МА ДА РА

Представяне на окултното, като част от загадката на живота, като това с което хората са забравили в себе си, и на което вече не обръщат такова внимание. На невидимото, на неизменно присъстващо в живота на всеки, за добротата за човечноста и мъдростта оставени от предишните поколения, която би ни направила по добри хора.

Модератор: lutar

Публикувай отговор
Аватар
lutar
Потребител
Потребител
Мнения: 374
Регистриран на: Съб Фев 07, 2004 20:20 pm
Обратна връзка:

МА ДА РА

Мнение от lutar »

МА ДА РА

За това честно да си кажя незнам дали имам право да приказвам защото мога да си навлека неприятнсти но ще се опитам да не цитирам директно а да пеерефразирам за да си нямам неприятности.

МАДАРА се явавя един от енергиините центрове на Балканския полуостров и като такъв той садържа три основни енегий.
Ако разделим МАДАРА на срички ще получим следното:

МА - вода. Това е сричка която древните Българи за използвали за вода или по скоро за енергиата която претежава водата.

ДА - космическа субстанция изразяваща плодовитоста.

РА - енергия на живота.

Така разделени те регистрират трите основно същности на енергията навлизаща от космоса в земята през този център (тука това си е направо цитатат. да ме прости автора).

Космичния творец РА и проявените му същности в двуполюсно единсто
на енергийте ИН и ЯН, и роявени в материята като творци чрез Ад и Ам

АД - е мъжкото началото , бащата организатор на структората на огнените енергии и материята. Енергията, която кара материята да твори. Това е алгоритамът на програмата за сътворението. Това е Адам Кадмон, който все още е етерен но е готов да слезе в материята чрез Ам.

АМ - е женската полярност, можеща да създава матрица за материята или да и даде плътност. Това е Майката. Във думата МАМА тази полярност на се среща два пъти защото това е въднъж на енергията за гова да разжда, а във втория е вече материалното си проявление.

РА - е самото творчество. Енергията която твори идваща от нашата звезда Слънцето. Тя е енергия от по високо ниво даваща ни информация за вселенския порядък, способна да актевизира творческото развитие и еволюция на творенията притежаващи я.
Jarmen
Потребител
Потребител
Мнения: 123
Регистриран на: Съб Авг 21, 2004 17:21 pm

Мнение от Jarmen »

:) Така си е...ти четеш ли ги тези неща от някъде? Ако да можеш ли да дадеш линк-че/име на книга?
Аватар
admin
Site Admin
Site Admin
Мнения: 3580
Регистриран на: Съб Май 11, 2002 9:43 am
skype: john.doe.12
Местоположение: Earth
Обратна връзка:

Мнение от admin »

само че пак е РА не АР
Аватар
lutar
Потребител
Потребител
Мнения: 374
Регистриран на: Съб Фев 07, 2004 20:20 pm
Обратна връзка:

Мнение от lutar »

Книгата е КОЛОБАР а автора е Спас Мавров.

За книга мога да кажа, ако не сте пресъствали на лекциите на автора малко трудничко ще схванете за какво става дума. Самата книга представлява интерпретация на неща който г-н Мавров е научил от друг посветен запознат с историята, който вече не е между живите.
Аватар
GIGABYTE*
Потребител
Потребител
Мнения: 190
Регистриран на: Сря Май 19, 2004 22:09 pm
Местоположение: BG

Мнение от GIGABYTE* »

a тaзи книгa може ли дa се нaмери в Стaрa Зaгорa :?:
Аватар
lutar
Потребител
Потребител
Мнения: 374
Регистриран на: Съб Фев 07, 2004 20:20 pm
Обратна връзка:

Мнение от lutar »

Още малко от гнигата на Мавров.
...........

Релефът е на височина 23м от подножието на скалата и представлява композиция от Конник, Куче и Барс - свещения безгривест лъв. Изпълнена е като барелеф. Според някои от изследователите, на паметника им цледи, които може би са от птица, най-вероятно Орел.

Внимателния наблюдател ще забележи, че най-характерното за състоянието на цялата композиция е излъчващото се спокойствие. Конят и Конникът имат повече тържествено-ритуална поза, от колкото динамично напрежение, характерно за за изобразяането на бойни и ловни сцени в изкуството. Лицето на конника не личи ясно, но дългата коса и брада са достатъчно добре различими. Раката (дясната), държаща копието е също спокойна, а не в бойно положение, при коетое характерно напрегната, свита лакетна става и здраво стискаща десница. Тук имаме точно обратното - спокойно придържане на копието, опряно в тялото на победеното животно.

следва продалжение ......
Публикувай отговор