Ами не.
Дюзата се ремонтира, аз съм си ремонтирал преди като карах дизел - CR.
Турбината се рециклира в повечето случаи, но има изключения.
А маховик - винаги има втора употреба, но малко крайни потребители разполагат с уред за измерване на луфта му
Точно тия метановите дюзи са правени, да не могат да се отварят. Е с чука винаги може
Друго имах предвид - да си купи кола и да и сложи той метан. Естествено не някоя бегуна с ниски бензинови времена, че да дава една торба пари за бърза рейка.
Все пак каза за товарно магаре, че ще я ползва.
Уфф спирам, че се разписах много

Ами не.
Дюзата се ремонтира, аз съм си ремонтирал преди като карах дизел - CR.
Турбината се рециклира в повечето случаи, но има изключения.
А маховик - винаги има втора употреба, но малко крайни потребители разполагат с уред за измерване на луфта му :)
Точно тия метановите дюзи са правени, да не могат да се отварят. Е с чука винаги може :lol:
Друго имах предвид - да си купи кола и да и сложи той метан. Естествено не някоя бегуна с ниски бензинови времена, че да дава една торба пари за бърза рейка.
Все пак каза за товарно магаре, че ще я ползва.
Уфф спирам, че се разписах много :mrgreen: :cheers: