Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

Добави отговор


С помощта на CAPTCHA се убеждаваме, че сте човек, а не робот.
Усмивки
:bigboss: :blackeye: :blinkblink: :closed: :dancing: :ebay: :gamer: :google: :grin2: :haha: :heat: :helpme: :crazyeye: :confused2: :imsorry: :mafia: :chaingun: :cute: :Alvarin: :D :) :beroe: :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :cheers: :smoukin: :tongue: :angry: :spank:

BBCode е Включен
[img] е Включен
[url] е Изключено
Усмивките са Включени

Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от sawo » Чет Мар 27, 2014 11:55 am

Ами аз го виждам, сега преди малко бях при кутията :)
Eто една разбивка на чарковете, ако ти е интересно - тези оградените с права линия са отделните скорости:
sk.jpg
Eто и кое какво е:
sk2.jpg
Така или иначе лагерите на първичния вал не са фактор - лагерите са оригиналните ОЕМ, които производителя е ползвал за кутията в завода, в случая NSK.

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от realprofesora » Сря Мар 26, 2014 17:22 pm

sawo написа:Първа, втора, пета и задна са на вторичния вал. Трета и четвърта са на първичния.
Интересна кутия, като я отвориш направи снимки да ги видя тези скорости на първичния вал.....внимавай и за междинен вал.
А това ти сам ли си го обясни или някой майстор ти го каза. Защото нацяло ми се объркаха представите за скоростните кутии.

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от sawo » Сря Мар 26, 2014 16:14 pm

Първа, втора, пета и задна са на вторичния вал. Трета и четвърта са на първичния.

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от realprofesora » Вто Мар 25, 2014 19:41 pm

sawo написа:Като натисна съединителя или освободя от скорост виенето спира. Това обаче се получа на всички предавки, включително и на тези, които не са на първичния вал.
И кои са тези които не са на първичния вал?

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от sawo » Вто Мар 25, 2014 14:33 pm

Като натисна съединителя или освободя от скорост виенето спира. Това обаче се получа на всички предавки, включително и на тези, които не са на първичния вал.

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от realprofesora » Вто Мар 25, 2014 12:48 pm

Е ако има виене от първичния вал, като натиснеш съединителя трябва да изчезне.
При мен специално се е получавало виене като отпусна педала на газта и точно лагерите на диференциала си бяха.

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от sawo » Вто Мар 25, 2014 9:27 am

@emzo от недоглеждане, не защото сме искали да спестим 50лв. Стават грешки понякога, за съжаление :)
@realprofesora такова виене се получава и от лагер на първичния вал, но пък те са сменени... От друга страна вторичния вал е свързан и с диференциала затова търсех някой с повече опит ако може да различи звука от лагер на вала с този на самия диференциал, ама ще се сменя на един път лагера с дифа, няма смисъл да рискуваме повече двойна работа...

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от realprofesora » Вто Мар 25, 2014 9:19 am

@sawo, Саше, щом виенето се получава когато върнеш газта на скорост е от диференциала. Ако е от скоростна кутия си вие през цялото време.

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от emzo » Вто Мар 25, 2014 7:54 am

Ами ... няма да се сърдиш ама БГ му работа, първия път що не го сменихте въпросния лагер ?
Това е все едно на многоточково окачване, да смениш 1-2 възела, а другите 12 да ги оставиш старите.

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от sawo » Вто Мар 25, 2014 1:56 am

Ами събирам мнения, защото проблема с ремонта на скоростни кутии е, че първо трябва да свалиш кутията, да я разглобиш, да нанесеш каквито корекции са необходими, да я качиш на автомобила и чак тогава да разбереш реално какво си свършил. Затова повечето сервизи не се наемат, защото имат 1-2 дни работа и ако няма ефект от ремонта трябва да направят всичко отначало този път за тяхна сметка или поне е така ако са коректни. Тези които са коректни обикновено просто ти отказват, а тези които не са ще ти вземат парите и ако не е успешен ремонта ще те пратят да пиеш една студена вода :)
Самия ремонт отнема време, монтаж и демонтаж също, поръчването и доставка на части също, както разбира се и не е никак евтино.
В конкретния случай сме сменили всички лагери, доста зъбни колела по предавките, но сме забравили един лагер на вторичния вал който принципно не е толкова фатален, но има останало едно виене когато върнеш газта на скорост, което не можем да преценим дали е от него, дали е от паднала циментация на зъбни колела (почти изключено) или от самия диференциал. Ако свалим кутията и сменим само лагера, а се окаже диференциала всичко отива на вятъра и трябва пак да сваляме кутия, да разглобяваме всичко, да сменяме диференциала и т.н. Ако пък диференциала си е наред, а ние разглобим кутия и сменим и него е още повече работа, която не е сигурно, че е необходима... И в двата случая ще станат нещата, ама в единия е много повече хамалогия :)

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от admin » Пон Мар 24, 2014 23:38 pm

Еми чети и нагласяй ... къв е проблема ?

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от sawo » Нед Мар 23, 2014 22:33 pm

Какво сте правили с него?
admin написа:Много монтьори съм чувал да казват, че ако е отваряна скоростната кутия е за боклука и всички бягат от отваряна скоростна кутия като дявол от тамян.
Мога да ти покажа една отворена кутия, няма нищо чак толкова извънземно в нея, ама се иска малко четене, преди да се пипа :)

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от miteto79 » Нед Мар 23, 2014 19:43 pm

0885959556 димо се казва момчето намира се в колю ганчев преди гробището от ляво като се излиза от града ходил съм няколко пъти и съм доволен

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от admin » Нед Мар 23, 2014 18:31 pm

Много монтьори съм чувал да казват, че ако е отваряна скоростната кутия е за боклука и всички бягат от отваряна скоростна кутия като дявол от тамян.

Re: Сервиз с опит при ремонтите на скоростни кутии

от sawo » Съб Мар 22, 2014 10:20 am

Професоре там е работата, че лагерите на диференциала, първичния вал и почти всички на вторичния са сменени, зъбчатките са със всички зъби и които е нужно са подменени, синхронизаторите също са проверени... Щом стигам до търсене на съвет съм си написал домашното :) А това хоро с втора ръка кутии съм го играл, мисля да пропусна. Конкретно за моя автомобил много трудно се намират читави кутии, а тези които могат да се напаснат искат работа преди това по тях... и пак се връщаме на "майсторите" :)

emzo, Да, това е едно от нещата :)

Върнете се в началото