източник нюз.бгАсоциацията на потребителите на телекомуникационни и интернет услуги и Асоциация „Активни потребители" готвят бдение по повод клиентската платформа на М-Тел, за която двете организации твърдят, че е изпаднала в клинична смърт.
Това обявиха председателите на двете асоциации Янаки Ганчев и Богомил Николов по време на пресконференция в БТА.
Те съобщиха, че в 18:30 ч. утре ще се състои бдение пред австрийското посолство в София и на него са поканени всички хора, ощетени от мобилния оператор. Двете организации готвят и петиция, която утре ще бъде изпратена до австрийския канцлер, премиерът Бойко Борисов и главния прокурор Борис Велчев.
„Потребителите се отказват. Това е страшно и необяснимо за нас", коментира Ганчев. Той посочи, че стотици хиляди клиенти на М-тел мигрират и стават абонати на други мобилни оператори. „Цялото натоварване за това да се компенсират загубите пада върху останалите потребители, които все още не са се отказали от М-тел", уверен е още Янаки Ганчев.
Богомил Николов заяви категорично, че М-тел трябва да измислят начин да компенсират клиентите си. Той предложи това да стане като се подарят определен брой безплатни минути. „Това ще струва много по-малко на компанията, отколкото загубите от напусналите клиенти", заяви Николов. Според представителите на двете асоциации М-тел върви категорично към фалит. „Това ще бъде голям срив - умишлено или неумишлено", коментира Янаки Ганчев.
По думите му, билингът не работи и безплатните разговори с групите за приятели и семейство се таксуват като нормални разговори според тарифния план. „Когато от М-тел видят една сметка от 1200 лв. например им светва нещо и започват да правят корекции и преизчисления на ръка. Кашата е пълна", отправи упреци Ганчев. „Подобно нещо не може да се случи в никоя друга европейска държава", коментира Янаки Ганчев и допълни, че двете организации са единствените, които са изобличили М-Тел и са „показали царя гол".
„Ние с поведението си като нация се приемаме като бананова република", коментира още Ганчев. По думите му, 10 месеца М-тел работи с грешка в системата, която не е в ущърб на мобилния оператор, а на стотици хиляди потребители. Сметки от порядъка на 50-60 лв. вече са в размер на 500 до 1000 лв. „Къде е държавата и какво прави тя, за да защити потребителите?", запита Янаки Ганчев.
Той посочи, че до обществеността вече е достигнало едно вътрешно писмо от М-тел, в което се казва, че сметките не трябва да бъдат изпращани на клиентите, защото са неверни и подлежат на преразглеждане. „До този момент няма индикации, че „временният" проблем в системата на мобилния оператор може да бъде решен", коментира още Ганчев.
Той твърди още, че от М-тел не могат да управляват софтуера си, което означава непълна функционалност на системата за работа с клиенти. По думите му, това дава основание държавата да предприеме конкретни действия, за да бъде спряно „това безобразие". „Тази ситуация няма да свърши с добро", прогнозира още председателят на Асоциацията на потребителите на телекомуникационни и интернет услуги.
Той обяви, че пълното медийно затъмнение също не допринася за по-доброто развитие на нещата. „Неадекватна е медийната политика на мобилния оператор", категорично твърди Янаки Ганчев. Той посочи, че общественото недоволство не може да се тушира с награждаване на журналисти, като изтъкна, че от М-тел са отделили 500 хил. лв., за да потушат общественото недоволство. „Парите от моите и вашите сметки са отишли за антикризисен PR", разярено коментира още Ганчев.
„Някакъв троянски кон се разхожда из софтуера на М-тел", посочи той и допълни, че има информация, че 350 млн. евро са присвоени от управата на М-тел. Янаки Ганчев уточни, че двама от тримата уличени вече не са част от екипа на мобилния оператор.
Представителите на двете асоциации подчертаха, че проблемите на М-тел засягат интересите на милиони потребители и са заплаха за националната сигурност. Според Ганчев има опасност от изтичане на лични данни и алармира за възможно подслушване и проследяване на разговори и съобщения.
Прокуратурата и МВР трябва да разследват тези проблеми, убедени са от двете асоциации. Те предупредиха, че почти всички лица на правителствени и държавни постове използват услугите на този мобилен оператор.
Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
- admin
- Site Admin
- Мнения: 3592
- Регистриран на: Съб Май 11, 2002 9:43 am
- skype: john.doe.12
- Местоположение: Earth
- Обратна връзка:
Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
"There is no 'patch' for stupidity."
- Bul-Dog
- Старо куче медалист
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет Фев 24, 2011 17:02 pm
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
В една нормална държава тая мафиотска фирма отдавна щеше да е умряла, изоставена справедливо от всичките си клиенти!!!
http://www.kingsimeon.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- PTS
- Модератор
- Мнения: 799
- Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 14:47 pm
- Местоположение: София / Стара Загора
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
На 9 юли ми изтича договора и знам, че трябва да подам молба месец по-рано за прекратяване. Обаче на 9 юни няма да имам тази възможност, ако отида по-рано ще ми направят ли проблем?
- ksdh
- Потребител
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон Окт 11, 2010 20:28 pm
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Bul-Dog написа:В една нормална държава тая мафиотска фирма отдавна щеше да е умряла, изоставена справедливо от всичките си клиенти!!!
Тя пак ще си умре, ама хората бавно се осъзнават!
- admin
- Site Admin
- Мнения: 3592
- Регистриран на: Съб Май 11, 2002 9:43 am
- skype: john.doe.12
- Местоположение: Earth
- Обратна връзка:
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
PTS, не знам те са малко педераси за тези срокове, но ако си пуснеш молбата на време, кога ще отидеш да го прекратиш си е вече твоя работа.
"There is no 'patch' for stupidity."
- ronaldo7
- Потребител
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет Апр 03, 2009 9:09 am
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Мисля че няма да е проблем , важното е да не е след 9 юни.PTS написа:На 9 юли ми изтича договора и знам, че трябва да подам молба месец по-рано за прекратяване. Обаче на 9 юни няма да имам тази възможност, ако отида по-рано ще ми направят ли проблем?
- klox
- Старо куче медалист
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет Май 08, 2009 19:26 pm
- skype: klox_bg
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Сега ще видиш каква оферта ще ти спретнат само и само да те запазят като техен клиент.PTS написа:На 9 юли ми изтича договора и знам, че трябва да подам молба месец по-рано за прекратяване. Обаче на 9 юни няма да имам тази възможност, ако отида по-рано ще ми направят ли проблем?
- Bul-Dog
- Старо куче медалист
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет Фев 24, 2011 17:02 pm
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Но после по джоба си ще усетиш, че разлика няма!klox написа:Сега ще видиш каква оферта ще ти спретнат само и само да те запазят като техен клиент.PTS написа:На 9 юли ми изтича договора и знам, че трябва да подам молба месец по-рано за прекратяване. Обаче на 9 юни няма да имам тази възможност, ако отида по-рано ще ми направят ли проблем?

Все пак безумните им игри с раздаване на коли и джипове и хонорарите на наглия Кънчев са си маса пари, нали?!
http://www.kingsimeon.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- spiralkinda
- Потребител
- Мнения: 380
- Регистриран на: Пон Май 03, 2004 10:51 am
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
само си мислиш, че ще стане така. тия и служителите им са пълни палячовци. В края на февруари реших да си прекратя взаимоотношенията с тях, като трябваше да платя неустойка за последните два месеца от договорът си. Бях пределно наясно и на три пъти ме размотаваха някакви 86-88ми набор пикли, като ми втълпяваха, че системата им била повредена. След разговор на висок глас с човек от софийската централа на Мтел, системата им се оправи точно за минута и веднага прекратихме отношенията си с тея тъпаци. Тия момиченца много си пазят бонусите ако при тях се откаже клиент хаха. Останаха неплатени сметките за януари и февруари и така до миналия месец когато си цъкам из ипей.беге та нещо ми щукна да проверя дали нямам нещо на извънредни фактури и опаа що да видя двете ми неплатени сметки бяха скрити там ( а би трябвало да ми бяха излезнали като съобщение, че им дължа нещо), та платих си ги и край вече с тия .ronaldo7 написа:Мисля че няма да е проблем , важното е да не е след 9 юни.PTS написа:На 9 юли ми изтича договора и знам, че трябва да подам молба месец по-рано за прекратяване. Обаче на 9 юни няма да имам тази възможност, ако отида по-рано ще ми направят ли проблем?
Полезна тема - http://forum.arenabg.com/index.php?/top ... entry63888" onclick="window.open(this.href);return false;
- PTS
- Модератор
- Мнения: 799
- Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 14:47 pm
- Местоположение: София / Стара Загора
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Аз ще си платя сметките за юни и юли, надявам се да нямам проблеми с тях и да се приключва по-бързо. Оферите им не ме интересуват особено вече. Когато е трябвало да ми предлагат къде бяха? Миналата година автоматично ми го подновиха (аз тогава и нямах намерение да се махам де, но сега се промениха нещата малко). Насочил съм се към Виваком, най-вече защото са по-нов оператор и нямат още толкова много абонати и... абе знам ли, най-удачно ми се струва (ясно ми е, че и те са същите измамници).
- PTS
- Модератор
- Мнения: 799
- Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 14:47 pm
- Местоположение: София / Стара Загора
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Подадох молба за прекратяване и не ме занимаваха много, много.
Реших пак да остана на тях, но на Mega Loop тъй като по-изгодна оферта за мен на друг оператор не виждам...
Искам да попитам някой запознат ли е каква е сумата за номер по избор?
Реших пак да остана на тях, но на Mega Loop тъй като по-изгодна оферта за мен на друг оператор не виждам...
Искам да попитам някой запознат ли е каква е сумата за номер по избор?
- niks
- Потребител
- Мнения: 180
- Регистриран на: Нед Ное 16, 2008 18:38 pm
- Местоположение: Стара Загора
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Все тая на кой оператор си, един дол дренки са 
Тази седмица и аз се пускам на mega loop.
Миналият месец ми преразгледаха една сметка и я намалиха, че бяха надписали.
Просто човек трябва да си следи фактури, разговори, това е истината всеки гледа да те излъже.

Тази седмица и аз се пускам на mega loop.
Миналият месец ми преразгледаха една сметка и я намалиха, че бяха надписали.
Просто човек трябва да си следи фактури, разговори, това е истината всеки гледа да те излъже.
- fantamaniaka
- Модератор
- Мнения: 1332
- Регистриран на: Съб Яну 31, 2009 16:51 pm
- skype: ready.for.use
- Местоположение: стара загора
- Обратна връзка:
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Какви бяха проблемите в фактурите?
Безплатните минути не са извадени накрая или? нещо друго?
Или сумирането на парите накрая на фактурата дава различна цифра?
Безплатните минути не са извадени накрая или? нещо друго?
Или сумирането на парите накрая на фактурата дава различна цифра?
- niks
- Потребител
- Мнения: 180
- Регистриран на: Нед Ное 16, 2008 18:38 pm
- Местоположение: Стара Загора
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Не просто имаше писани несъстояли се разговори . Преди година, ми бяха изчезнали безплатните 1 месец
. Така винаги си имам 1 на ум с Мтел. Скоро познати ми се оплакаха от Vivacom. Та така общо взето навсякъде е едно и също.

- PTS
- Модератор
- Мнения: 799
- Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 14:47 pm
- Местоположение: София / Стара Загора
Re: Потребители обявиха билинга на М-Тел е в клинична смърт.
Искам да попитам някой запознат ли е каква е сумата за номер по избор?