Сервиз или специалист за автоелектроника

Добави отговор


С помощта на CAPTCHA се убеждаваме, че сте човек, а не робот.
Усмивки
:bigboss: :blackeye: :blinkblink: :closed: :dancing: :ebay: :gamer: :google: :grin2: :haha: :heat: :helpme: :crazyeye: :confused2: :imsorry: :mafia: :chaingun: :cute: :Alvarin: :D :) :beroe: :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :cheers: :smoukin: :tongue: :angry: :spank:

BBCode е Включен
[img] е Включен
[url] е Изключено
Усмивките са Включени

Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Сервиз или специалист за автоелектроника

Re: Сервиз или специалист за автоелектроника

от realprofesora » Пет Юли 17, 2015 22:51 pm

Може да има или притрит кабел и да опира в маса, или хлабава връзка. Кабела , целия от датчика до ...където отива , трябва да се проследи физически за неизправности.

Re: Сервиз или специалист за автоелектроника

от muhogon » Пет Юли 17, 2015 22:14 pm

satanata_83_stz написа:Кажи какво е налягането на свободен ход и на 2000 об.?

От 2 до 4 бара, поне така ми казаха! Но, дори и да допуснем, че манометъра не е отчитал вярно, все пак, не съм я спирал,минал съм към 7-800 км с пищящ зумер и святкаща червена лампа, като тия километри включват минаване на Шипка, и 140-150км/ч по магистралата към Бургас! Ако е била проблемна маслената помпа, досега двигателя да е затегнал 10 пъти! Върви си нормално, има си ряз, мощност, нищо му няма!

Re: Сервиз или специалист за автоелектроника

от satanata_83_stz » Пет Юли 17, 2015 21:07 pm

Кажи какво е налягането на свободен ход и на 2000 об.?

Re: Сервиз или специалист за автоелектроника

от muhogon » Пет Юли 17, 2015 13:55 pm

Аз съм тоя човек, това започна наскоро! Мерихме налягането и на тихи обороти, и на 2000, и на повече, има го! И все пак, си пищи, и това е, никаква система не откривам, кога се включва!

Re: Сервиз или специалист за автоелектроника

от realprofesora » Пет Юли 17, 2015 11:37 am

Няма причини датчика да се разваля толкова често.
Най -доброто решение е да се следи налягането на маслото в реално време с един манометър. прави се един тройник на който се завива датчика на маслото и датчика на манометъра и се извежда в купето на видно място.
Така при задействане на лампата и зумера ще се види дали наистина има проблем с налягането и на какво се дължи.
Кажи на този човек да ми се обади да го поразпитам някои неща.

Сервиз или специалист за автоелектроника

от muhogon » Пет Юли 17, 2015 11:24 am

Някой да знае човек или сервиз по тази част, ама наистина да са добри, че вече ми омръзна, коскоджамити "майсторяги", само да правят догадки, и нищо повече? Касае се за маслен датчик на голф 4, включва се често зумера и червената лампа на таблото, при все, че маслото е на макс в картера, а помпата си работи добре, няколко пъти е замервано налягането! В рамките на година, това е трети сменен датчик, всичките почват да го правят, след известно време!

Върнете се в началото