Да бе, щом нещо не ти отърва, е заблуда, логично... Макар че, истината е, че просто тия ще загинат по-късно от нас, нищо повече! Държава от 111хил. кв.км, на която населението ще се съсредоточи в 4 конгломерата, си е направо безвъзвратно катастрофирала...Прочетох статията и пак се върти някаква заблуда със сделки на имоти от заблудени журналисти, които не правят елементарна разлика между земеделска земя и жилище, между продажба, дарение или наследство. Така Агенции по вписване с големи земеделски земи като Пловдив примерно може да се окаже с повече "сделки" (80% от които са за земеделска земя) от по-развити или с по-висок стандарт градове като София и Стара Загора (чиито малки по площ региони предполагат 80% действителни жилищни сделки).
Агенцията по вписвания има над 100 офиса из страната, като тя не отговаря на областните граници, а е много по-раздробена особено за градове като Стара Загора и София, които включват почти само общините им, докато при Пловдив включва почти цялата им област и така става малко сравнение на кокошка с кон.
Мислех, че балона с мантрите за "благополучие" покрай магистралите се е спукал окончателно, ама като гледам, има доста още зомбирани по тая тема... Не ви ли омръзна банкянската мутра да ви лъже вече десетилетие, та почнахте сами да повтаряте лъжите му? Кой процъфтя покрай "Тракия", дето толкова ни проглушаваха ушите?
Вече се "изстреляхме" в космоса, накъде повече от това? Много взе да ни "приземяваш", с някакви си "еврокоридори"...Апропо, за какво ще служат тия "коридори", зона за гейпаради ли ще са? Щото като чуя "евро", само за туй се сещам...Представете си колко напред ще се изстреля Стара Загора, когато се изгради след 5-10 години и автомагистралата от Дунав до Марица (А8) покрай града. Тогава не бих се учудил и 2-ри по цени на имотите град да стане Стара Загора. Само в София, Стара Загора и Велико Търново ще има толкова важни пресечни точки на автомагистрали и еврокоридори...