Губи ми се ток или...?

Добави отговор


С помощта на CAPTCHA се убеждаваме, че сте човек, а не робот.
Усмивки
:bigboss: :blackeye: :blinkblink: :closed: :dancing: :ebay: :gamer: :google: :grin2: :haha: :heat: :helpme: :crazyeye: :confused2: :imsorry: :mafia: :chaingun: :cute: :Alvarin: :D :) :beroe: :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :cheers: :smoukin: :tongue: :angry: :spank:

BBCode е Включен
[img] е Включен
[url] е Изключено
Усмивките са Включени

Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Губи ми се ток или...?

Re: Губи ми се ток или...?

от ribara » Нед Яну 01, 2012 13:31 pm

Какво значи-акумулатора издъхнал, не иска да завърти ли?
Обикновено като се кара на такива разстояния както ти си казал, акумулатора въобще нема време да се зареди!Особенно като караш и на фарове!
Но това се получава при чести ,стартирания на двг ,на къси разстояния!
Ако го откачаш акумулатора, като толкова рядко се кара, прави ли същия проблем или не си пробвал!
Др решение, добрата стара -ключ маса! :idea:
Отделно, масата от акумулатора ,при тия двг, мисля отиваше директно на болтовете който държат стартера,и ако си го свалял некога виж кабела в какво състояние е! Че трудно се стягат!

Re: Губи ми се ток или...?

от Lexx » Пет Дек 30, 2011 21:32 pm

sawo написа:Не въпроса беше към Lexx, заради неговата цитирана консумация.
Имам и ЦД имам и стъпало с каса.Всичко тръгва като дам ключа на степен 1 на ключа.На степен две ми светва таблото и дава на контакт.

Re: Губи ми се ток или...?

от sawo » Пет Дек 30, 2011 14:29 pm

Не въпроса беше към Lexx, заради неговата цитирана консумация.

Re: Губи ми се ток или...?

от dushanov » Пет Дек 30, 2011 13:01 pm

sawo, ако въпроса ти е към мен, Да има CD. Направих, така, че да се включва след като е вкаран ключа. Върнах колата на майка и от 2 седмици няма проблеми. За сега! :cheers:

Re: Губи ми се ток или...?

от sawo » Пет Дек 30, 2011 1:02 am

Имаш ли CD, което си помни настройките и/или може да работи на изгасен двигател и без колата да е на контакт?

Re: Губи ми се ток или...?

от Lexx » Чет Дек 29, 2011 23:17 pm

dushanov написа:0,32мА ми е консумацията на аларма и сд. Нормално. Колата няма отечки и я сравнихме с корсата на Динко. Всичко е 6. Ами ще карам майка ми да я кара по-често. Това е решението!
Консумацията в покой не трябва да е повече от 0,05 мА.Така че определено имащ някаква консумация.За сравнение моята кола има консумация в покой 0,013 мА.Това е с активирана аларма.Скоро на служебната кола сменяхме акумулатора и за да заверят гаранцията искаха да е под 0,05 мА.Като измерихме беше 0,02 мА.

Re: Губи ми се ток или...?

от dushanov » Вто Дек 27, 2011 23:22 pm

GLS, мерси колега за инфото. Явно на колата и трябва каране! Лично обаче прекъснах тока на сд-то-след контакт да се вкл. За сега корсака нема проблеми. ДАНО!

Re: Губи ми се ток или...?

от GLS » Вто Дек 27, 2011 20:04 pm

Аз имах подобен проблем с Астра Ф. Отне ми 2 години да разбера от къде е проблема.
Когато колата е студена зарежда нормално,загрее ли пада напрежението.Тъй като всеки път я меря не загряла(и всички майстори,които се опитаха да помогнат) не можах да хвана проблема много време.
Веднъж на загряла(работеща) кола премерих напрежението на клемите на акумулатора-13.2V и напрежението долу на генератора-14.3V. 8O .
Акумулатора винаги е бил недозареден....
Проблема се оказа лоша връзка.Кабела от генератора до акумулатора минава през стартера.Там в обувката се събират всъщност два кабела.Лошата връзка беше във обувката на стартера.
Пуснах един нов кабел(допълнителен), 6 кв. директно от генератора до акумулатора и напрежението и на двете места стана еднакво винаги. .
Вече 4 година баща ми я кара така и няма никакви проблеми с акумулатора.

П.П. И баща ми кара веднъж седмично, а през останалото време колата стои в гараж :D

Re: Губи ми се ток или...?

от dushanov » Сря Дек 07, 2011 15:36 pm

0,32мА ми е консумацията на аларма и сд. Нормално. Колата няма отечки и я сравнихме с корсата на Динко. Всичко е 6. Ами ще карам майка ми да я кара по-често. Това е решението!

Re: Губи ми се ток или...?

от dushanov » Вто Дек 06, 2011 22:18 pm

Утре ще се борим с realprofesora и ще има развитие! Дано де...

Re: Губи ми се ток или...?

от realprofesora » Вто Дек 06, 2011 18:41 pm

sawo написа:.......... накрая с професора променихме малко начина по който беше вързано CD-то и сега държи доста дълго време без да се пали. ........
Даааа, трудно се хващат малките отечки.
Най -добре да я прегледам тази кола и ще дам заключение , какво й е .

Re: Губи ми се ток или...?

от sawo » Вто Дек 06, 2011 16:16 pm

Щом е сложил балатум отгоре няма как да е капака. Пробвай да откачиш CD-то и виж дали ще продължи проблема. Понякога от там идва цялата работа. На колата на приятелката имаше същия проблем, пак с акумулатор gigawatt, който при мен си беше карал 1-2 години без да мръдне, ходихме в бош и т.н., накрая с професора променихме малко начина по който беше вързано CD-то и сега държи доста дълго време без да се пали. Имай в предвид обаче, че може и да няма никакъв проблем. Един път на седмица 3км каране ти унищожава акумулатора каквото и да правиш. Първото което е, като не се кара колата заряда на акумулатора пада. Второто което е, трябват ти едно 20 минути каране поне, за да наваксаш стартовия ток, който дърпа доста. В крайна сметка, ти хем не я караш продължително време, хем като я караш дори не е достатъчно да си възстанови консумацията от запалването.

Re: Губи ми се ток или...?

от dushanov » Вто Дек 06, 2011 11:22 am

Значи при мен не е това,защото имам балатум в/у акумулатора.

Re: Губи ми се ток или...?

от nasenceto » Вто Дек 06, 2011 7:58 am

На едно Мондео 98 капака му окъсяваше + с -.

Губи ми се ток или...?

от dushanov » Вто Дек 06, 2011 1:04 am

Здравейте колеги! Колата е Opel Corsa B 1,4 X14SZ 1997г. Преди 2г я дадох на майка ми. Колата седи в гараж и се кара 1 път в седмицата за 3-4км. Точно преди 2г купих чисто нов акумулатор Gigawatt 45 Ah с 2г гаранция. Всичко беше наред докато не застудя. Акумулатора се предаде. Викам хайде, случва се и новото да се развали (на 6м). Закарах я в БОШ сервиза (от където е и акумулатора). Казаха нямаш отечки и т.н. Колата стоя 2 дни в сервиза да я гледат и т.н. всичко е 6. Върнаха ми я със същия зареден акумулатор. ОК. След месец пак се предаде. Дадоха ми НОВ пак Gigawatt 45 Ah. След месец пак се предаде. До тук нервите са... Хайде в др. сервиз-НИЩО. Още 1 сервиз + 2-ма гаражни майстори. Те пък сменяха нещо по алтернатора-викат това е! Сега няма да имаш проблеми. Радост! Мина лятото (2011г). Радост! Преди 1 седмица-ТЪГА. Същата история! Акумулатора издъхнал! Кажете някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Много ще съм Ви благодарен.

п.с.Да уточня, че колата седи само в гараж, има газова, аларма и CD. CD-то и алармата дават показания нормални в покой. Изолирал съм с парче балатум целия акумулатор отгоре за всеки случай. Да не би пък от конденз или влага някаква този балатум да прави мост м/у + и -...?

Върнете се в началото