slimarkov написа:А и не знам, защо не пуснат Царя през центъра. Това с тези главни улици, като в малките градчета е смешно.
В Стара Загора си има стабилен трафик.
Защото ще е пълна простотия, ако го направят. Заради 2 часа задръстване общо на ден, да няма човек къде да се разходи...
slimarkov написа:А и не знам, защо не пуснат Царя през центъра. Това с тези главни улици, като в малките градчета е смешно.
В Стара Загора си има стабилен трафик.
Защото ще е пълна простотия, ако го направят. Заради 2 часа задръстване общо на ден, да няма човек къде да се разходи...
Ами ако Царя се вкара в 500-метров 2х2 тунел под топ центъра?
Няма да струва толкова много, а се печели супер много:
1. Изваждане на археологическите находки.
2. Имаме пешеходна зона.
3. Имаме голям булевард пресичащ центъра във формат 2 х 2 (2 ленти в 2 посоки).
По-добре такъв проект, отколкото малка спортна зала.
Със същите средства може и 1 км тунел да се направи.
slimarkov написа:Ето и пасарелката до Джъмбо, край Бургас:
Aз най-харесвам тази като на Джъмбо-отстрани си има ниши в които спокойно може да се изпикаеш. Има и едни трапове...тях вече не ги знам за какво са но може и по голяма нужда да се ползват. Изобщо хем полезно, хем приятно.
thebeast22 написа:Най-големия проблем за мен,като шофьор е,че в пет следобед от индустриалния до колелото ще има два километра опашка.
Това се решава лесно, като се забрани- сам човек да се вози в кола. Недопустимо е в 21век да тътрим 1 тон и половина железа за превоз на един единствен човек. Но всички нехаят.
В USA има скоростна лента за автомобили с повече от един човек.Докато другите чакат на километрични опашки автомобилите с повече от един пътник си пътуват нормално.
slimarkov написа:А и не знам, защо не пуснат Царя през центъра. Това с тези главни улици, като в малките градчета е смешно.
В Стара Загора си има стабилен трафик.
Защото ще е пълна простотия, ако го направят. Заради 2 часа задръстване общо на ден, да няма човек къде да се разходи...
Ами ако Царя се вкара в 500-метров 2х2 тунел под топ центъра?
Няма да струва толкова много, а се печели супер много:
1. Изваждане на археологическите находки.
2. Имаме пешеходна зона.
3. Имаме голям булевард пресичащ центъра във формат 2 х 2 (2 ленти в 2 посоки).
По-добре такъв проект, отколкото малка спортна зала.
Със същите средства може и 1 км тунел да се направи.
И как го сметна, че ще се печели, че и "супер много"? Да разкопаят центъра кат турски гробища, отиде та се не виде, поне 20-30 години да го влачат, един партиен дом не можаха да завършат за толкоз години, та кво остава да дълбаят катакомби! Тунелът на Шипка цвете ще ни се види, дет още не са го почнали! На първа копка де, вечната...
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
thebeast22 написа:Най-големия проблем за мен,като шофьор е,че в пет следобед от индустриалния до колелото ще има два километра опашка.
Това се решава лесно, като се забрани- сам човек да се вози в кола. Недопустимо е в 21век да тътрим 1 тон и половина железа за превоз на един единствен човек. Но всички нехаят.
На кантар ли ще ги караш, соловите шофьори? Щото мойта кола няма тон и половина, значи ми е позволено да се возя, нали?
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
Вие се майтапите, като предлагам решение на бъдещия проблем ама и вие ще сте от онези дето ще набиваме спирачки на излизане от кръговото, за да не отнесем някой пешеходец и да го лежим, а пък отзад ще ни натрисат постоянно разни подпийнали, като realprofesora...
Ако сега не хванем общинарите да направят пасарелките ще е ад
Не знам доколко е подпийнал професора, но има резон в това, което мисли. Един куп железа на пътя с по едно човече вътре, на фона на голия гъз на всичко заобикалящо ни в родната страна. Да вкарат тол таксите в цената на горивото, ако ще да стане 3 лева литъра, доста неудобства ще бъдат елиминирани, като задръствания и т.н. На Бай Ганьо, не нови автобуси да му осигурят, ами и безплатни да ги направят, пак ще си кара сам таратайката с ръката през прозореца... Ама няма как да стане за съжаление.
Няма как да стане с административни мерки, иначе има и друг начин, със стимулиране! Ама не това "стимулиране" с обратен знак, като увеличение на горива и тол-такси, от което освен бунтове и протести, друго няма да дочакаме! Защо в Естония транспортът може да бъде безплатен, градския, а тук не? Виждам, и румънците обсъждат тази възможност, а тук е обратно, в София вече последва шоково вдигане цената на билета! Защо? И по стара традиция, което е в София, скоро го чакайте и тук! Е, за 3.20лв на ден, аз ще ида 3 пъти до работа и обратно, не веднъж! Да оставим, колко път имам пеш до спирките, където да хвана прескъпия автобус!
Дори и да не е напълно безплатен, може да се стимулира чрез понижаване на цената чувствително, така и аз бих се замислил, с какво да ходя! Макар че, аз си имам "традиция", да ходя и с велосипеда, но, това е друга тема...
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
slimarkov написа:
Принципно от отбивката за Баните ще се прави успореден булевард на Царя за разтоварване на трафика.
Това от достоверен източник ли е или само слух, кога се очаква да е готово?
Ето новината, но кога ще се прави нямам идея:
Продължението на бул. „Славянски“ да достигне до кръстовището за Старозагорските минерални бани, предложи арх. Иван Иванов. Така ще се оформи един бъдещ нов жилищен квартал на Стара Загора на запад от тръбата на ВЕЦ „Стара Загора“, който трябва да се реши градоустройствено, дори и само в идеен вариант на първо време, за да се реши какъв процент на редукция ще трябва да се приеме и да се обособят обществени части, детско заведение и други необходими анекси към това ново жилищно пространство. Мястото е много добро и кварталът може да се разработи, като в него се изнесе бъдещето жилищно строителство на Стара Загора, сподели арх. Иванов.