Кой е най-якия филм, който сте гледали?
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 759
- Регистриран на: Съб Юни 21, 2003 21:13 pm
- skype: internalinfernal
- Местоположение: Ст. Загора/Благоевград/София
- Обратна връзка:
- Joe
- Потребител
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон Мар 14, 2005 2:24 am
- Местоположение: Bourgas
- Обратна връзка:
Значи доста са но всичките са яки:
1.Schindler's List
2.The Shawshank Redemption
3.Million Dollar Baby
4.Gladiator
5.TheGodFather (кръстникът)
6.Ma3x (1вата)
7.2F2F (бързи и яростни)
8.Saving Private Rayan
Има и други, но тея са ми ся в главата
От сериалчетата си ме кефят
FRIENDS
LOVE AND MARRIED
The O.C
1.Schindler's List
2.The Shawshank Redemption
3.Million Dollar Baby
4.Gladiator
5.TheGodFather (кръстникът)
6.Ma3x (1вата)
7.2F2F (бързи и яростни)
8.Saving Private Rayan
Има и други, но тея са ми ся в главата
От сериалчетата си ме кефят
FRIENDS
LOVE AND MARRIED
The O.C
- crazy_dog
- Потребител
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб Дек 04, 2004 21:35 pm
- Местоположение: WWW
- Обратна връзка:
- odllo
- Начинаещ
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет Авг 12, 2004 13:25 pm
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
- Joe
- Потребител
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон Мар 14, 2005 2:24 am
- Местоположение: Bourgas
- Обратна връзка:
- lutar
- Потребител
- Мнения: 374
- Регистриран на: Съб Фев 07, 2004 20:20 pm
- Обратна връзка:
Чакай малко какво значи много филми "Човека с косачката", "Герой" гледала ли си ги?Swifty написа:Гледала съм супер много филми и имам много любими, но 1 безпорно ми е фаворит !!! ---> Секс Игри(Cruel Intentions)! Другите за който сега се сещам са: Първороден Грях(Original Sin), МНОГО horrors филмчета, Съседка за секс(The girl next door) и така...
- Joe
- Потребител
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон Мар 14, 2005 2:24 am
- Местоположение: Bourgas
- Обратна връзка:
-
- _KICKBOXER_
- Мнения: 929
- Регистриран на: Сря Яну 28, 2004 21:45 pm
- Местоположение: Stara Zagora
- Обратна връзка:
- LLIuKo
- Новак
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед Авг 15, 2004 21:03 pm
- Местоположение: с. Боздуганово
-
- Новак
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон Авг 10, 2009 15:03 pm
Re: Кой е най-якия филм, който сте гледали?
1. How High
2. The Matrix 1/2/3
3. I.Robot
4. Braveheart
5. Hide and seek
6. Gladiator
7. Ice Age 1/2/3
8. Lord of the Ring 1/2/3
9. Fast and Furious 1/2/3
10. OCEAN'S BAND 1/2/3
11. Enemy At The Gates
12. Saw 1/2/3/4/5 (чакаме 6)
13. Cinderella man
14. Beautiful Mind
15. The Longest Yard
16. Game Plan
17. Armagedon
18. Fly Boys
19. Pearl Harbor
20. The Hangover
21. 300
22. The Independence Day
23. Hitch
24. Alien vs Predator
25. American Pie (all)
26. Shooter
27. Sniper
28. Born (all)
29. Never Back Down
30. The Wanted
31. Gone in Sixty Seconds
32. Swordfish
33. Transporter 1/2/3
34. Bummer
35. Бой с тенью 1/2
36. 21
37. Thick As Thieves
38. From Cradle to Grave
39. Troy
40. 2012
41. Undisputed 2
Top Movies ...
2. The Matrix 1/2/3
3. I.Robot
4. Braveheart
5. Hide and seek
6. Gladiator
7. Ice Age 1/2/3
8. Lord of the Ring 1/2/3
9. Fast and Furious 1/2/3
10. OCEAN'S BAND 1/2/3
11. Enemy At The Gates
12. Saw 1/2/3/4/5 (чакаме 6)
13. Cinderella man
14. Beautiful Mind
15. The Longest Yard
16. Game Plan
17. Armagedon
18. Fly Boys
19. Pearl Harbor
20. The Hangover
21. 300
22. The Independence Day
23. Hitch
24. Alien vs Predator
25. American Pie (all)
26. Shooter
27. Sniper
28. Born (all)
29. Never Back Down
30. The Wanted
31. Gone in Sixty Seconds
32. Swordfish
33. Transporter 1/2/3
34. Bummer
35. Бой с тенью 1/2
36. 21
37. Thick As Thieves
38. From Cradle to Grave
39. Troy
40. 2012
41. Undisputed 2
Top Movies ...
Последно промяна от Van на Вто Авг 25, 2009 17:07 pm, променено общо 5 пъти.
- sawo
- Site Admin
- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: Кой е най-якия филм, който сте гледали?
4 години по-късно...
- 2fry
- Потребител
- Мнения: 321
- Регистриран на: Нед Яну 27, 2008 23:40 pm
Re: Кой е най-якия филм, който сте гледали?
Поне като ще възкресяваш антична тема можеше да дадеш някво обяснение закво толкова радват тея филми (или поне челните два-три). Ся кво става, изреди си списъка със филми и се очаква всички да бият чело в земята и да викат 'евалата бро".
- unia
- Начинаещ
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 22:01 pm
- Местоположение: Казанлък Шипка
- Обратна връзка:
Re: Кой е най-якия филм, който сте гледали?
1. Ice Age 1/2/3
2. The Game Plan
3. 300
4. 4400
5. Шрек 1/2/3
6. Just like heaven
7. Всички на сърф
8. Джуниър
9. Мулан
10. филми със Бат Джеки Чан
11. От местопрестъпланиято
12. С аромат на маргаритки
13. 8 прости правила
14. Маската
15. Barnyard
16. Barnyard 2 Back At The Barnyard When No Ones Looking
17. Bee Movie
18. Meet Dave
19. Хортън
20. Играта на грачките 1/2
21. Реджеб Иведик
2. The Game Plan
3. 300
4. 4400
5. Шрек 1/2/3
6. Just like heaven
7. Всички на сърф
8. Джуниър
9. Мулан
10. филми със Бат Джеки Чан
11. От местопрестъпланиято
12. С аромат на маргаритки
13. 8 прости правила
14. Маската
15. Barnyard
16. Barnyard 2 Back At The Barnyard When No Ones Looking
17. Bee Movie
18. Meet Dave
19. Хортън
20. Играта на грачките 1/2
21. Реджеб Иведик
Последно промяна от unia на Пет Авг 14, 2009 14:56 pm, променено общо 3 пъти.
Dari Dji h2o
- TaO-DeadSocked
- Модератор
- Мнения: 869
- Регистриран на: Пет Ное 14, 2003 13:26 pm
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Кой е най-якия филм, който сте гледали?
Lock, Stock & Two Smoking Barrels
Lord Of War - Може би това е еин от филмите, които бих класирал в топ 3 от всички филми, които съм гледал. Не знам защо точно, но историята вътре, колкото и да се доближаваше до някои филми беше уникална за мен. многодобър филм.
Lucky Number Slevin - може би самата история ... или момента, в който го гледах оказаха влияние, но и когато го гледах след това още 2 пъти беше добър.
Escape from L.A. - класика от едно време по диема. Доста добър.
Rambo 1-3 - още не съм гледал 4, но това са филми, с които сме израстнали.
Terminator 1-2 - без 3, а 4 още не съм гледал.
Deadly weapon (all)
Swordfish
The Italian Job - погледни Слевин.
Не са подредени. Общо взето - само класики и нищо от "новите" филми, което да ме е зарадвало толкова много, че да ми дойде на прима виста
Защото 100% това не са всички филми, които са ми харесали, а просто тези, за които се сещам в момента.
Lord Of War - Може би това е еин от филмите, които бих класирал в топ 3 от всички филми, които съм гледал. Не знам защо точно, но историята вътре, колкото и да се доближаваше до някои филми беше уникална за мен. многодобър филм.
Lucky Number Slevin - може би самата история ... или момента, в който го гледах оказаха влияние, но и когато го гледах след това още 2 пъти беше добър.
Escape from L.A. - класика от едно време по диема. Доста добър.
Rambo 1-3 - още не съм гледал 4, но това са филми, с които сме израстнали.
Terminator 1-2 - без 3, а 4 още не съм гледал.
Deadly weapon (all)
Swordfish
The Italian Job - погледни Слевин.
Не са подредени. Общо взето - само класики и нищо от "новите" филми, което да ме е зарадвало толкова много, че да ми дойде на прима виста
Защото 100% това не са всички филми, които са ми харесали, а просто тези, за които се сещам в момента.
- theshadowmen
- Потребител
- Мнения: 241
- Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 23:11 pm
- skype: kikovv1
- Обратна връзка:
Re: Кой е най-якия филм, който сте гледали?
1.Avatar (2009)
Останалите заглавия са след него...
Останалите заглавия са след него...