Преди се говореше за ИЗ "Еленино", но с огледа на това, че не изградиха нова връзка с АМ "Тракия", тази зона отпадна:
http://www.chambersz.com/news/1122-obsh ... na-elenino
https://dariknews.bg/regioni/stara-zago ... ori-451728
Преди се говореше за ИЗ "Еленино", но с огледа на това, че не изградиха нова връзка с АМ "Тракия", тази зона отпадна:
Последната липсваща магистрална отсечка между Виена и Истанбул
А Живко каза,че зоната пропаднала, защото не била на хубаво място, не била замислена ,не била с изградени комуникации и на комуникативно място, не била това и онова, от 1000 кладенеца вода носи, защото нямаше смелост да каже едната истина-че без магистрална връзка зоната е обречена да е пълен провал!slimarkov написа: ↑Пон Дек 02, 2019 15:31 pmПреди се говореше за ИЗ "Еленино", но с огледа на това, че не изградиха нова връзка с АМ "Тракия", тази зона отпадна:
http://www.chambersz.com/news/1122-obsh ... na-elenino
https://dariknews.bg/regioni/stara-zago ... ori-451728
Много ясно, че без магистралната връзка никой и кокошарник не би направил там. Инфраструктурата е всичко. Няма ли път, няма нищо. Затова на магистрала Тракия само край Стара Загора няма и лафка за банички даже, а не само бензиностанция. Докато няма нормален път до града, все така ще е.G7G написа: ↑Вто Дек 10, 2019 7:58 amА Живко каза,че зоната пропаднала, защото не била на хубаво място, не била замислена ,не била с изградени комуникации и на комуникативно място, не била това и онова, от 1000 кладенеца вода носи, защото нямаше смелост да каже едната истина-че без магистрална връзка зоната е обречена да е пълен провал!slimarkov написа: ↑Пон Дек 02, 2019 15:31 pmПреди се говореше за ИЗ "Еленино", но с огледа на това, че не изградиха нова връзка с АМ "Тракия", тази зона отпадна:
http://www.chambersz.com/news/1122-obsh ... na-elenino
https://dariknews.bg/regioni/stara-zago ... ori-451728
Точно така!G7G написа: ↑Вто Дек 10, 2019 9:35 am Ако зона "Загоре" тръгне добре, в което изобщо не се съмнявам, и стане даже тясна, това ще е прекрасния момент Тодоров да не спи зимен сън, а моментално да настоява за магистрална връзка, за да направим и зона "Еленино", а не да ми говори да се унищожава летището и да се прави то на зона.
Малко подробности.G7G написа: ↑Сря Дек 11, 2019 15:00 pm 1,4 милиарда за магистрала "Хемус"
https://dnes.dir.bg/ikonomika/kabinetat ... i-am-hemus
https://trud.bg/правителството-осигури- ... -лв-за-до/Cpeдcтвaтa ca зa yчacтъĸa мeждy 222-pи и 310-ти ĸилoмeтъp - cлeд вpъзĸaтa c пътя Pyce - Beлиĸo Tъpнoвo дo cтpoящия ce в мoмeнтa yчacтъĸ Бeлoĸoпитoвo - Бyxoвци
в. "24 ЧАСА"
https://stzagora.net/2019/12/28/%d0%bf% ... %b3%d0%be/декември 28, 2019
...
Борисов изброи тези обекти в отговор на въпроси от страна на медиите за бъдещата четирилентова връзка на Стара Загора с магистрала “Тракия”. “И на нея ще й дойде времето, но преди това искам да видя Ботевград-Мездра, а там ще отидат средства от порядъка на 250-300 милиона.Защото е дефиле, но ако искаме Северозападът да стане като тук, този път трябва да го направим. Все българи сме, но сега планината буквално ни разделя на две. Знаете ли колко ви завиждат хората от Търговище, Варна… Тръгнеш през Варна и минеш през Бургас, за да отидеш в София… Тунелът под Шипка става страхотен, но хората не го виждат. 100-метрови мостове, дълги километри, вече са готови. И малките тунели са готови – осветлението им слагат. До 31-ви декември трябва да светнат, защото са по европейски програми и трябва да затворим годината. И влизаме в най-големия тунел. Ще се съревновават на него австрийци с нашите български фирми на АМ “Струма”, където вече правят по 8 метра на ден тунел. Така че атакуваме всичко заедно. Правят се уникални строежи! Но вместо да се гордеем с това, отиват, намерят една плочка и цял ден я показват” – сподели премиерът.
...
Кметът на Стара Загора допълни, че преди да се започне работа по четирилентовата връзка с “Тракия”, трябва да бъде обновен и алтернативният маршрут към магистралата – пътят за Чирпан, който ще бъде използван, докато се строят 6-те километра от края на града до детелината на магистралата. Той благодари на премиера и за отпуснатите 1 милион лева за гравитачния водопровод от вододайната зона “Бешбунар”, благодарение на който областният град получава допълнителни количества вода.
https://fakti.bg/krimi/445542-kola-ubi- ... ara-zagoraКола уби мъж край летището в Стара Загора
Пешеходецът се движел в посока на града
11 Февруари, 2020
Кoлa блъcнa мъж крaй Cтaрa Зaгoрa и гo уби нa мяcтo. Пътният инцидeнт cтaнaл в 18.40 чaca близo дo лeтищeтo, прeдaдe dаriknеws.bg.
Пeшeхoдeцът ce движил в пocoкa oблacтния грaд, кoгaтo e зacтигнaт и блъcнaт oт лeк aвтoмoбил.
Дo къcнo cнoщи ce извършвaхa oглeди нa мecтoпрoизшecтвиeтo и тeпървa щe ce изяcнявaт причинитe зa cлучaя.
Движeниeтo oт Cтaрa Зaгoрa към мaгиcтрaлaтa бe oгрaничeнo и ce извършвaшe в двeтe лeнти.
Варна
https://stzagora.net/2020/02/25/%d0%bf% ... %82%d0%be/Продължава рехабилитацията на тротоари и междублокови пространства в Стара Загора
февруари 25, 2020
STZAGORA.NET
Тротоарни участъци и междублокови пространства, с обща площ над 70 хил. кв. м. са изградени през изминалата година на територията на община Стара Загора. Това съобщи инж. Йовка Минкова, специалист в звено „Инвеститорски контрол“.
С благоустрояването на тротоарните настилки с бетонови павета тип „Бехатон“ са решени много от дългогодишните проблеми на част от жителите на областния град. Сред най-големите обекти, които са завършени през изминалата година, са изградените нови тротоари на ул. „Иван Вазов” и бул. „Крайречен”. Извършен е ремонт и на тротоарните настилки по ул. „Подп. Калитин“ – от бул. „Цар Симеон Велики“ до бул. „Славянски“, по ул. „Августа Траяна“ – от ул. „Х. Д. Асенов“ до ул. „Майор Т. Кавалджиев“ – север и юг, ул. „Генерал Гурко“ – от ул. „Любен Каравелов“ до ул. „Стефан Караджа“ и по ул. „Любен Каравелов“ – в отсечката от ул. „Генерал Гурко“ до ул. „Христо Ботев“ – изток.
Извършено е благоустрояване на десетки междублокови пространства, част от които са: „Ген. Гурко“ № 148, „П. Парчевич“ № 2, „Ген. Гурко“ № 150 /южно от I ОУ/, ул. „Антон Марчин“ № 2 , бул. „Св. Патриарх Евтимий“ № 48, кв. АПК, пространството източно от блок №51 на ул. „Александър Батемберг“ и други.
През миналата година е извършен ремонт на тротоарните настилки в двора на IX ОУ „Веселин Ханчев“, както и в СУ „Максим Горки“.
Към момента се работи по още обекти, до дни приключва ремонтът на тротоарна настилка на улица „Юрий Венелин“ – от ул. „Кольо Ганчев“ до ул. „Патриарх Евтимий“, южно от СУ „Васил Левски”, както и тротоарна настилка по ул. „Димитър Наумов“ – от бул. „Цар Симеон Велики“ до ул. „Ген. Гурко“, ремонтни дейности се извършват и по тротоара на ул. „Стефан Стамболов“ – в участъка от ул. „Цар Калоян“ до бул. „Цар Симеон Велики“. Подменя се тротоарна настилка по ул. „Майор Кавалджиев“ – от ул. „Цар Калоян“ до бул. „Цар Симеон Велики“, както и по ул. „Св. Княз Борис“ – от ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ до ул. „Св. Богородица“.
Извършва се благоустрояване на междублоково пространство между ул. „Анастасия Тошева“ №2, ул. „Стамо Пулев“ №37, ул. „Славянска“ №2, както и на ул. „Чая“ № 23. Ремонти дейности се извършват и в участъка между ул. „Граф Игнатиев“ №17, бул. „Св. Патриарх Евтимий“, ул. „Ген. Столетов“, ул. „Кольо Ганчев“ и в кв. „Три чучура – север“ – цялата улица „Западна“.
https://stzagora.net/2020/02/26/%d0%bf% ... %b7%d0%b0/Подготвят Генерален план за организация на движението в Стара Загора
февруари 26, 2020
STZAGORA.NET
Стара Загора ще бъде сред първите няколко областни града в България с Генерален план за организация на движението, наред със София, Пловдив и Сливен. За това съобщи ресорният зам.-кмет на Община Стара Загора Йордан Николов, заедно с представители на фирмата-изпълнител – ДЗЗД “Интегрирани градски системи” (обединение на фирми от София и Сливен с опитни инженери). Проектът на стойност 94 000 лв. без ДДС е с продължителност 6 месеца. Той ще може да бъде използван без актуализация в срок от 10 години.
Генералният план за организация на движението е нещо, различно от Транспортната схема на Стара Загора, отбеляза зам.-кметът. Според ръководителката на проекта Диана Русинова (участвала като експерт в създаването на аналогичен план за движението в Белград) тя обхваща знаковото стопанство – къде и какви пътни знаци и хоризонтална маркировка да има в града, къде и какви ограничения на скоростта да има, съобразено с местата, където тя най-често се нарушава, къде да са пешеходните пътеки и изкуствените напречни неравности (т.нар. “легнали полицаи”) и отговарят ли те на техническите изисквания. Особено внимание ще се отдели на организацията на движението около училища, детски градини, болници – които генерират повече пешеходен трафик. В обхвата на Генералния план като цяло влизат транспортът, пешеходното и велосипедното движение.
В процеса на подготовка на Генералния план първо ще се чуе мнението на обществеността, като се очаква хората да кажат къде и какви проблеми с организацията на движението съществуват – къде са “черните точки” с повишена концентрация на ПТП (за целта днес екипът има среща в “Пътна полиция”), има ли затруднения с еднопосочност на улиците и къде, и т.н. За целта ще има специална страница в социалните мрежи. Ще се организират и обществени обсъждания, като ще се разчита на гражданска активност по темата.
Пешеходните пътеки с червен цвят, каквито има в Стара Загора, са защитени пред законодателя, който е поставил условието те да съществуват само в случай, че са предвидени в Генералния план за организация на движението, уточни Диана Русинова.
В пресконференцията взеха участие още директорът на дирекция „Транспорт, чистота и екология” Росица Копривчина, началник отдел „Транспорт” Бояна Делева и инж. Гергана Стойчева – гл.експерт в отдел „Усторойство на територията”.