Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

Форум за всякакви дискусии свързани с МПС
Аватар
sawo
Site Admin
Site Admin
Мнения: 5796
Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
skype: sawo_1337
Местоположение: ./
Обратна връзка:

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

Мнение от sawo »

Първа, втора, пета и задна са на вторичния вал. Трета и четвърта са на първичния.
Аватар
realprofesora
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 3275
Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 13:59 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

Мнение от realprofesora »

sawo написа:Първа, втора, пета и задна са на вторичния вал. Трета и четвърта са на първичния.
Интересна кутия, като я отвориш направи снимки да ги видя тези скорости на първичния вал.....внимавай и за междинен вал.
А това ти сам ли си го обясни или някой майстор ти го каза. Защото нацяло ми се объркаха представите за скоростните кутии.
Popopopopo
Аватар
sawo
Site Admin
Site Admin
Мнения: 5796
Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
skype: sawo_1337
Местоположение: ./
Обратна връзка:

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

Мнение от sawo »

Ами аз го виждам, сега преди малко бях при кутията :)
Eто една разбивка на чарковете, ако ти е интересно - тези оградените с права линия са отделните скорости:
sk.jpg
Eто и кое какво е:
sk2.jpg
Така или иначе лагерите на първичния вал не са фактор - лагерите са оригиналните ОЕМ, които производителя е ползвал за кутията в завода, в случая NSK.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Публикувай отговор