Предложете програма
- vkv
- Старо куче медалист
- Мнения: 808
- Регистриран на: Нед Сеп 16, 2012 12:47 pm
Предложете програма
Здравейте,от известно време ми прекъсва нета.От доставчика казаха,че "виждат",че е прекъсвал за няколко секунди в еди колко си часа на еди коя си дата.
Предложете програма(ако има такава разбира се) с която да следя кога е прекъсвал и за колко време нета.
Благодаря предварително!
П.П.С Win 7 съм.
Предложете програма(ако има такава разбира се) с която да следя кога е прекъсвал и за колко време нета.
Благодаря предварително!
П.П.С Win 7 съм.
-
- Потребител
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Юни 10, 2012 20:21 pm
Re: Предложете програма
Вместо да се занимаваш с глупости, смени доставчика.
- vkv
- Старо куче медалист
- Мнения: 808
- Регистриран на: Нед Сеп 16, 2012 12:47 pm
Re: Предложете програма
Знаеш ли защо българин не може да на.бе някоя кака на улицата?Mikk написа:Вместо да се занимаваш с глупости, смени доставчика.
Защото всеки които мине ще му даде акъл как да е.е.
Попитах за програма ,а не за акъл.
- sawo
- Site Admin
- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: Предложете програма
ползвай WinMTR - http://winmtr.net/download-winmtr/
Праща пинг постоянно до всички хостове по мрежата до даден адрес - задаваш например google.com, програмата прави трейс до него и пуска пинг до всеки един хост по трасето. Така може да видиш до къде имаш загуби - дали е до рутера ти ако имаш такъв, дали е до gateway-a на доставчика ти и т.н.
Най-много се смея на хора, които си сменят доставчика заради проблем при тях защото не са проверили, разправят се с договори, неустойки и прочие и накрая се окаже, че проблема си е останал същия
Праща пинг постоянно до всички хостове по мрежата до даден адрес - задаваш например google.com, програмата прави трейс до него и пуска пинг до всеки един хост по трасето. Така може да видиш до къде имаш загуби - дали е до рутера ти ако имаш такъв, дали е до gateway-a на доставчика ти и т.н.
Най-много се смея на хора, които си сменят доставчика заради проблем при тях защото не са проверили, разправят се с договори, неустойки и прочие и накрая се окаже, че проблема си е останал същия
- vkv
- Старо куче медалист
- Мнения: 808
- Регистриран на: Нед Сеп 16, 2012 12:47 pm
Re: Предложете програма
Благодаря!sawo написа:ползвай WinMTR - http://winmtr.net/download-winmtr/
Праща пинг постоянно до всички хостове по мрежата до даден адрес - задаваш например google.com, програмата прави трейс до него и пуска пинг до всеки един хост по трасето. Така може да видиш до къде имаш загуби - дали е до рутера ти ако имаш такъв, дали е до gateway-a на доставчика ти и т.н.
Най-много се смея на хора, които си сменят доставчика заради проблем при тях защото не са проверили, разправят се с договори, неустойки и прочие и накрая се окаже, че проблема си е останал същия
-
- Потребител
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Юни 10, 2012 20:21 pm
Re: Предложете програма
Ползвам Интернет активно от 1997 година, и за тия години съм сменил почти всички доставчици в СтЗ. Нямам намерение да доказвамsawo написа: Най-много се смея на хора, които си сменят доставчика заради проблем при тях защото не са проверили, разправят се с договори, неустойки и прочие и накрая се окаже, че проблема си е останал същия
на никой че интерната му е смотан /той си го знае и без мене/, аз си плащам за услуга и ако той не е в състояние да ми я достави, аз нямам пари и нерви за хвърляне на вятъра. А колкото до компетентност, да не започвам да разказвам кво си говорим със съпорта от време не време.
- vkv
- Старо куче медалист
- Мнения: 808
- Регистриран на: Нед Сеп 16, 2012 12:47 pm
Re: Предложете програма
Ако си сменил почти всички доставчици в СтЗ,ако не нерви си хвърлил доста кинти за смяна на оператора.Mikk написа:Ползвам Интернет активно от 1997 година, и за тия години съм сменил почти всички доставчици в СтЗ. Нямам намерение да доказвамsawo написа: Най-много се смея на хора, които си сменят доставчика заради проблем при тях защото не са проверили, разправят се с договори, неустойки и прочие и накрая се окаже, че проблема си е останал същия
на никой че интерната му е смотан /той си го знае и без мене/, аз си плащам за услуга и ако той не е в състояние да ми я достави, аз нямам пари и нерви за хвърляне на вятъра. А колкото до компетентност, да не започвам да разказвам кво си говорим със съпорта от време не време.
Никой тук не говори за смотан нет или колко са кухи от съпорта.Попитах за програма защото ме интересува тази информация.
Като даде "информация" по поста.....поне да беше попитал имам ли възможност да сменя доставчика,а направо нарече това глупости.
Би ли споделили кой интернет доставчик сте ползвали активно през 1997 ?
-
- Потребител
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Юни 10, 2012 20:21 pm
Re: Предложете програма
vkv написа:Ако си сменил почти всички доставчици в СтЗ,ако не нерви си хвърлил доста кинти за смяна на оператора.Mikk написа:Ползвам Интернет активно от 1997 година, и за тия години съм сменил почти всички доставчици в СтЗ. Нямам намерение да доказвамsawo написа: Най-много се смея на хора, които си сменят доставчика заради проблем при тях защото не са проверили, разправят се с договори, неустойки и прочие и накрая се окаже, че проблема си е останал същия
на никой че интерната му е смотан /той си го знае и без мене/, аз си плащам за услуга и ако той не е в състояние да ми я достави, аз нямам пари и нерви за хвърляне на вятъра. А колкото до компетентност, да не започвам да разказвам кво си говорим със съпорта от време не време.
Никой тук не говори за смотан нет или колко са кухи от съпорта.Попитах за програма защото ме интересува тази информация.
Като даде "информация" по поста.....поне да беше попитал имам ли възможност да сменя доставчика,а направо нарече това глупости.
Би ли споделили кой интернет доставчик сте ползвали активно през 1997 ?
Техно-линк, Орбинет, интернет груп предплатената, Верея кабел, биа нет. В момента за 200-300 лв може да си докараш интернет от съседния град.
- klox
- Старо куче медалист
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет Май 08, 2009 19:26 pm
- skype: klox_bg
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Предложете програма
Здравей,
не споменаваш доставчика, но аз имах същия проблем със Интернет груп.
След като ми сложиха оптиката и прословутия ПОН започна мъката. На през 30мин нямам нет 20 мин или докато не поискам да си вземе наново адреса, има. След около едно седмично борене на момчетата(техници) и сменяне на 2 двупортови ПОН-а стигнахме до 4 портов ПОН и сега всичко е наред.
Дано съм от полза на някои!
Поздрави!
не споменаваш доставчика, но аз имах същия проблем със Интернет груп.
След като ми сложиха оптиката и прословутия ПОН започна мъката. На през 30мин нямам нет 20 мин или докато не поискам да си вземе наново адреса, има. След около едно седмично борене на момчетата(техници) и сменяне на 2 двупортови ПОН-а стигнахме до 4 портов ПОН и сега всичко е наред.
Дано съм от полза на някои!
Поздрави!
-
- Потребител
- Мнения: 269
- Регистриран на: Пет Дек 03, 2010 0:51 am
Re: Предложете програма
А защо ти е програма, с която да гледаш кога и за колко ти е прекъсвал нета?Нали са ти казали, а и ако не си го усетил кога е прекъснал се счита, че не си го ползвал по това времеvkv написа:Здравейте,от известно време ми прекъсва нета.От доставчика казаха,че "виждат",че е прекъсвал за няколко секунди в еди колко си часа на еди коя си дата.
Предложете програма(ако има такава разбира се) с която да следя кога е прекъсвал и за колко време нета.
Благодаря предварително!
П.П.С Win 7 съм.
- vkv
- Старо куче медалист
- Мнения: 808
- Регистриран на: Нед Сеп 16, 2012 12:47 pm
Re: Предложете програма
По кои правила се счита,че щом не съм го усетил все едно не съм го ползвал?fruitcake написа: А защо ти е програма, с която да гледаш кога и за колко ти е прекъсвал нета?Нали са ти казали, а и ако не си го усетил кога е прекъснал се счита, че не си го ползвал по това време
За какво ми е програма......амммммм да си търся правата за които плащам приятелю.
Ти примерно ползваш сървъра ми ,би ли плащал ако заради нета ми прекъсва сигнала който получаваш от него?Предполагам не.....или ако не усетиш се счита,че не си ползвал сървъра?
Ако искаш да помогнеш ОК,ама като гледам само си чешем езиците.
Става дума за ИГ,но не е оптика,а лан.
П.П Защо ли се ядосвам и обяснявам като гледам какво става из форума.
-
- Потребител
- Мнения: 269
- Регистриран на: Пет Дек 03, 2010 0:51 am
Re: Предложете програма
Да, не мога да ти помогна, но пък виж, че и аз научих нещо.
Обаче след като и доставчика ти вижда че е прекъсвал значи програмата не ти е нужна, те са си признали.
Ако пък те кажат, че при тях няма проблем, никаква програма няма да може да ги убеди в обратното
Обаче след като и доставчика ти вижда че е прекъсвал значи програмата не ти е нужна, те са си признали.
Ако пък те кажат, че при тях няма проблем, никаква програма няма да може да ги убеди в обратното
- vkv
- Старо куче медалист
- Мнения: 808
- Регистриран на: Нед Сеп 16, 2012 12:47 pm
Re: Предложете програма
Не виждам какво може да си научил.fruitcake написа:Да, не мога да ти помогна, но пък виж, че и аз научих нещо.
Обаче след като и доставчика ти вижда че е прекъсвал значи програмата не ти е нужна, те са си признали.
Ако пък те кажат, че при тях няма проблем, никаква програма няма да може да ги убеди в обратното
Като гледам подписа ти.....не би трябвало да има проблем с помощта...., но това е друга бира.
- sawo
- Site Admin
- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: Предложете програма
Хора... ползвате нет от 86-та година, занимавате се с поддръжка на софтуер и хардуер... но все пак когато нещо не ви е ясно, прочетете в google, понатрупайте малко опит... тогава пускайте коментари по форумите. Ама защо това, ама как така, това не ти трябва... Цялата нужна информация я има в темата, останалото е малко логика и предполагам опит. Имаше един виц за форумите - питаш в руски форум, дават ти отговор и ти обясняват защо е така; питаш в американски форум - дават ти отговор; питаш в български форум - всички почват да ти обясняват колко си прост. Човека задава конкретен въпрос, вие му давате всичко друго, но не и конкретен отговор.
Доставчика казва "има прекъсване към теб в еди колко си часа и еди колко си минути". Това не означава автоматично "проблем в доставчика", колкото и да им се иска на всички.
Първо нека изясним някои неща:
Това, че не си пред компютъра, не означава, че не ползваш услугата "доставка на интернет достъп". Щом имаш включен компютър, то той малко или много използва тази услуга почти постоянно. Оставете само приложенията които са пуснати по принцип на компютъра ви когато ви няма, пуснете си един софтуер например Process Monitor на Sysinternals за да видите каква какафония е в компютъра ви във всяка една секунда. Дори и нищо да не правите, постоянно нещо се случва. След това си пуснете един софтуер за следене на мрежовата активност и ще видите същото. Дори само един skype държи между 10 и над 100 конекции в дадени моменти.
Дори и да е спрян компютъра ви, ако имате рутер, то той обикновено също стои свързан постоянно с интернет.
След като уточнихме кога се ползва и кога не интернет достъпа, нека разгледаме проблема с "прекъсване в еди колко си часа и еди колко си минути".
Щом се вижда от доставчика, такова прекъсване може да се дължи на някои от следните причини:
1.Прекъсване в крайното устройство за клиента преди интернет - това може да е рутер, компютър и т.н.
1.1. Ако е рутер, то може рутера да забива, да се рестартира и още един куп причини. Досега не съм виждал стандартен рутер, пък било то и модели за по 200-300лв, които да не е забивал. Една машина за 80лв с линукс която съм си пригодил в къщи вече 4та година не е забивала - рестартира се само при спиране на тока. От там нататък всеки си преценя какво да прави ако иска стабилен интернет достъп.
1.2. Ако е компютър, то може да е софтуерен проблем в компютъра, повредена мрежова карта, недобре поставен конектор в картата, пречупен, прегънат и т.н. кабел в дома на ползвателя, кофти розетки поставени на безброй места и сигурно още поне 100 причини които сега не се сещам.
2. Прекъсване/забиване на суич или друго оборудване в мрежата на вашия доставчик.
3. Прекъсване на връзката във сървър извън мрежата на доставчика ви. Например при пускане на трейс до youtube.com имам 5 хоста докато стигна до крайния сървър - първия хост е рутера ми, втория хост е изходната точка на доставчика ми и след това са 3 хоста, които вече са извън неговата мрежа.
Както виждате повече от половината от причините не са свързани с вашия доставчик.
Как мога да направя бърза диагностика на даден проблем?
С WinMTR може да видите дали има загуби до някой от хостовете по трасето до сървър, към който имате проблем. Ако загубите или прекъсванията започват още с адреса на рутера или първия хост на вашия доставчик, първо проверете следните:
1. Диагностика на софтуера по компютъра.
2. Диагностика на рутера - рестартиране, временно пускане на интернет връзката без рутера ако е възможно; ако се окаже проблем в рутера следва връщане на фабрични настройки и ако е нужно ъпдейт на фирмуера.
2.1. Ако се ползва безжична връзка - смяна на канала, на който рутера излъчва сигнала си - ако наоколо има рутер, който ползва същия канал като вашия, започват прекъсвания, забавяния и т.н. Също ъпдейт на драйверите за безжичната карта на компютъра може да помогне, ако не е пробвано в стъпка 1.
Ако прекъсванията или загубите са някъде в мрежата на доставчика, обадете се, дайте им тази конкретна информация - към кой хост, кога, колко процента загуби имате, за да могат те да направят вътрешна диагностика и да отстранят проблема.
Ако прекъсванията или загубите са някъде извън мрежата на вашия доставчик, проверете ако е възможно от друг доставчик дали се наблюдава същия проблем - възможно е да има проблем, който е извън пределите на вашия локален доставчик.
Доставчика казва "има прекъсване към теб в еди колко си часа и еди колко си минути". Това не означава автоматично "проблем в доставчика", колкото и да им се иска на всички.
Първо нека изясним някои неща:
Това, че не си пред компютъра, не означава, че не ползваш услугата "доставка на интернет достъп". Щом имаш включен компютър, то той малко или много използва тази услуга почти постоянно. Оставете само приложенията които са пуснати по принцип на компютъра ви когато ви няма, пуснете си един софтуер например Process Monitor на Sysinternals за да видите каква какафония е в компютъра ви във всяка една секунда. Дори и нищо да не правите, постоянно нещо се случва. След това си пуснете един софтуер за следене на мрежовата активност и ще видите същото. Дори само един skype държи между 10 и над 100 конекции в дадени моменти.
Дори и да е спрян компютъра ви, ако имате рутер, то той обикновено също стои свързан постоянно с интернет.
След като уточнихме кога се ползва и кога не интернет достъпа, нека разгледаме проблема с "прекъсване в еди колко си часа и еди колко си минути".
Щом се вижда от доставчика, такова прекъсване може да се дължи на някои от следните причини:
1.Прекъсване в крайното устройство за клиента преди интернет - това може да е рутер, компютър и т.н.
1.1. Ако е рутер, то може рутера да забива, да се рестартира и още един куп причини. Досега не съм виждал стандартен рутер, пък било то и модели за по 200-300лв, които да не е забивал. Една машина за 80лв с линукс която съм си пригодил в къщи вече 4та година не е забивала - рестартира се само при спиране на тока. От там нататък всеки си преценя какво да прави ако иска стабилен интернет достъп.
1.2. Ако е компютър, то може да е софтуерен проблем в компютъра, повредена мрежова карта, недобре поставен конектор в картата, пречупен, прегънат и т.н. кабел в дома на ползвателя, кофти розетки поставени на безброй места и сигурно още поне 100 причини които сега не се сещам.
2. Прекъсване/забиване на суич или друго оборудване в мрежата на вашия доставчик.
3. Прекъсване на връзката във сървър извън мрежата на доставчика ви. Например при пускане на трейс до youtube.com имам 5 хоста докато стигна до крайния сървър - първия хост е рутера ми, втория хост е изходната точка на доставчика ми и след това са 3 хоста, които вече са извън неговата мрежа.
Както виждате повече от половината от причините не са свързани с вашия доставчик.
Как мога да направя бърза диагностика на даден проблем?
С WinMTR може да видите дали има загуби до някой от хостовете по трасето до сървър, към който имате проблем. Ако загубите или прекъсванията започват още с адреса на рутера или първия хост на вашия доставчик, първо проверете следните:
1. Диагностика на софтуера по компютъра.
2. Диагностика на рутера - рестартиране, временно пускане на интернет връзката без рутера ако е възможно; ако се окаже проблем в рутера следва връщане на фабрични настройки и ако е нужно ъпдейт на фирмуера.
2.1. Ако се ползва безжична връзка - смяна на канала, на който рутера излъчва сигнала си - ако наоколо има рутер, който ползва същия канал като вашия, започват прекъсвания, забавяния и т.н. Също ъпдейт на драйверите за безжичната карта на компютъра може да помогне, ако не е пробвано в стъпка 1.
Ако прекъсванията или загубите са някъде в мрежата на доставчика, обадете се, дайте им тази конкретна информация - към кой хост, кога, колко процента загуби имате, за да могат те да направят вътрешна диагностика и да отстранят проблема.
Ако прекъсванията или загубите са някъде извън мрежата на вашия доставчик, проверете ако е възможно от друг доставчик дали се наблюдава същия проблем - възможно е да има проблем, който е извън пределите на вашия локален доставчик.