Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Ми това е статистиката в един плавно разрастващ се град като Стара Загора. 130 000 коли, 100 000 жилища. Значи хората са поне 230 000 в града.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Може, ако броим най-малко три града, заедно с Ямбол и Сливен, може и за докараме 130 хил., ама в тая бройка и тия в автокъщи и морги... А хората са към 100хил, може и под тая граница да са!
Като стана дума за коли, днес едно ренде магаре, с номер 5854 ми пресече така пътя, че насмалко да ме удари! Та се чудя, дали да сезирам КАТ? Там тестват ли ги за дрога, щото ми се видя такъв?
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Наистина Сливен и Ямбол са около и под 100хил и затова взети заедно имат над 10 по-малко строителство от голямата 250-300хил. Стара Загора.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Ама е много по-вероятно Сливен и Ямбол да имат трамвай, който би ги свързвал двата областни града, отколкото тука, дето вървим към обезлюдяване... Спасението е, да станем квартал на Филибе, за да живнем поне малко...abc написа: ↑Чет Юни 06, 2019 20:55 pmНаистина Сливен и Ямбол са около и под 100хил и затова взети заедно имат над 10 по-малко строителство от голямата 250-300хил. Стара Загора.
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Че Сливен и Ямбол толкова години нямат даже ЖП линия между тях си, пък ти вече за трамвай бълнуваш...
Филибето отдавна се е превърнало в бедното братче на Стара Загора, така че няма шанс за него вече.
Филибето отдавна се е превърнало в бедното братче на Стара Загора, така че няма шанс за него вече.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Нищо, таман сега ще компенсират, вече има за какво! Тука няма за какво да се блъскат да правят нещо, което ще е безсмислено и неизползваемо! Къде ще ходиш с тоя трамвай, в Ягода на баня ли?
"Бедно" е Филибето, ама нараства, и се влага много там, а "просперираща" Ст.Загора не се инвестира, и се обезлюдява...Нищо лично, това са фактите!
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Какво се влага във Филибето?
Ако имаш предвид жилищно строителство, в Стара Загора се строи толкова, колкото и във Филибето.
При условие, че обаче там населението е по-голямо и по-близо до бедните Родопи, от които е по-лесно да се дърпа население, се представят доста по-зле от Стара Загора.
Ако имаш предвид няколкото новооткрити цехове - те не са в Пловдив, а в Пловдивска област.
Ако сравняваме обаче на ниво области, Стара Загора си има Казанлък и Раднево и пак издухва здраво пловдивско.
Да не говорим, че Стара Загора нараства, а Пловдив намалява.
https://www.slideshare.net/nikmik/ss-7792982
Страница 5
Ако имаш предвид жилищно строителство, в Стара Загора се строи толкова, колкото и във Филибето.
При условие, че обаче там населението е по-голямо и по-близо до бедните Родопи, от които е по-лесно да се дърпа население, се представят доста по-зле от Стара Загора.
Ако имаш предвид няколкото новооткрити цехове - те не са в Пловдив, а в Пловдивска област.
Ако сравняваме обаче на ниво области, Стара Загора си има Казанлък и Раднево и пак издухва здраво пловдивско.
Да не говорим, че Стара Загора нараства, а Пловдив намалява.
https://www.slideshare.net/nikmik/ss-7792982
Страница 5
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Не знам какво толкова се влага в Пловдив, но е факт, че от няколко години насам, има непрекъснато откриване на нови предприятия и зони, увеличено търсене на хора, и т.н. И какво си се зачекнал за туй строителство, и то ти е фалшиво като стъкмистиката за населението, никъде не виждам да се строи толкова мащабно, тук-таме някоя нова кооперацийка, на мястото на стара къща, и това е!abc написа: ↑Нед Юни 09, 2019 11:15 am Какво се влага във Филибето?
Ако имаш предвид жилищно строителство, в Стара Загора се строи толкова, колкото и във Филибето.
При условие, че обаче там населението е по-голямо и по-близо до бедните Родопи, от които е по-лесно да се дърпа население, се представят доста по-зле от Стара Загора.
Ако имаш предвид няколкото новооткрити цехове - те не са в Пловдив, а в Пловдивска област.
Ако сравняваме обаче на ниво области, Стара Загора си има Казанлък и Раднево и пак издухва здраво пловдивско.
Да не говорим, че Стара Загора нараства, а Пловдив намалява.
https://www.slideshare.net/nikmik/ss-7792982
Страница 5
И да, тука си имаме Казанлък и Раднево, но ЦЯЛАТА ОБЛАСТ не може да стигне само населението на Пловдив-град... за областта да не говорим... Да, толкова "нарастваме", че от 150 хил/2001г/, сега сме 135хил...
Всъщност, сега сме на нивото от първите години на 60те, когато тепърва се развива индустриализацията на града, и се изгражда Марица-изток! Само дето, сега вървим в обратната посока, и не виждам тенденция, това сриване, да бъде преодоляно!
Та не каза, закъде ще гоним трамвая? Сигурно за Хрищени?
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Тези нови цехчета не са в Пловдив, а в Пловдивска област.
Населението на Стара Загора дори и в момента е 160 000. Щом 2001 г. е било 150 000, значи е нарастнало с 10 000 или по 600 души на година. Бавно нарастване всъщност и аз не съм доволен.
Тя и Стара Загора-град е по-голяма от цялата Сливенска област или Ямболска област. И?
Ето строителството:
https://c1.staticflickr.com/5/4740/3884 ... 3fae_o.png
Ето и индустрията на Стара Загора, която издухва тази на Пловдив с няколко обиколки.
Вместо платен трол, го пише институция от ранга на Столична община.
Населението на Стара Загора дори и в момента е 160 000. Щом 2001 г. е било 150 000, значи е нарастнало с 10 000 или по 600 души на година. Бавно нарастване всъщност и аз не съм доволен.
Тя и Стара Загора-град е по-голяма от цялата Сливенска област или Ямболска област. И?
Ето строителството:
https://c1.staticflickr.com/5/4740/3884 ... 3fae_o.png
Ето и индустрията на Стара Загора, която издухва тази на Пловдив с няколко обиколки.
Вместо платен трол, го пише институция от ранга на Столична община.
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Интересна статия от сайта на Столична община. Оказва, че София е с най-голямо индустриално производство, 2-ра е Стара Загора и 3-ти е Пловдив.
Напук на платените пасквили в Икономедия, където системно ни лъжеха за самопровъзгласена измислена "индустриална столица", която се оказа едва на 3-то място в България след големите батковци София и Стара Загора.
В София работят двойно по-ефективно от Пловдив
Най-зле е Силистра с 6 080 лв. от БВП на човек
Столицата генерира близо 40% от икономиката на страната
В София хората работят над два пъти по-ефективно, отколкото в Пловдив, Варна и Бургас, става ясно от данните на НСИ за Брутния вътрешен продукт (БВП) на страната по региони.
Това е основната причина заплатите в столицата да са най-големи и съответно жизненият стандарт да е най-висок. В София на човек от населението се падат по 28 465 лв. от произведения за година БВП. Това е над два пъти повече спрямо БВП на човек в Пловдив (11 222 лв.), Варна (12 879 лв.) и Бургас (11 372 лв.). Като това се дължи на доброто представяне на сектора на услугите в столицата, докато земеделието, което по принцип е по-малко ефективно, в София почти не се развива. В столицата се създават над 50% от стойността на всички предлагани в страната услуги. В сектора на индустрията София също се нарежда на първо място. В резултат в София се генерират близо 40% от цялата икономика на страната.
На второ място по БВП на човек се нарежда Стара Загора с 16 248 лв. на година, което нарежда общината значително пред Пловдив, Варна и Бургас. Това се дължи на изключително доброто развитие на индустрията в Стара Загора. Там бяха разкрити няколко завода на водещи компании в производството на части за автомобили, което доведе до сериозно икономическо развитие на целия регион. По обем на индустриалното производство Стара Загора изпреварва дори Пловдив и се нарежда на второ място след София. Оказва се, че индустриалното производство е доста концентрирано в страната. В общините София-столица, Пловдив и Стара Загора се създават над 44% от индустриалното производство за цялата страна.
Икономически най-зле се представя Силистра с годишно едва 6080 лв. БВП на човек от населението. На следващите места в дъното на класацията са Сливен (с 6392 лв. БВП на човек), Видин (6401 лв.) и Кърджали (6854 лв.), сочат данните на НСИ.
https://www.sofia.bg/municipality-in-th ... ot-plovdiv
Напук на платените пасквили в Икономедия, където системно ни лъжеха за самопровъзгласена измислена "индустриална столица", която се оказа едва на 3-то място в България след големите батковци София и Стара Загора.
В София работят двойно по-ефективно от Пловдив
Най-зле е Силистра с 6 080 лв. от БВП на човек
Столицата генерира близо 40% от икономиката на страната
В София хората работят над два пъти по-ефективно, отколкото в Пловдив, Варна и Бургас, става ясно от данните на НСИ за Брутния вътрешен продукт (БВП) на страната по региони.
Това е основната причина заплатите в столицата да са най-големи и съответно жизненият стандарт да е най-висок. В София на човек от населението се падат по 28 465 лв. от произведения за година БВП. Това е над два пъти повече спрямо БВП на човек в Пловдив (11 222 лв.), Варна (12 879 лв.) и Бургас (11 372 лв.). Като това се дължи на доброто представяне на сектора на услугите в столицата, докато земеделието, което по принцип е по-малко ефективно, в София почти не се развива. В столицата се създават над 50% от стойността на всички предлагани в страната услуги. В сектора на индустрията София също се нарежда на първо място. В резултат в София се генерират близо 40% от цялата икономика на страната.
На второ място по БВП на човек се нарежда Стара Загора с 16 248 лв. на година, което нарежда общината значително пред Пловдив, Варна и Бургас. Това се дължи на изключително доброто развитие на индустрията в Стара Загора. Там бяха разкрити няколко завода на водещи компании в производството на части за автомобили, което доведе до сериозно икономическо развитие на целия регион. По обем на индустриалното производство Стара Загора изпреварва дори Пловдив и се нарежда на второ място след София. Оказва се, че индустриалното производство е доста концентрирано в страната. В общините София-столица, Пловдив и Стара Загора се създават над 44% от индустриалното производство за цялата страна.
Икономически най-зле се представя Силистра с годишно едва 6080 лв. БВП на човек от населението. На следващите места в дъното на класацията са Сливен (с 6392 лв. БВП на човек), Видин (6401 лв.) и Кърджали (6854 лв.), сочат данните на НСИ.
https://www.sofia.bg/municipality-in-th ... ot-plovdiv
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Вече се повтаряш, а това е явен признак на безсилие пред фактите! Като ти изградят скоростен път с обособена още по-скоростна лента за трамваи, ела се обади... Или може и метро, от гара Бешбунар, до гара Кольо Ганчево...
Апропо, тука и "цехчета" няма, мерило са ни Бисер Олива и Градус... И добре, че са от СГО да ни хвалят, че тукашната циганка умряла... И да, там са платени тролове на "институция"...
Апропо, тука и "цехчета" няма, мерило са ни Бисер Олива и Градус... И добре, че са от СГО да ни хвалят, че тукашната циганка умряла... И да, там са платени тролове на "институция"...
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 614
- Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 18:48 pm
- Местоположение: Великденски Острови
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Всъщност прехвалените инвестиции, с които медиите ни продънват ушите, действително нямат абсолютно нищо общо с град Пловдив, защото:
1. Не са в град Пловдив, а в околните малки села и общинки край Пловдив, както ти написа-в областта , а не в града
И 2: НИТО ЕДНА от тези инвестиции не се води пловдивска, защото ВСИЧКИ, ДО ЕДНА, са регистрирани в София, където се отчитат и надуват не БВП-то на Пловдив Област, а на София столица!
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Ако са малки и средни данъкоплатци (до 50 милиона лева оборот) могат да се регистрират и в Пловдив. А повечето от тези цехове попадат в тази категория, така че надуват омършавялата пловдивска икономика.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
А тука, какво има в областта? Даже и такива цехчета няма? И си прав, Пловдив не е една община, може и така да се разглежда, че община Марица например, е на 300км от Пловдив...G7G написа: ↑Вто Юни 11, 2019 9:02 amВсъщност прехвалените инвестиции, с които медиите ни продънват ушите, действително нямат абсолютно нищо общо с град Пловдив, защото:
1. Не са в град Пловдив, а в околните малки села и общинки край Пловдив, както ти написа-в областта , а не в града
И 2: НИТО ЕДНА от тези инвестиции не се води пловдивска, защото ВСИЧКИ, ДО ЕДНА, са регистрирани в София, където се отчитат и надуват не БВП-то на Пловдив Област, а на София столица!
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 614
- Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 18:48 pm
- Местоположение: Великденски Острови
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
В цялата област има 15 000 предприятия, близо 10 000 от които в град Стара Загора, значително голяма част има и в Казанлък.
И вече малките градчета Раднево и Гълъбово, които имат тецове и общо взето нищо друго.
Зза сравнение-Русе имат към 11 000 , а Плевен към 9000 предприятия.
И вече малките градчета Раднево и Гълъбово, които имат тецове и общо взето нищо друго.
Зза сравнение-Русе имат към 11 000 , а Плевен към 9000 предприятия.