Сервиз за автоклиматици
- didka
- Старо куче медалист
- Мнения: 2137
- Регистриран на: Чет Юни 12, 2008 19:39 pm
Re: Сервиз за автоклиматици
Я някой да каже не е ли вредно да се включва,или изключва компресора понвреме на път?
Dog drags - no tracks...
- emzo
- Старо куче медалист
- Мнения: 1275
- Регистриран на: Вто Авг 17, 2004 22:05 pm
- Местоположение: Over the net
Re: Сервиз за автоклиматици
Вредно за кое ?
диагностика на автомобили
ремап/ OBD тунинг /EGR Off
ремонт на компютърна техника
профилактика на PS3/4
ремап/ OBD тунинг /EGR Off
ремонт на компютърна техника
профилактика на PS3/4
- didka
- Старо куче медалист
- Мнения: 2137
- Регистриран на: Чет Юни 12, 2008 19:39 pm
Re: Сервиз за автоклиматици
За компресора,не се ли получава удар като го включиш на 2000 оборота,примерно...
Dog drags - no tracks...
- sawo
- Site Admin
- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: Сервиз за автоклиматици
Нищо му няма Доколкото знам това, което е хубаво е да се изключва малко преди да стигнеш. Така се изпарява конденза и не остава по тръби, кондензатор и т.н.
- John3V
- Старо куче медалист
- Мнения: 805
- Регистриран на: Чет Юли 11, 2002 2:33 am
- Местоположение: john3v.dom.bg
- Обратна връзка:
Re: Сервиз за автоклиматици
Не е полезно компресора на автоклиматика да се зацепва при над 2к оборота.
По съвет на препатили, климатика се включва при старт на двигателя или при работа на празен ход (обороти под 1к).
За изключването - има поне две мнения дали е необходимо това да става преди края на пътуването или не.
hint: На всички нови автомобили климатика върви с двигателя и не замирисва на лошо.
Задължителна практика е поне веднъж годишно прочистване на въздуховодите с подходящи препарати против поява на гъби, плесени и пр.
По съвет на препатили, климатика се включва при старт на двигателя или при работа на празен ход (обороти под 1к).
За изключването - има поне две мнения дали е необходимо това да става преди края на пътуването или не.
hint: На всички нови автомобили климатика върви с двигателя и не замирисва на лошо.
Задължителна практика е поне веднъж годишно прочистване на въздуховодите с подходящи препарати против поява на гъби, плесени и пр.
- realprofesora
- Старо куче медалист
- Мнения: 3275
- Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 13:59 pm
- Местоположение: Стара Загора
Re: Сервиз за автоклиматици
И според мен колкото по големи са оборотите -толкова по-зле за зацепващия механизъм на компресора.
Така ,че ако по време на движение искаш да го пуснеш, изключваш от скорост и тогава го включваш.
Но пък като се замисля, ми да е станал поп, да не е ставал климатик.Ше го мисля , че ше го смятам , че .....ай пускай студеното и газ.
Така ,че ако по време на движение искаш да го пуснеш, изключваш от скорост и тогава го включваш.
Но пък като се замисля, ми да е станал поп, да не е ставал климатик.Ше го мисля , че ше го смятам , че .....ай пускай студеното и газ.
Popopopopo
- AGGRESSOR
- Потребител
- Мнения: 228
- Регистриран на: Съб Фев 12, 2005 16:53 pm
- skype: drago_t
- Местоположение: STZ
- Обратна връзка:
Re: Сервиз за автоклиматици
AGGRESSOR написа:Моя в момента като го пусна да работи температурата на струята е около 12 градуса. Това на какво може да се дължи малко фреон в системата ?fantamaniaka написа:между 5-8 градуса
- sawo
- Site Admin
- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: Сервиз за автоклиматици
Може да се дължи на доста неща. Най-добре отиди да го проверят, нищо чудно и да няма фреон достатъчно..
- nasenceto
- келеш
- Мнения: 2242
- Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm
Re: Сервиз за автоклиматици
Добре де, как ги измери?
- fantamaniaka
- Модератор
- Мнения: 1328
- Регистриран на: Съб Яну 31, 2009 16:51 pm
- skype: ready.for.use
- Местоположение: стара загора
- Обратна връзка:
Re: Сервиз за автоклиматици
С най обикновен мултицет за 10 лв има външна сонда за температура става
не знам колегата с какво предполагам няма да е с човешки термометър
Наскоро си заредих колата с фреон защото имаше дупка и излезе стария... Може и да се заблуждавам но определено доста по студено духа от преди.не съм мерил температури но осезателно е различно.
не знам колегата с какво предполагам няма да е с човешки термометър
Наскоро си заредих колата с фреон защото имаше дупка и излезе стария... Може и да се заблуждавам но определено доста по студено духа от преди.не съм мерил температури но осезателно е различно.
- AGGRESSOR
- Потребител
- Мнения: 228
- Регистриран на: Съб Фев 12, 2005 16:53 pm
- skype: drago_t
- Местоположение: STZ
- Обратна връзка:
Re: Сервиз за автоклиматици
nasenceto написа:Добре де, как ги измери?
По същия начин които колегата е посочил .fantamaniaka написа:С най обикновен мултицет за 10 лв има външна сонда за температура става
Сега остава да отида при някои да го види. мисля да е при този до загорка или при Йонко (до сега съм ходил при него, само при този до загорка )
- nasenceto
- келеш
- Мнения: 2242
- Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm
Re: Сервиз за автоклиматици
Ясно, мерси. Мойта дърта барака няма клима и не съм запознат, че ми стана любопитно.
- sawo
- Site Admin
- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: Сервиз за автоклиматици
По-добре при Йонко, отколкото при тези до Загорка!AGGRESSOR написа:nasenceto написа:Добре де, как ги измери?По същия начин които колегата е посочил .fantamaniaka написа:С най обикновен мултицет за 10 лв има външна сонда за температура става
Сега остава да отида при някои да го види. мисля да е при този до загорка или при Йонко (до сега съм ходил при него, само при този до загорка )
-
- Потребител
- Мнения: 267
- Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 10:51 am
Re: Сервиз за автоклиматици
На моето Пежо 406 2.0 ХДИ сдаде багажа климатроника вчера, и всички тестове показаха проблем в BSI блока и от там 500 евро за смяна щото не може само него. Майстори много но най ниската оферта беше ремонт за 95лв.
Духа си топло значи и не включва компресора - не го зацепва да го върти, че е с магнитно зацепване. Не идва ток до магнита в компресора - 12 волта от споменатия блок за цялостно управление на електрониката на колата. След около 2 часа ровене в нета открих че много подобни имат същия проблем. И дават луди пари. Оказа се , според френска тема (изключително подробна с описание и схеми) че в блока за управление дефектира едно малко реле. Понеже е описано че оригинално такова не се намира(явно дори там) е даден аналог на релето, което открих в сайта на Телевизионния сервиз на цена 3,95лв. Днес евентуално ще го сменя и ще икономисам 91лв.
Добре че е нета...
Духа си топло значи и не включва компресора - не го зацепва да го върти, че е с магнитно зацепване. Не идва ток до магнита в компресора - 12 волта от споменатия блок за цялостно управление на електрониката на колата. След около 2 часа ровене в нета открих че много подобни имат същия проблем. И дават луди пари. Оказа се , според френска тема (изключително подробна с описание и схеми) че в блока за управление дефектира едно малко реле. Понеже е описано че оригинално такова не се намира(явно дори там) е даден аналог на релето, което открих в сайта на Телевизионния сервиз на цена 3,95лв. Днес евентуално ще го сменя и ще икономисам 91лв.
Добре че е нета...
Точността гарантира единствено, че ще направиш грешката си навреме.
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/99509
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/99509
- realprofesora
- Старо куче медалист
- Мнения: 3275
- Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 13:59 pm
- Местоположение: Стара Загора
Re: Сервиз за автоклиматици
Понякога това което изглежда лесно, всъщност е доста сложно.Така, че шапка ти свалям за оптимизма ,но както се казва "Докато не излезе да пее дебеланата, операта не е свършила".nenoneno написа:На моето Пежо 406 2.0 ХДИ сдаде багажа климатроника вчера, и всички тестове показаха проблем в BSI блока и от там 500 евро за смяна щото не може само него. Майстори много но най ниската оферта беше ремонт за 95лв.
Духа си топло значи и не включва компресора - не го зацепва да го върти, че е с магнитно зацепване. Не идва ток до магнита в компресора - 12 волта от споменатия блок за цялостно управление на електрониката на колата. След около 2 часа ровене в нета открих че много подобни имат същия проблем. И дават луди пари. Оказа се , според френска тема (изключително подробна с описание и схеми) че в блока за управление дефектира едно малко реле. Понеже е описано че оригинално такова не се намира(явно дори там) е даден аналог на релето, което открих в сайта на Телевизионния сервиз на цена 3,95лв. Днес евентуално ще го сменя и ще икономисам 91лв.
Добре че е нета...
Popopopopo