от HoCuS » Сря Юни 26, 2013 9:30 am
Във връзка с темата, по казуса с ПТП ще напиша долните редове с цел помощ ( да не им се налага) на колеги, които трябва да се занимават със застрахователи по гражданска отговорност.
След първият оглед (само външен), тъй като по процедура само външен бил първият, вещото лице изпраща снимки и описание. В моят случай има изкривен заден мост, който се вижда прекрасно гумата прибрана навътре и наклонена. НО, голямото НО. Както ми беше обяснено е възможно застрахователя да не го признае защото НЯМАЛО ЯВНО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЧЕ МОСТЪТ Е КРИВ.
За това колата бе закарана на стент за регулаж на мост, за да ми се издаде разпечатка и допълнителен опис от сервиз, че мостът е крив и не подлежи на поправка,а единствен вариант е подмяна. Елемента с разпечатката, не ми го каза застрахователя, а човек патил от подобна ситуация. За всеки случай направиха и проверка за усукване на купето, е няма де поне тук съм щастлив. След което застрахователя иска да снимка счупените части монтирани на колата и след, което демонтирани пред или зад колата. Личен съвет, ако изискват такова нещо търсете си направо частите, които са счупени, за да не се слагат или качват части постоянно, защото това са пари за ТРУД, които застрахователя няма да плаща. Другият момент на уловка е, че по закон застрахователните компании, смятат по 8 лева на час труд в автосервизите, което е ненормално, понеже гаражни автосервизи, бачкат за повече.
е сагата продължава
Във връзка с темата, по казуса с ПТП ще напиша долните редове с цел помощ ( да не им се налага) на колеги, които трябва да се занимават със застрахователи по гражданска отговорност.
След първият оглед (само външен), тъй като по процедура само външен бил първият, вещото лице изпраща снимки и описание. В моят случай има изкривен заден мост, който се вижда прекрасно гумата прибрана навътре и наклонена. НО, голямото НО. Както ми беше обяснено е възможно застрахователя да не го признае защото НЯМАЛО ЯВНО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЧЕ МОСТЪТ Е КРИВ.
За това колата бе закарана на стент за регулаж на мост, за да ми се издаде разпечатка и допълнителен опис от сервиз, че мостът е крив и не подлежи на поправка,а единствен вариант е подмяна. Елемента с разпечатката, не ми го каза застрахователя, а човек патил от подобна ситуация. За всеки случай направиха и проверка за усукване на купето, е няма де поне тук съм щастлив. След което застрахователя иска да снимка счупените части монтирани на колата и след, което демонтирани пред или зад колата. Личен съвет, ако изискват такова нещо търсете си направо частите, които са счупени, за да не се слагат или качват части постоянно, защото това са пари за ТРУД, които застрахователя няма да плаща. Другият момент на уловка е, че по закон застрахователните компании, смятат по 8 лева на час труд в автосервизите, което е ненормално, понеже гаражни автосервизи, бачкат за повече.
е сагата продължава