Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии
- sawo
- Site Admin
- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии
Първа, втора, пета и задна са на вторичния вал. Трета и четвърта са на първичния.
- realprofesora
- Старо куче медалист
- Мнения: 3275
- Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 13:59 pm
- Местоположение: Стара Загора
Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии
Интересна кутия, като я отвориш направи снимки да ги видя тези скорости на първичния вал.....внимавай и за междинен вал.sawo написа:Първа, втора, пета и задна са на вторичния вал. Трета и четвърта са на първичния.
А това ти сам ли си го обясни или някой майстор ти го каза. Защото нацяло ми се объркаха представите за скоростните кутии.
Popopopopo
- sawo
- Site Admin
- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии
Ами аз го виждам, сега преди малко бях при кутията
Eто една разбивка на чарковете, ако ти е интересно - тези оградените с права линия са отделните скорости: Eто и кое какво е: Така или иначе лагерите на първичния вал не са фактор - лагерите са оригиналните ОЕМ, които производителя е ползвал за кутията в завода, в случая NSK.
Eто една разбивка на чарковете, ако ти е интересно - тези оградените с права линия са отделните скорости: Eто и кое какво е: Така или иначе лагерите на първичния вал не са фактор - лагерите са оригиналните ОЕМ, които производителя е ползвал за кутията в завода, в случая NSK.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.