля - Мила Йовович. ОЦЕНКА: 7\10
Lilo & Stitch - За втората част на този филм писах някъде назад.Сега говоря за първата.Тя не прави голямо изключение от втората.Анимацияте е ужасна. Едно извънземно пада на земята до като го гони злия учен д-р Не-знам-си-кой и се крие от него.ОЦЕНКА: 4\10
Metropolis - Едно страхотно аниме! Действието се развива в не чак толкова далечното бъдеще. Главния управник на града Mетрополис избира за наследник на престола не собствения си син, а специално направен робот под формата на малко момиченце. И така синът му воден от ярост иска да си отмъсти. Филма наистина е невероятен, въпреки че анимацията е малко странна. ОЦЕНКА: 9\10
Monsterc Inc. - CG на PIXAR. На мен не ми беше особенно интересно (не знам защо), но иначе всичко си е по Пиксарски. Дмек - много хумор, професионална графика и странна/интересна история. Тук едни чудовища се мъчат да бъдат страшни. Една фабрика изработва врати, които са някакви портали към света на хората и чудовищата се хакват там и ходят да стряскат...бе, бива! ОЦЕНКА: 8\10
Freddy VS Jason - Като фен на всички части на Nightmares On Elm Street и Friday The 13-th и този филм ми хареса.В последната част на петъците Джейсън "умира" (Jason X е нещо като междинна част и не се брои за продължение на петъците) и бива погрeбан...заровен, по-точно.Но както знаем, Джейсън не може да умре, защото си е безсмъртен.Той просто спи. От своя страна пък, Фреди Крюгър влиза в съня на Джейсън и го подтиква да отиде да събере малко жертви, като по този начин и Еди ще придобие сила.Филма е брутален, има супер яки сцени. Единственото, което ме подразни е липсата на музика през почти целия филм. Точно на моменти, където трябваше да се чува SlipKnoT, Menson, Mushroomhead,Static X или някой друг, там нямаше нищо. Иначе ОЦЕНКА: 6.5\10
Friday The 13th: Part 3 - Започвам с третата част на култовата поредица Петък 13-ти в която главно действащо лице е Джейсън Ворхис, защото първите две са общо взето скучни.В третата един пич имитира Джейсън и почва да трепи целия ученически лагер. Джейсън не играе тук.Просто ми хареса как е направено.
ОЦЕНКА: 5\10
Friday The 13-th: Part 6 - Jason Lives - Двама младежи искат да се уверят, че Джейсън е наистина мъртъв, за това отиват при гроба му, отваврят ковчега и поливат тялото с бензин.Преди това, обаче му забождат един метален кол в гърдите за всеки случай.Но докато търсят кибрит, една светкавица пада точно върху металния кол и...Джейсън оживява.Светкавицата, очевидно, му е дала огромна сила. Сега той е безсмъртен, регенерира светкавично изгубена или повредена тъкан и има една единствена цел - да избие всичко живо пред очите си, като по този начи отмъсти за майка си (серийна убийца, която я гътнаха в първата част). ОЦЕНКА: 7\10
From Hell - Това е филма с най-много кръв и никаква цензура, който съм гледал някога.Играе Билбо Бегинс в ролята на Джак Изкормвача.Най-ефектната сцена беше, когато камерата го даваше седнал на едно легло, а до него в буквалния смисъл на думата разпарчосано едно женско тяло. Гръдния кош - отворен, сърцето - на пода, чарвата - и те някъде там, цялата стена + леглото в кръв...ЛуДниЦа. ОЦЕНКА: 7.5\10
Helloween Resurrection - В последната част на Хелоуин, брата на главната героиня (който тя уби в предната част) започва да и се привижда и в крайна сметка пристига да я види какво прави. ОЦЕНКА: 6\10
Hellsing - Също едно разкошно аниме.Който си пада по играта Devil May Cry няма начин това да не му хареса. Бащата на малкото момиченце Интегра бива убит пред очите и и тя почва да бяга към мазето на огромното имение, което те притежават.В мазето обаче тя стига до една врата, която е защитена не с ключ или катинар, а с пентаграм. Преследвачите са по петите и, така че тя няма друг избор освен да "enter the chamber". Вътре тя намира тяло на човек, цялото увито във вериги и заключено с няколко катинара.В това време влиза и единия убиец, удря момичето, капка кръв изхвърчава във въздуха и пада точно върху пода пред тялото.То се размърдва и облизва кръвта от пода.Надига глава, усмихва се леко, къса веригите и избива всички в стаята без момичето.От този момент нататак Алукард (така се казва вампира) и става верен слуга и я защитава от всичко.А тя на свой ред оглавява корпорацията "Хелсинг" за борба срещу паранормалното. Алукард притежава 2 специално направени за него и изляти от една камбана пистолета, които не се страхува да използва.Той е БАШ БЕЗСМЪРТЕН, независимо с какво и къде го стреляш. Трябва да видите като се развихри на бойното поле за какво става реч. ОЦЕНКА: 10\10
Hoshi no Koe: Voice Of A Distand Star - Може би най-емоционалното аниме, което съм гледал някога. Момче и момиче, обичащи се по-силно от всичко биват разделени от времето и съдбата.Момчето попада в колеж, а момичето е прието в група, която ще отпътува за космоса. Тяхната единствена връзка са съвременните GSM-и (които странно имат покритие и в космоса).С всеки изминал ден, космическата експедиция се отправя все по-навътре и по-навътре в галактиката, като така разстоянието между двамата все повече и повече нараства.Но във филма бяха го казали много добре - "Колкото разстоянието между нас да се увеличаваше, толкова ние се чувствахме все по-близко". SMS-ите които праща момичето от космоса на момчето на Земята започват да пристигат все по-бавно и по-бавно. 1 година, 2 години, 5 години. Накрая космическата експедиция се сблъсква с пришълци и бива брутално размазана.Последния SMS пристига 5 години по-късно... ОЦЕНКА: 10\10
Joan Of Arc - Мисля, че няма човек, който да не е чувал поне малко за френската революционерка Жана Д'Арк.В главната роля - Мила Йовович. ОЦЕНКА: 7\10
Lilo & Stitch - За втората част на този филм писах някъде назад.Сега говоря за първата.Тя не прави голямо изключение от втората.Анимацияте е ужасна. Едно извънземно пада на земята до като го гони злия учен д-р Не-знам-си-кой и се крие от него.ОЦЕНКА: 4\10
Metropolis - Едно страхотно аниме! Действието се развива в не чак толкова далечното бъдеще. Главния управник на града Mетрополис избира за наследник на престола не собствения си син, а специално направен робот под формата на малко момиченце. И така синът му воден от ярост иска да си отмъсти. Филма наистина е невероятен, въпреки че анимацията е малко странна. ОЦЕНКА: 9\10
Monsterc Inc. - CG на PIXAR. На мен не ми беше особенно интересно (не знам защо), но иначе всичко си е по Пиксарски. Дмек - много хумор, професионална графика и странна/интересна история. Тук едни чудовища се мъчат да бъдат страшни. Една фабрика изработва врати, които са някакви портали към света на хората и чудовищата се хакват там и ходят да стряскат...бе, бива! ОЦЕНКА: 8\10
Freddy VS Jason - Като фен на всички части на Nightmares On Elm Street и Friday The 13-th и този филм ми хареса.В последната част на петъците Джейсън "умира" (Jason X е нещо като междинна част и не се брои за продължение на петъците) и бива погрeбан...заровен, по-точно.Но както знаем, Джейсън не може да умре, защото си е безсмъртен.Той просто спи. От своя страна пък, Фреди Крюгър влиза в съня на Джейсън и го подтиква да отиде да събере малко жертви, като по този начин и Еди ще придобие сила.Филма е брутален, има супер яки сцени. Единственото, което ме подразни е липсата на музика през почти целия филм. Точно на моменти, където трябваше да се чува SlipKnoT, Menson, Mushroomhead,Static X или някой друг, там нямаше нищо. Иначе ОЦЕНКА: 6.5\10
- angel
- Старо куче медалист
- Мнения: 826
- Регистриран на: Сря Сеп 24, 2003 15:17 pm
- Местоположение: The Dark Side Of The Moon
- Обратна връзка: