Работа с полиестерни и епоксидни смоли

Форум за всякакви дискусии свързани с МПС
Публикувай отговор
Аватар
Nirvana
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1930
Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
Местоположение: Стара Загора

Работа с полиестерни и епоксидни смоли

Мнение от Nirvana »

Колеги,
искам да направя някои леки корекции по бронята на колата си и видях, че става сравнително лесно с употребата на смоли с втвърдител и фибростъкло (листи, стъклопласт).
Решил съм, преди да полагам каквито и да са смоли, да направя калъпи директно върху колата като я облепя в желаната форма с картон и да излея пяна. После да оформя пяната, да я облепя с някакъв вид фолио (за да мога да отлепя калъпа от фибростъклото), да положа разделителен пласт спрей (за по-лесно отлепяне) и чак накрая да започна да слагам смолата.

В youtube намерих един маниак, който работи директно със стиропор и го изрязва - https://www.youtube.com/watch?v=ClWliVS6tZs
И този начин става, но това вече е за цялостно изграждане на шасито, а при мен ще е частично.

Та, имам въпрос относно смолите. С коя е по-удачно да работя, защото искам да се получи еластичен краен продукт, а не чуплив. Знам, че полиестерът е гъвкав и по-евтин от епоксидната смола.

Мерси предварително!
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
Публикувай отговор