от Da Edd » Пон Апр 21, 2014 19:07 pm
От известно време имам проблеми с един Seat Toledo 96' 1.6 бензин/газ, като ми е трудно да установя първоизточника им.
Онзи ден колата не искаше да запали. На контакт съм, но стартерът не завърта. Диодите на таблото мигат като коледна елха, както и вътрешното осветление на тавана. Фарове, авариики, аларма - не работят. При включени авариики бутонът свети постоянно вместо да мига и се чува някакъв шум на прищракване. Вадя ключа от таблото и лампичките за маслото и акумулатора продължават да мигат?!
Първоначалното ми предположение беше, че е възможно от дъжда или от влагата да правят проблем някои кабели.
Опитах да запаля на скорост, но докато бутах на контакт (колата е освободена от скорост), за да събера инерция, от таблото почнаха да се чуват прищравкващите звуци и да мига коледната украса.
Последната стъпка беше да разкача клемите на акумулатора, позачистих ги и накрая взе, че запали.
От тогава се забелязват аномалии като при превключване на дълги светлини радиото да прекъсва за по-малко от секунда.
Съжалаявам за хаотичното и неясно описание, но за мое съжаление съм абсолютен лаик на тази тема, така че ще се радвам поне да ме насочите към какъв майстор да се обърна (жичкаджия, общ).

От известно време имам проблеми с един Seat Toledo 96' 1.6 бензин/газ, като ми е трудно да установя първоизточника им.
Онзи ден колата не искаше да запали. На контакт съм, но стартерът не завърта. Диодите на таблото мигат като коледна елха, както и вътрешното осветление на тавана. Фарове, авариики, аларма - не работят. При включени авариики бутонът свети постоянно вместо да мига и се чува някакъв шум на прищракване. Вадя ключа от таблото и лампичките за маслото и акумулатора продължават да мигат?!
Първоначалното ми предположение беше, че е възможно от дъжда или от влагата да правят проблем някои кабели.
Опитах да запаля на скорост, но докато бутах на контакт (колата е освободена от скорост), за да събера инерция, от таблото почнаха да се чуват прищравкващите звуци и да мига коледната украса.
Последната стъпка беше да разкача клемите на акумулатора, позачистих ги и накрая взе, че запали.
От тогава се забелязват аномалии като при превключване на дълги светлини радиото да прекъсва за по-малко от секунда.
Съжалаявам за хаотичното и неясно описание, но за мое съжаление съм абсолютен лаик на тази тема, така че ще се радвам поне да ме насочите към какъв майстор да се обърна (жичкаджия, общ). :roll: