от sawo » Пет Юли 29, 2011 16:15 pm
Принципно винаги има опасност, но при условие че не са направили абсолютно НИЩО да предотвратят скъсването, и са ми казали срок 30 минути за работата вината си е в тях. Ходих за друго нещо при човека под аязмото където е статуята от гърнета и ми каза, че колата се кара сутринта, първо се пръска със смазка, изчаква се определено време и т.н. и вече ако все пак се скъса си има време да се отремонтира и то за тяхна сметка, а на клиента се казва срок, който е реалистичен и ще се изпълни даже и да се скъса шпилката. В Железник също така ми казаха, че и крайното ми гърне било старо, било за смяна и не знам какво, след това съм ходил на 3 различни места, включително и в сервиза на бош и навсякъде са ми казали че гърнетата са перфектни и няма нужда нищо да се прави по тях.
Принципно винаги има опасност, но при условие че не са направили абсолютно НИЩО да предотвратят скъсването, и са ми казали срок 30 минути за работата вината си е в тях. Ходих за друго нещо при човека под аязмото където е статуята от гърнета и ми каза, че колата се кара сутринта, първо се пръска със смазка, изчаква се определено време и т.н. и вече ако все пак се скъса си има време да се отремонтира и то за тяхна сметка, а на клиента се казва срок, който е реалистичен и ще се изпълни даже и да се скъса шпилката. В Железник също така ми казаха, че и крайното ми гърне било старо, било за смяна и не знам какво, след това съм ходил на 3 различни места, включително и в сервиза на бош и навсякъде са ми казали че гърнетата са перфектни и няма нужда нищо да се прави по тях.