от emzo » Сря Мар 18, 2015 8:51 am
Няма евтин вариант за дизел.
Старите предкамерни дизели са нож с 2 остриета.
Мареата е с комън рейл мотор, идиотски здрав. Слабото място е звеното съединител/маховик, ако го раздава на гонкаджия, при нормално каране служи вярно.
Окачването е сравнително здраво, но колата трябва да се кара с беалети от ауди 80. Недостатък е, че шарнир се сменя барабар с целия носач, но в Кз ги рециклират.
И това 5 в града го забрави, особено в Стз. Няма такъв филм, със sawo мога да се обзаложа на 3-4 резервоара бензин.
Оптималния вариант е да си намери фиат брава jtd100 (да не се бърка с тд100). Здрав комън рейл мотор, турбина с променлива геометрия, приемливо нисък разход, ниска цена на закупуване, но ще добави още пари. То за 1300лв квото и да вземе после ще налее още толкоз.
Няма евтин вариант за дизел.
Старите предкамерни дизели са нож с 2 остриета.
Мареата е с комън рейл мотор, идиотски здрав. Слабото място е звеното съединител/маховик, ако го раздава на гонкаджия, при нормално каране служи вярно.
Окачването е сравнително здраво, но колата трябва да се кара с беалети от ауди 80. Недостатък е, че шарнир се сменя барабар с целия носач, но в Кз ги рециклират.
И това 5 в града го забрави, особено в Стз. Няма такъв филм, със sawo мога да се обзаложа на 3-4 резервоара бензин.
Оптималния вариант е да си намери фиат брава jtd100 (да не се бърка с тд100). Здрав комън рейл мотор, турбина с променлива геометрия, приемливо нисък разход, ниска цена на закупуване, но ще добави още пари. То за 1300лв квото и да вземе после ще налее още толкоз.