Критики + Още Нещо... Part 2

Задавайте Вашите въпроси, коментари и всичко което се досетите относно игрите.
Аватар
DMX
Потребител
Потребител
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 23, 2004 22:39 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Мнение от DMX »

Ае брат Hitman не е екшън ве ко искаш.Тя е stealth action означава,че трябва да си излислиш тактики,бавно да си предвижваш,да ги дибниш,да се обличаш със тяхни дрехи и да ги заблуждаваш - "лошите".Яно не си фен на таквиз игри иначе щеше да дадеш някво описание за ко стаа въпрос в играта,но ... и аз не съм почитател на стратегиите и незнам как да направя ревю на стратегия. :wink:
Аватар
SniperBeta
Модератор
Модератор
Мнения: 1007
Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
Местоположение: Nosgoth
Обратна връзка:

Мнение от SniperBeta »

И никой не те кара да пишеш за стратегия. Ако Hitman е stelth action, аз съм трамвай! Въоражен до зъби като Осман Паша тръгвам в една права линия по нивото и що де видя го утрепвам за отрицателно време. И не стига, че минавам през нивото като багер през кофичка от кисело мляко, ами лошковците са толкова кьорави, че последният път трябваше да подскачам пред очите на един, че да ме види. Ооо не, това е ОПИТ за stelth action игра. Вярно, че сменяш дрехи, но за тактиката няма какво да се мисли. Тактика се мисли, когато искаш да минеш незабелязан и без да те убият. А тук ботовете са толкова некъдърни, че е невъзможно да те видят, ако не се блъснеш в тях. А отностно убийството - мисля, че съм безсмъртен 8O . Тия от Io Interactive са се помъчили и да направят физика и до известна степен са успели, само че защо не приложиха и същия вариант на главното дърво? Той не върви, той се пързаля. Или в обобщен вариант - дърво на ролкови кънки. :? И как предлагаш да дам описание на играта, като тя е толкова загубена и бъгава, че въобще не успях да разбера за какво става дума? Бъга, в който минах нивото преди да съм убил една важна клечка (а това ми беше "main target"-a) просто ме отказа от по-нататашна игра. Не, не. Това е един ужасно лош опит за стелт игра, която спокойно минава за third/first person shooter. За мен има само 2 стелт игри - Splinter Cell и всичко останало, което въобще е достойно за отделяне на време и внимание!
Аватар
Otherside
Потребител
Потребител
Мнения: 419
Регистриран на: Пон Мар 31, 2003 23:25 pm
Местоположение: До ДНА-то
Обратна връзка:

Мнение от Otherside »

ее, ся, то зависи как я играяеш играта! прекалено лесно и скучно е да минеш през нивото кат багер! е, като ми доскучееше, или като ме видеха(разобличиха) и аз правех така ама...в крайна сметка винаги минавах нивата като "pro" и дори "shadow"...Демек, цаката е да минеш нивото с 1 или най-много 2 изтрела(в зависимост колко са ти мишените...пък наместа се минава и без никви изтрели, дори без убийства)
Иначи наистина е много тъп този бъг с плъзгането..има го на всички версии на хитмена и така ли не им дойде на акъла да го премахнат?! :evil: Също много дразни как като стрелнеш по крака на стола, той не помръдва, а на мястото се появява дупка(все е едно си стленал по стена)..Или защо трябва като стрелям с двата патлака да ги хвърлям все едно...абе и сравнение няма даже! А с калашника или пушките да си стоят на мястото :? ! Абе бъгове има доста, ама имаше и интересни мисии!
6/10
Недей да береш яд, само не забравяй.
Аватар
Zac
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 895
Регистриран на: Пет Яну 09, 2004 18:44 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Zac »

Пфуу тва новия HitMan тва е баси бозата.Оня както каза SniperBeta е точно като дърво на колелца.Да не говоря че на 3-тата мисия със самолета с 2-та пищова дето ги имам отрепах цялата охрана(10-15 някъде)без да ми вземат кръв.Един стои до мене и аз презареждам оня стои насочил калшника и ме гледа аз презаредих и му пръснах главата. :twisted:
Аватар
SniperBeta
Модератор
Модератор
Мнения: 1007
Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
Местоположение: Nosgoth
Обратна връзка:

Мнение от SniperBeta »

И ето след като се запознахме обстойно с неволите около новия Hitman, нека ви запозная с един далеч по-амбициозен, мащабен и най-важното почти добре реализиран проект, който носи името
Far Cry

Изображение

След като най-накрая я играх тази игра мога да кажа и две-три думички за нея. На първо място е графиката. Велика! Момчетата, сътворили играта са си направили и един вид реклама на собствения енджин - "cryengine". Графиката е страшно детайлна - пеперудки прехвръкват в небето, палмите се люлеят от вятъра, всяко дърво има по хиляди листа, високи треви, разкошна вода (мислех си, че в Beyond Good And Evil е най-реална. Е, тук е вече истинска), идеално анимирани модели на хора, превозни средства и оръжия...мога да изброявам до утре, НО всичко това води със себе си и болната на всички тема - "Системни Изисквания". Минималните такива, за да крета някак си играта са:
CPU: 2Ghz
RAM: 256DDR
Video: "3D With At least 128DDR Of RAM"
На горепосочената конфигурация, играта се държи горе-долу добре на всичко сложено на "low и малко medium". Сега, оптималната конфигурация е следната (хванете се някъде):
CPU: 3+Ghz
RAM: 1024DDR
Video: "3d With At Least 128DDR of RAM (recommendet 256)"

При мен играта се държи сравнително добре на всичко на "high". От друга страна пък, сложено на "medium" липсват полoвината треви и шубраци, което си е според мен един голям плюс, щото иначе ти пречат да видиш кой от къде те стреля (в повечето случай през някакво листо)и защо (щот си лошко). Изкуственият интелект...е, да го нарека блестящ ще се изхвърля малко, но е наистина доста добър. Вразите, след като чуят твоето присъствие (да, тук не го усещат като в повечето игри, а сам ако се издадеш) не се юркат "с ракетите и Божията помощ" към теб, а заемат стратегически позиции за стрелба. И това ми харесва тук най-много - ботовете нямат силно изразено 6-то чувство и ако си скрит добре и не се издаваш - няма да те забележат (Глупости! Последния път бях се наврял в къртича дупка и онзи ми ти навря голямото чевте и ми пръсна дебелия гъз, без да съм се издавал. бел. ред.) Ще вметна само, че един бот ме ЧУ как презареждам, изненада ме в гръб и тъй яко ми го напори отзад, че ако се беше изхвърлил, щеше да ми излезе през устата.
В играта могат да се карат и МПС-та също, като започнем от малки бъгита, преминем през по-солидни джипове и стигнем до моторници.
Дойде време и за минусите в играта:
1. Играта се състои от 5 степени на трудност. Защо, питам аз, защо втората е толкова трудна??? Трудна до припадък! Ами на 5-тата какво ще става? "Head Shot" с камък?
2. 5 диска копеле!!! 5 ДИСКА! Това не са един, не са и два, айде и 3-та диска на PAINKILLER мога да преглътна, ама това са 5! 5 диска давам само за Silent Hill 3 и за нищо друго.
3. Неприлично тежкият енджин. Може би е наравно с този на DooM III. Само разликата е, че на DooM III му намерихме цаката с двупроцесорно дъно, оборудвано с Intel 2x Xeon 3Ghz/512DDR/ GeForce 3Ti, а тва още не сме го тествали къде ще се държи перфектно.
4. Адски дългото време за зареждане на ниво. Дълго, та граничещо с вечно.

Сдъвкано и...
Въпреки всички критики, които успях в толкова малко място да отправя към играта, и въпреки, че не всеки PC фен ще може да и се наслади, играта е добра, а геймплеът е окей, колкото и скиптично да бях настроен към отрочето на Crytek. А който има достатъчно мощна машина - това е играта за него!!! Хич да не - да се накефи на възможностите на компота си и да се нарадва на адски реалистичната графика. След най-много година цените на хардуерните компоненти, изискваща играта, ще са паднали на прилични цени и тогава всеки геймър се надявам да и се порадва и да я види в нейната истинска прекрасна светлина.
Производител: Crytek
Разпространител:Ubi Soft
ОЦЕНКА: 6/10
Аватар
SniperBeta
Модератор
Модератор
Мнения: 1007
Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
Местоположение: Nosgoth
Обратна връзка:

Silent Hill

Мнение от SniperBeta »

Silent Hill Asylum

Silent Hill:
Мъглата бавно се разтилаше из улицата. Тя се стичаше надолу по стените на къщите, увиваше се като змия из дърветата и дебнеше притъена. Изчакваше, изчакваше удобния момент за да сграбчи с прозрачните си ръце врата на невинния човек и да задуши и последния вопъл, последната искрица живот. Хари Мейсън тичаше обезумял по улицата. Свиваше по друга, оглеждаше се на всеки ъгъл, дишаше тежко и пак тичаше...и тичаше...и тичаше. Не можеше да повярва, че съдбата е толкова настървена срещу него. Не можеше да повярва, че може да изгуби малката си дъщеричка толкова бързо, колкото жена си. Или по-точно - не искаше да го повярва. Той беше попаднал отново в Сайлънт Хил. Мъглата и мракът се бяха настанили удобно в този призрачен град и чакаха с нетърпение поредната си жертва. Тук отдавна не живееше никой. Или...почти никой. Далия Галеспи, един от малкото жители на този град беше се погрижила за тази тягостна атмосфера. С желанието си да дрогира целия град, тя бе постигнала нещо отвъд и най-смелите си представи. Но Хари не знаеше за това. Всъщност...никой не знаеше за това, освен д-р Майкъл Кауфман - нейният дистрибутор, който работи в болница "Алхемила", намираща се на пресечката на ул. Koontz с ул. Chrichton, и като болница, респективно заема място в Central Silent Hill или с други думи, в централната част на града. Но Далия, Хари и Майкъл не са единствените останали оцелели след масовата зараза, плъпнала из курортното градче. Сибил Бенет е местна полицайка, искаща да разбере какво става в тази "алтернативна реалност". Помага до голяма степен на Хари в търсенето на изгубената му дъщеричка Шеръл. Лиса Гарлант пък е медицинска сестра, помощничка на д-р Кауфман, която освен, че работи в същата болница е и запозната с дейността на доктора, знае за наркотика, който той разпространява, а също така и е опитвала от него. И след като се запознахме обстойно с главните персонажи, не ми остава нищо друго освен да ви кажа: "Welcome to Hell"!
Сайлънт Хил. Връзката на Ада със Земята. Тук денят и нощта се сменят по неписани закони, кошмарите от детството оживяват и се материализират. И през всичко това трябва да премине Хари Мейсън в търсенето на изгубената си дъщеря Шеръл. Кошмарът започва още в началото, където при пътна злополука Хари и Шеръл попадат в града и дъщеря му мистириозно изчезва. И каква е реакцията на един баща? Разбира се, тръгва да я търси веднага. Но следите го отвеждат към старото училище "Midwich Elementary School", кръстено на улица Midwich, минаваща край него. А там той за пръв път разбира до каква степен може да се простре омразата и садизма на обикновен човек. Мазетата на училището са обляни с кръв, от таваните висят куки по които са били едно време закачани децата, чуват се все още крясъците на мъчение и неописуема, адска болка, а неспокойните призраци на отдавна починалите деца се разхождат из тъмните коридори, плачещи, крещящи, кървящи. Алтернативната реалност, в която градът сменя своя облик, в която плочките по земята се заместват с тежки, ръждясали, дълги железа, в която чудовищата оживяват по-гладни и жадни за души от всякога става нещо обичайно за Хари. През цялото време на играта неговият персонаж се разгръща все повече и повече. От начало плах,неуверен в постъпките си и уплашен до смърт от ставащото тук и сега, той намира нужните сили в себе си, добива увереност и наглед става далеч по-сигурен в постъпките си.
Нека да ви запозная и с видовете чудовища, присъстващи в изобилие в играта. А те са:
Apparition (малките призрачета на деца, убити в училището), Demon Children (адкси създания, наподобяващи човек и носещи нож), Demon Doctor (мутирали доктори), Demon Dog, Demon Nurse, Demon Ape (за 1 път се срещаме с нещо подобно като влизаме в New Silent Hill, точно до полицейската кола срещу участъка), Demon Bird, Alessa/Cheril/Mother Of God (когато е чудовище), Cybil Bennet (когато е зомби), Larve, Lizard, Moth, Giant Cockroach, Samael (демонския бог), Sewer Rat, Sewer Demon.
Сайлънт Хил е не чак толкова малко градче, разположено е от двете страни на езерото Толука. В първата част действието се развива в старата и нова част на града. Най-интересното е, че в целия град има само един булевард - "Bachman". Той прекосява целия "Стар Сайлънт Хил", минава покрай "Южния Парк", пресича се с улица Sandford и свършва точно на брега на езерото. Във "Стария Сайлънт Хил" пък са разположени училището, църквата, бара, в който Сибил ни дава пистолет и намираме също така картата на града, фенерче и малко провизии и бензиностанцията. В централната част на града са разположени както следва. С влизането в нея се натъкваме на полицейският участък и на нов вид чудовища, тук се намират също така Alchemilla Hospital, пощата, Silent Hill Tower Center (местният търговски център), множество барове и кафенета и едно от ключовите места в развитието на сюжета - Antique Green Shop.
Както споменах по-рано, освен стар и нов град в първата част на играта има и излаз на езеро. Или тази част на града се нарича Lake Side. Тук са разположени South Park-а, Annie's Bar, Michael Hersbey Inn, Indian Runner, Light House, каналите (Sewers), а като тръгнем по улица Sandford на запад (която се преименува W.Sandford St.) ще стигнем и до Lake Side Amusement Park.
Това е града Сайлънт Хил от първата игра. Това е и Хари Мейсън, търсещ изгубената си дъщеря, минаващ през огън и вода за нея, сблъскващ се с кошмарите на Алеса Галеспи (болната дъщеря на Далия Галеспи), това е нашата среща с нечовешкият, неописуем ужас!


Silent Hill 2:
Мъглата все така се разхождаше из града. Не беше се вдигала от години. Дърветата бяха забравили кога за последно са виждали слънчев лъч. Но...поне беше спряло да вали сняг, който упорито не трупаше.
Градът е същият, историята е различна. Във втората част на играта имаме по-голям набор от персонажи. Главният герой тук е James Sunderland, а защо е в града? Джеймс получава писмо от отдавна мъртвата си съпруга, с което го вика да дойде тук, на тяхното "secret place". Но целият град е бил тяхното тайно място, за това той, воден от надеждата тя да е все пак жива, тръгва да я търси из целия град. Първият жив, нормален (до известна степен) човек, с който се сблъскваме е Angela Orosco. Нея Джеймс я среща в гробището и тя го насочва на къде е пътят за града. В "Old District Part", или по-точно ареята с апартаментите се срещаме с приятно закръгленичкият Eddie Dombrouski в едно много комфортно положение - повръща в тоалетната. Точно в Rosewater Park Джеймс среща най-силният образ в цялата игра - Мария. Тя прилича, говори и се държи като съпругата му...но не е. Мария е и главен персонаж в sub-сценария на играта. Малко по-късно срещаме и малкото момиче Лаура, която се оказва приятелка на съпругата на Джеймс Mary-Shepard Sunderland.
Нека кажа 2-3 думи и за графиката на двете игри. Умопомрачително добра. Silent Hill 2 е създадена през 2001 година, но изглежда достатъчно актуално и за сегашните стандарти и мога да кажа, че води с едни гърди напред почти всяка втора подобна игра. Анимацията на главните герой е феноменална. Като почнем от лицето - абсолютно реално, има различни гримаси, скулите са очертани съвсем истински, минем през физичният модел и държание, възхитим се на използването на скелетна анимация и моушън кепчъринг-а. Ако има някоя игра, на която бих и дал най-високи оценки по всички параграфи, то определено това е Silent Hill поредицата! Графиката на Silent Hill 1 беше също толкова феноменална за времето си както тази. Разчупените 3D обекти, приятната анимация на геройте, множеството полигони, от които бяха съставени както те, така и цялата игра, всичко това бяха предпоставки Silent Hill 1 да бъде обявена за най-добрия хорър на тази (1999) година и игра с най-добра графика за PlayStation на годината.
Така, сега да обърна внимание на това какво има в другата част на града, представена в Silent Hill 2. Приключението на Джеймс започва от Observation Deck, минава по малките улички разположени в най-южната част на града, продължава през Rosewater Park, където срещаме Maria, по единственото авеню в града - "Nathan Ave.". От Rosewater Park на по-късен етап на играта Джейм се качва на лодка и прекосява цялото езеро Толука, за да стигне до "Lake View Hotel", където предполага, че се намира жена му Мери. Хотела е страхотно направен. Няма да забравя например момента, в който слизах по главните, широки стълби водещи към гостната, а светлината от фенерчето ми се процеждаше през дървения парапет и хвърляше откъслечни сенки по отсрещната стена. Та, да продължим разходката си из града. От Lake View HoteL, по W.Sandford St. пристигаме и в познатото ни от първата игра място - Lake Side Amusement Park. И тук свършва обиклоката ни из града. Silent Hill 2 е едно наистина достойно продължение на хоръра от 1999 година. Страхът и тук присъства в същите конски количества, като в първата част. Например когато Джеймс беше в затвора, за малко щях да откача, а когато пребих и бих, и бих, и бих едно гадно зомби там с дъската с пирон, изпитах същото садистично удоволствие, което навярно са изпитали пилотите на самолетите, хвърлили бомбата над Хирошима.
Да ви запозная и с видовете чудовища:
Cockroach, Doormen (висящите от тавана същества), Mandarin (с големи ръце, наподобяващи боздугани), Mannequin (крака отгоре, крака отдолу), Mary (когато е чудовище), Nurse, Patient Demon, Pyramid Head (с големия нож и бронираната глава), Straight Jacket (съществата, които нямат ръце, защото са всъщност в осмирителна риза), Table Monster (като "бащата" на Анджела), Thomas ("бащата" на Анжела).

Производител:Konami
Разпространител:Konami
ОЦЕНКА: 10/10
Аватар
Otherside
Потребител
Потребител
Мнения: 419
Регистриран на: Пон Мар 31, 2003 23:25 pm
Местоположение: До ДНА-то
Обратна връзка:

Мнение от Otherside »

True Crime- Streets of LA
Това е живо копие на GTA3 само че е направено доста калпаво :?
1. Графиката е гадничка- под нивото на GTA3...
2. Изискванията са адски ниски, но незнайно защо при мен(а пък аз съм със сравнително добра конфигурация) играта се движи ужасно! И това не се влияе от детайли, резолюция и тн- аз си карам на всичко на макс...и засича ся, кво да прайм- видях в гооглето и други имаше с тоз проблем но не бяха много..лош късмет, тва му викам аз.. :( Хубу че това е така само от време на време, докато тичам или докато се бия няма проблеми, само като карам в голям трафик тогава става нетърпимо :?
3. Оправлението е много, много гадно..Нищо реалистично няма в него- много прилича на това в Midtown Madness 1(само че там беше по добро :) ) При бягането, камерата също не винаги е удобна, но тва е пренебрежимо...
Хайде сега добрите работи :D
1. Геймплея- еми тука вече говорим! Определено нямаше 2 дена подред да осъмвам играеки игра която върви с по-малко от 20 кадъра в секунда :wink Сюжета е много добър! Много ме кефят и филмчетата, както и нашия герой като цяло!(нон стоп вкарва яките лафове :) )
Освен сюжетното действие постоянно има мисийки които можеш да изпълняваш- пича взел заложник, другия откраднал кола, третия обрал банка, четвъртия избягъл престъпник и така до безкрай! Много ми харесва това! Макар и да не са задължителни аз почти винаги ги изпълнявам :P Това което ми хареса в играта е че има много неща да се правят- не е просто така да застреляш гада- тука цаката е да го арестуваш(или поне ако искаш да трупаш good cop рейтинг :twisted: )
Също така ти намалява рейтинга ако отрепеш по погрешка невинен(с кола или случаен коршум)...забравих да спомена че е добре направено стрелянето от колата...Като говорех за многото неща дето можеш да правиш- ами можеш да размяташ значката, да произвеждаш предупредителен истрел, като гониш гадовете можеш да ги спъваш, да им се хвърляш отгоре...има също булет тайм(който е доста полезен при стрелбата :P ), боя е доста добре направен(е малко по зле е от матрицата, ама все пак :P )...това което ми беше много странно в GTA3- как дори и най-мършавата бабка се бие, тука направо ме потриса- тука бабката не само се бие, ами и знае кунг фу, карате иии, абе Нео ряпа да яде! :twisted: Много хубаво е че повечето неща се трошат и изобщо реагират както трябва! Колите много добре се чупят и те :D
2. Града- ами той е огромен! Не съб бил в Л.А. и не знам дали е в оригинални пропорции и всичко, ама поне така изглежда...Хората са добре направени, от време на време се виждат и птици дори(но за жалост в нито една игра която познавам(включително и тази), освен постал и кармагедон, не съм виждал кучета и котки и други подобни.. :? ) Това обаче което не ми хареса е че не можеш да обиеш човека през стъклото на колата :x И в Мафията и в GTA3 Vice City(май) можеше...Абе по тая точка мога да пиша още много, ама не знам колко е лимита на едно съобщение във форума тъй че :P :)
3. Саунда- музиката е направо разкъртваща...ЕА са си взели и от другите игри песните- много от парчетата сме ги чували от нфс-тата...много яко! Нямаше нужда тоя път от уинамп :D
Самите ефекти обаче не бяха нещо особено, дори бяха леко гадни- поне на калашника да му бяха направили характерния звук де, еее!
Ох айде, това ще е всичко :)
А и оценката! :P 7/10
PS Сега като го видях колко голямо стана направо ме мързи да го чета, така че ще го гледате с грешките(ако има такива) :lol:
Недей да береш яд, само не забравяй.
Аватар
SniperBeta
Модератор
Модератор
Мнения: 1007
Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
Местоположение: Nosgoth
Обратна връзка:

Мнение от SniperBeta »

Rayman 3:Hoodlum Havoc: Третата част продължава щурите приключения на странното същество, на което ръцете и краката не са закрепени към тялото, но въпреки това витаят около него, или с други думи, на Реймън. Значи по принцип играта е доста безсмислена, но това по никакъв начин не означава, че е глупава. Напротив. Доста е забавна дори. Енджина е лек, като това позволява игра при резолюций над 1024х768 на 32 цвята, без видимо забавяне/падане на кадрите. Графиката е доста пъстра и добра. 32-то цвята галят окото, а е истинско удоволствие да гледаш как малкия Реймън щъка насам-натам из адски разчупените и оригинални нива. Нашият герой може да се ъпгрейдва за известно време, а гадовете - гадовете са толкова иновативни, че само болен мозак би ги измислил, или респективно - някой от Konami, но там вече са прекалено извратени.
Лесна, забавна игра, която би допаднала на всеки геймър...предполагам. Идеалният избор за убиване на свободно време.
Производител/Разпространите: Ubi Soft
ОЦЕНКА: 7.5/10

Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban: Еми...познайте за какво става дума в тази игра. Както винаги - заедно с филма излиза и играта. Този път обаче нещата са малко по-различни. Не откъмто начин на игра, история или нещо друго, а откъмто графика. Графиката е поне 2 пъти по-добра от предните две части и мисля, че от трите излезли до сега игри - тази е най-добрата.
Производител/Разпространител: Electronic Arts
ОЦЕНКА: 5/10
Аватар
DMX
Потребител
Потребител
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 23, 2004 22:39 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Мнение от DMX »

Mafia

Mafia е 3-D екшън игра, камерата в която следва вашия герой от трето лице. Поемате ролята на гангстер от един американски град в средата на 30-те години и проследявате живота му – с всички възходи и падения. Действието преразказва една човешка история в свят гладен за власт. Заедно с вашия герой ще преживеете всичко, което се е случвало в подземния свят от периода на Ал Капоне: бесни автомобилни преследвания, незаконна търговия с алкохол, мокри поръчки и банкови обири. За съжаление нямате друга алтернатива пред влизането в редиците на мафията, освен ако не мислите че смъртта е хитро решение на проблема. Ченгетата, федералните и фамилия Морело са по петите ви, без да ги е грижа как ще се докопат до вас.

Оценка : 10/10


Grand Theft Auto: Vice City

Добре дошли в 80-те! Добре дошли във Вайс Сити (Града на порока), процъфтяващ урбанистичен център, простиращ се от бляскавата плажна ивица до блатата и съборетините на гетото, град преливащ от наслади и деградация.
След като току що е успял да се измъкне на косъм от премеждията по улиците на Либърти Сити, Томи Версети е изпратен е изпратен във Вайс Сити от своя стар бос, Сони Форели. Но нещата не тръгват “по мед и масло” още с пристигането му в ултра-луксозния, отдаден на удоволствията метрополис. Тони попада в клопка и загубва всичко. Сони си иска парите, но бандите от рокери, кубинските гангстери и корумпираните политици са препречили пътя на Томи. Нещо повече – изглежда по-голямата част от населението иска смъртта му. Остава му един избор – да отвърне на удара и да завладее града.

Оценка : 9/10

Взето : http://www.pulsar.bg
По-добре напушен да летя,
от колкото пиян да пълзя.
Аватар
Zac
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 895
Регистриран на: Пет Яну 09, 2004 18:44 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Zac »

Wining Eleven 7
Беспорно най-добрата футболна симулация.След първоначалното й излизане за PS и PS2 вече (от близо 1 година) има и за PC.Така от къде да започна.Значи от начало не се учудвайте на чудните имена на футболистите.Просто не са им купени правата.Могат да се оправят, както и тези на отборите.Най-голямото предимство в играта е Master Ligata.Избираш си отбора примерно Manchester Utd., и почваш радостен и си мислиш, че ще им мушкаш головите с Нистелрой.Да ама не.Пуска те с отбора на Ман.Юн. обаче нямаш нито един играч от отбора на Манчестър .Всичките твой играчи отначалото са най-смешните в играта.И с който и отбор да играеш така започваш.С две думи - от дъното.От последната дивизия.Всичките играчи които би трябвало да са в клубът ти са свободни агенти.И можеш да си ги купиш.Обаче не са само тва мъките.Всеки в началото си вика "ехх от тва по-надолу няма, аз ще си играя ей тука на последното място в дивизията докато задобрея и ще си купя някой с парите които печеля".Само ЧЕ има и друго освен че печелиш пари ти можеш и да губиш.Понеже всеки един играч получава заплата след всеки един мач ти губиш някви пари.И ако след края на сезона парите са ти под 0 ти фалираш и Game over - new game :D .Добре до тук с ML.За гейм плея просто няма кво да се каже - невероятен.Графиката е отлична.Могат да се случват най-различни куриози като топката да прескочи вратаря или да се вкара гол от центъра но това са все рядкости които се срещат един път на много време игра.Бе просто поиграйте малко повече (2h a не 5 мин) и ще се убедите че това е играта.
Оценка:10/10
Аватар
SniperBeta
Модератор
Модератор
Мнения: 1007
Регистриран на: Пон Юли 15, 2002 15:52 pm
Местоположение: Nosgoth
Обратна връзка:

Мнение от SniperBeta »

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Изображение



Честно да си кажа не останах впечатлен от първата част на играта. Прекалено много ми сечеше едно време, а и ми се струваше адски скучно да стоиш и да чакаш стражата да се мръдне с гръб, за да можеш му го нахакаш отзад. Както и да е. Но незнайно как ми попадна на компота втората част от играта и за отрицателно време това стана една от малкото игри, при които мога да седна пред сандъка и да не стана цял ден. Pandora Tomorrow е в пъти по-добра от първата част (това, че не съм я играл не значи, че не съм гледал някой как я играе). Графиката, граничеща с перфектна в първата игра, тук е отвъд всякакъв реализъм. Премахнати са NoClipping елементите, добавен е blur ефект (може би втория по експлоатация ефект в последно време след bullet time), нощното виждане се е развило в положителна насока, а ултра-виолетовото е размазващо яко и...полезно!!! Арсенала на Сам Фишър е обогатен с още няколко малки бомбички причиняващи големи вреди, разни те ти там устройства против камери и други подобни. До като играх Pandora Tomorrow не можах да се откъсна от напиращата ме мисъл а именно - това е Metal Gear Solid. Така е. Двойката поразително прилича на отрочето на Konami. И тук нашия може да свирка с уста, за да привлече внимание и да тропа насам-натам за да подскаже за присъствието си при нужда. А тази нужда идва, защото ИИ-то на апашите не се е мръднало и с милиметър. На един требише му свиря цял ден (в другия смисъл на думата), за да се сети да доди. Бах маа му, присъхна ми устата! Но... по принцип действат много адекватно в зависимост от това какво правиш или не правиш. Например при един лошковец експериментирах да видя по колко начина мога да го преодолея и всеки път ставаше нещо ново! Било то свиркане с уста в тъмното за да доди при мен (гачи лий проститутка, маа му стара), било то мятане на бутилка с цел издаване на звук, било то стреляне по крушката или по него...абе много начини има. А когато лошковците са 3 - шоуто е пълно. Та малко се отплеснах. Щях да говоря за физиката в играта. Сам е един абсолютно истински човек!. За съжаление не може да се каже същото и за останалите NPC-та. Те се пързалят по земята и физически се държат малко неестествено. Но на фона на брилянтната графика и разкошната скелетна анимация на Сам, нещата се заглаждат. Освен нови пушкала, Фишър има на разположение и малко нови движения. Например надникването от ръба на стената и прехвърлянето за секунда до ръба на срещуположната, задържането с крака между две стени (адски красива сцена). Нивата са разнообразни, пръснати по цял свят и не омръзват като в първата част, където като влезнеш в някоя сграда (а това ставаше доста често), не излизаш с часове. Нивото в джунглата пък беше 1:1 с това от Metal Gear Solid 3. Въобще играта е една страшна зарибявка и я препоръчвам на всеки който:
* Обича да ходи в тъмното!
* Тъмнината е единственият светъл лъч в живота му!
* Преди да отвори вратата на стаята си се оглежда за опънати тънки жици!
* Няма много приятели, поради разбираеми причини!
* Си държи нож под възглавницата!
* Първо стреля, после пита!

Производител: Epic Games
Разпространител:Ubi Soft
ОЦЕНКА:9.5/10
Публикувай отговор