МА ДА РА
За това честно да си кажя незнам дали имам право да приказвам защото мога да си навлека неприятнсти но ще се опитам да не цитирам директно а да пеерефразирам за да си нямам неприятности.
МАДАРА се явавя един от енергиините центрове на Балканския полуостров и като такъв той садържа три основни енегий.
Ако разделим МАДАРА на срички ще получим следното:
МА - вода. Това е сричка която древните Българи за използвали за вода или по скоро за енергиата която претежава водата.
ДА - космическа субстанция изразяваща плодовитоста.
РА - енергия на живота.
Така разделени те регистрират трите основно същности на енергията навлизаща от космоса в земята през този център (тука това си е направо цитатат. да ме прости автора).
Космичния творец РА и проявените му същности в двуполюсно единсто
на енергийте ИН и ЯН, и роявени в материята като творци чрез Ад и Ам
АД - е мъжкото началото , бащата организатор на структората на огнените енергии и материята. Енергията, която кара материята да твори. Това е алгоритамът на програмата за сътворението. Това е Адам Кадмон, който все още е етерен но е готов да слезе в материята чрез Ам.
АМ - е женската полярност, можеща да създава матрица за материята или да и даде плътност. Това е Майката. Във думата МАМА тази полярност на се среща два пъти защото това е въднъж на енергията за гова да разжда, а във втория е вече материалното си проявление.
РА - е самото творчество. Енергията която твори идваща от нашата звезда Слънцето. Тя е енергия от по високо ниво даваща ни информация за вселенския порядък, способна да актевизира творческото развитие и еволюция на творенията притежаващи я.
МА ДА РА
Модератор: lutar
- lutar
- Потребител
- Мнения: 374
- Регистриран на: Съб Фев 07, 2004 20:20 pm
- Обратна връзка:
-
- Потребител
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб Авг 21, 2004 17:21 pm
- admin
- Site Admin
- Мнения: 3580
- Регистриран на: Съб Май 11, 2002 9:43 am
- skype: john.doe.12
- Местоположение: Earth
- Обратна връзка:
- lutar
- Потребител
- Мнения: 374
- Регистриран на: Съб Фев 07, 2004 20:20 pm
- Обратна връзка:
Книгата е КОЛОБАР а автора е Спас Мавров.
За книга мога да кажа, ако не сте пресъствали на лекциите на автора малко трудничко ще схванете за какво става дума. Самата книга представлява интерпретация на неща който г-н Мавров е научил от друг посветен запознат с историята, който вече не е между живите.
За книга мога да кажа, ако не сте пресъствали на лекциите на автора малко трудничко ще схванете за какво става дума. Самата книга представлява интерпретация на неща който г-н Мавров е научил от друг посветен запознат с историята, който вече не е между живите.
- GIGABYTE*
- Потребител
- Мнения: 190
- Регистриран на: Сря Май 19, 2004 22:09 pm
- Местоположение: BG
- lutar
- Потребител
- Мнения: 374
- Регистриран на: Съб Фев 07, 2004 20:20 pm
- Обратна връзка:
Още малко от гнигата на Мавров.
...........
Релефът е на височина 23м от подножието на скалата и представлява композиция от Конник, Куче и Барс - свещения безгривест лъв. Изпълнена е като барелеф. Според някои от изследователите, на паметника им цледи, които може би са от птица, най-вероятно Орел.
Внимателния наблюдател ще забележи, че най-характерното за състоянието на цялата композиция е излъчващото се спокойствие. Конят и Конникът имат повече тържествено-ритуална поза, от колкото динамично напрежение, характерно за за изобразяането на бойни и ловни сцени в изкуството. Лицето на конника не личи ясно, но дългата коса и брада са достатъчно добре различими. Раката (дясната), държаща копието е също спокойна, а не в бойно положение, при коетое характерно напрегната, свита лакетна става и здраво стискаща десница. Тук имаме точно обратното - спокойно придържане на копието, опряно в тялото на победеното животно.
следва продалжение ......
...........
Релефът е на височина 23м от подножието на скалата и представлява композиция от Конник, Куче и Барс - свещения безгривест лъв. Изпълнена е като барелеф. Според някои от изследователите, на паметника им цледи, които може би са от птица, най-вероятно Орел.
Внимателния наблюдател ще забележи, че най-характерното за състоянието на цялата композиция е излъчващото се спокойствие. Конят и Конникът имат повече тържествено-ритуална поза, от колкото динамично напрежение, характерно за за изобразяането на бойни и ловни сцени в изкуството. Лицето на конника не личи ясно, но дългата коса и брада са достатъчно добре различими. Раката (дясната), държаща копието е също спокойна, а не в бойно положение, при коетое характерно напрегната, свита лакетна става и здраво стискаща десница. Тук имаме точно обратното - спокойно придържане на копието, опряно в тялото на победеното животно.
следва продалжение ......