Магистрала (А7) и тунел под Шипка
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Магистрала (А8) и тунел под Шипка
Туй чудо, български превод няма ли? Че ми намирисва на поредната, соросоидна повърня, как колонизаторите ни размахват пръст, колко сме "лоши", а те какви са ангели небесни... Балъците свършиха, истината излиза наяве, и никакви "авторитети" от съмнителен произход, вече няма да могат да ни залъгват, пък ако ще и патагонски да си говорят!
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Магистрала (А8) и тунел под Шипка
https://www.capital.bg/politika_i_ikono ... moje_da_e/Магистралата от Русе до Велико Търново може да е готова най-рано през 2021 г.
За изграждането й ще са нужни 1.2 млрд. лв., които се очаква да бъдат осигурени от тол-таксите. ВАС отхвърли жалбите срещу ОВОС на проекта
Строителството на магистралата от Русе до Велико Търново няма да може да започне преди края на следващата година, въпреки че Върховният административен съд отхвърли жалбите срещу ОВОС на проекта. Решението на магистратите дава възможност на Агенция "Пътна инфраструктура" да продължи с отчуждаването на имоти, техническото проектиране и организирането на обществените поръчки. Така най-ранната дата за пускането на аутобана ще бъде през втората половина на 2021 г.
Магистралата, чиято приблизителна дължина е 133 км, е разделена на три подучастъка.
Това са Русе – Бяла (40 км), обход на самия град Бяла (почти 36 км), както и Бяла – Велико Търново (малко над 58 км). Индикативната стойност на целия проект е около 1.2 млрд. лв., които обаче все още не са осигурени. Надеждите на управляващите са, че това ще стане чрез събраните в бъдеще такси от тол-системата. Дотук по проекта са финансирани с 1.5 млн. лв. идейният и техническият проект, докладът по ОВОС, както и археологически проучвания.
Автомагистралата Русе - Велико Търново е сред приоритетните обекти, тъй като направлението покрива коридор 9 и международен път Е-85. С построяването й транзитният трафик ще бъде изведен извън населените места и ще се повиши безопасността на движението в участъка, в който има висока концентрация на пътни инциденти.
За какво беше недоволството
Влизането в сила на Оценката на за въздействие на околната среда на проекта за магистрала беше блокирано от жалби на жители от село Хотница, край което ще минава трасето. Според тях трафикът ще има неблагоприятно въздействие върху местната природа, ще замърси въздуха и ще повиши нивата на шум. Те твърдят още, че в процедурата по ОВОС не е разгледано и преценено правилно съществуващото състояние на и факторите на околната среда и не е направен обоснован анализ на очакваните въздействия.
Върховните магистрати обаче приемат за необосновани мотивите на жалбоподателите, като посочват, че са спазени всички изисквани от закона процедури. Освен това в решението на ВАС е записано, че село Хотница отстои на 560 м източно от оста на пътя, а надвишаване на средногодишната норма на азотните оксиди е в зона от 65 до 70 метра от трасето на магистралата. По отношение на останалите замърсители от автомобилния трафик се казва, че не се очакват превишения на нормите.
Комбиниран вариант
За магистралата от Русе до Велико Търново бяха разработени три варианта на трасе - комбиниран, червен и син. Висшият експертен екологичен съвет одобри комбинирания вариант, който предвижда пътят да е с ширина 27 метра. При него, като започне на 3 километра източно от Дунав мост, шосето пресича пътя Русе - Силистра и продължава в посока юг-югозапад. Автомагистралата продължава в югозападна посока, след което пресича пътя Русе - Варна и се насочва в южна посока. След това минава над р. Янтра с голямо мостово съоръжение югоизточно от с. Белцов. По-нататък е предвидено при 102-ия километър тази магистрала да пресече "Хемус" - в близост до с. Паскалевец, при което продължава право на юг.
Тъй като релефът на терена след река Янтра е планински, с дълбоки дерета и високи върхове, се налага изграждането на големи съоръжения - 4 тунела по лявото платно и 2 по дясното, както и 22 мостове и виадукти, с обща дължина 14 853 метра. Връзката на републиканските и част от общинските пътища ще се осъществява чрез 18 пътни възела. Също така ще има 12 селскостопански надлеза и 9 селскостопански подлеза. В този вариант са проектирани 8 площадки за краткотраен отдих.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Магистрала (А8) и тунел под Шипка
Отивам да ударя първата копка на тоя прословут тунел, някой ще ми услужи ли с кирка?
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Колкото по-рано я направят тази магистрала до Велико Търново, толкова по-добре, защото после ще я продължат на юг към Стара Загора.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
Последно промяна от slimarkov на Сря Мар 13, 2019 13:19 pm, променено общо 1 път.
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Ако направят автомагистралата от Русе през Велико Търново и Стара Загора до Хасково, редица градове и села автоматично се превръщат в "квартали" тип предградие на Стара Загора, защото стават достъпни в рамките на 30 минутния изохрон. Това са Казанлък, Димитровград и редица села. Ще се увеличи и броят на спонтанните пътувания до Стара Загора от региона...
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Те това вече ме разсмя истински... А неспонтанните какво, ще изчезнат ли? Звучи ми, като че ли се увеличават спонтанните аборти по магистралата...Ще се увеличи и броят на спонтанните пътувания до Стара Загора от региона...
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Мухогоне, пак си гонил мухите в училище и си личи, че не си завършил успешно основно образование. Останал си с начално и не знаеш елементарни понятия в българския книжовен език. Беден си бил след социализма ще кажеш, простено ти е.
Ще ти обясня какво означава понятието "спонтанно пътуване". Например стоиш в изгнилия от старост личен автомобил на баба ти в родното ти село край бъдещата магистрала и ти заедно със съседите ти Петкан и Драган имате общо 26 лева и 30 стотинки и се чудите какво да хапнете с тях.
Решавате да сипите дизел за 10 лева на стария таралясник и понеже Стара Загора е вече само на 20 и няколко минути с колата (вместо както допреди новата магистрала цели 45 минути) да запалите гумите натам и да хапнете в Хесбургер на новото пешходно ларго, след което да се разходите из новия парк и впоследствие да се приберете на село при родата ви.
Ето това е "спонтанно пътуване". Такива пътувания са около 10-15% от всички регионални пътувания.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Само не разбрах, защо "спонтанно" трябва да ходя точно в Ст.Загора, та даже и последните си стотинки да дам за гориво? Някакъв атракцион ли има, Зарадисни сигурно? Наистина, по-глупаво и неадекватно сравнение не бях чувал скоро, без майтап! Да нямаш пари за храна, ама ще хукнеш "спонтанно" да ходиш нейде, дето нямаш никаква работа... Ти тъй ли правиш, юрваш се нейде спонтанно, кат муха без глава?slimarkov написа: ↑Сря Мар 13, 2019 17:42 pmМухогоне, пак си гонил мухите в училище и си личи, че не си завършил успешно основно образование. Останал си с начално и не знаеш елементарни понятия в българския книжовен език. Беден си бил след социализма ще кажеш, простено ти е.
Ще ти обясня какво означава понятието "спонтанно пътуване". Например стоиш в изгнилия от старост личен автомобил на баба ти в родното ти село край бъдещата магистрала и ти заедно със съседите ти Петкан и Драган имате общо 26 лева и 30 стотинки и се чудите какво да хапнете с тях.
Решавате да сипите дизел за 10 лева на стария таралясник и понеже Стара Загора е вече само на 20 и няколко минути с колата (вместо както допреди новата магистрала цели 45 минути) да запалите гумите натам и да хапнете в Хесбургер на новото пешходно ларго, след което да се разходите из новия парк и впоследствие да се приберете на село при родата ви.
Ето това е "спонтанно пътуване". Такива пътувания са около 10-15% от всички регионални пътувания.
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
И под тази тема ли се изказа неподготвен?muhogon написа: ↑Сря Мар 13, 2019 19:20 pmСамо не разбрах, защо "спонтанно" трябва да ходя точно в Ст.Загора, та даже и последните си стотинки да дам за гориво? Някакъв атракцион ли има, Зарадисни сигурно? Наистина, по-глупаво и неадекватно сравнение не бях чувал скоро, без майтап! Да нямаш пари за храна, ама ще хукнеш "спонтанно" да ходиш нейде, дето нямаш никаква работа... Ти тъй ли правиш, юрваш се нейде спонтанно, кат муха без глава?slimarkov написа: ↑Сря Мар 13, 2019 17:42 pmМухогоне, пак си гонил мухите в училище и си личи, че не си завършил успешно основно образование. Останал си с начално и не знаеш елементарни понятия в българския книжовен език. Беден си бил след социализма ще кажеш, простено ти е.
Ще ти обясня какво означава понятието "спонтанно пътуване". Например стоиш в изгнилия от старост личен автомобил на баба ти в родното ти село край бъдещата магистрала и ти заедно със съседите ти Петкан и Драган имате общо 26 лева и 30 стотинки и се чудите какво да хапнете с тях.
Решавате да сипите дизел за 10 лева на стария таралясник и понеже Стара Загора е вече само на 20 и няколко минути с колата (вместо както допреди новата магистрала цели 45 минути) да запалите гумите натам и да хапнете в Хесбургер на новото пешходно ларго, след което да се разходите из новия парк и впоследствие да се приберете на село при родата ви.
Ето това е "спонтанно пътуване". Такива пътувания са около 10-15% от всички регионални пътувания.
Кажи ти какво направи за града.
За това, че управниците нищо не са направили чухме вече от теб.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Кое ми е неподготвеното? Че като речеш чуш на магарето, и ти идват всякакви щуротии на акъла, какво, да се юрваме да ги правим ли? То вярно, че луд умора няма, ама все накрая се запира, а ти?И под тази тема ли се изказа неподготвен?
Кажи ти какво направи за града.
За това, че управниците нищо не са направили чухме вече от теб.
Това за управниците, е много отвлечено понятие, за кои точно иде реч? А че не правят нищо, и кьоравите го видяха, ама иначе добре "усвояват", нямат грешка...
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Отсечката от околовръстното на Стара Загора до АМ Тракия може да бъде директно автомагистрална, като част от бъдещата магистрала от Русе до Хасково. Така ще се спестят държавни пари, вместо да се направи скоростен булевард там и успоредно на него магистрала. Не че така няма повече да ми хареса, но пък нещата се случват доста бавно в България.
Управниците ще са по-навити с един куршум да свалят два заека. Трябва само някой общинар да ги светне, че може да се мине с една 5-километрова магистрална отсечка.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
Управниците ще са по-навити с един куршум да свалят два заека. Трябва само някой общинар да ги светне, че може да се мине с една 5-километрова магистрална отсечка.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 614
- Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 18:48 pm
- Местоположение: Великденски Острови
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Някой може ли да ми даде инфо за това ,че Стара Загора е без магистрални връзки?
Както и данни за това ,че Ихтиман е с цели 2 връзки?
Благодаря предварително.
Както и данни за това ,че Ихтиман е с цели 2 връзки?
Благодаря предварително.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Пловдив пък е с 4, ако не се лъжа... Явно, ще ни правят квартал на Филибето, една отбивка стига, за замиращ град, упс, квартал...
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Стара Загора се развива по-бързо от Пловдив, понеже е с по-високи заплати и по-голяма индустрия от него. Винаги е било така още сигурно от царско време.
Градът обаче няма достатъчно инициативна градска управа, която да изиска въпросните връзки. Кметът не прави нищо особено и предпочита да не влиза в конфликти с централната власт, когато интересите на града са грубо погазени, за да се задържи по-дълго на поста си.
Раболепието и конформизмът са много важни черти на държавните служби и не само.
Градът обаче няма достатъчно инициативна градска управа, която да изиска въпросните връзки. Кметът не прави нищо особено и предпочита да не влиза в конфликти с централната власт, когато интересите на града са грубо погазени, за да се задържи по-дълго на поста си.
Раболепието и конформизмът са много важни черти на държавните служби и не само.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка
Еххх мечти, мечти... Добре дошли в Заралипиново, новият квартал на Филибе...abc написа: ↑Чет Юни 06, 2019 19:08 pm Стара Загора се развива по-бързо от Пловдив, понеже е с по-високи заплати и по-голяма индустрия от него. Винаги е било така още сигурно от царско време.
Градът обаче няма достатъчно инициативна градска управа, която да изиска въпросните връзки. Кметът не прави нищо особено и предпочита да не влиза в конфликти с централната власт, когато интересите на града са грубо погазени, за да се задържи по-дълго на поста си.
Раболепието и конформизмът са много важни черти на държавните служби и не само.
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"