от naslonamakarona » Нед Окт 28, 2012 9:09 am
Професорът е казал. Прави се точно така - махат се предпазители, докато се хване токовият кръг, откъдето идва проблемът. Да не мислите, че по сервизите го правят по друг начин? След това се установява какво има на тоя токов кръг - най-често срещаните утечки са от - радио, аларма, централно, някой плафон, който си свети и т.н. Разбира се - ползва се мултицет вързан последователно на акумулатора (без значение на коя клема) и кабелът към съответната клема. Утечка може да има и когато някой консуматор при изгасен автомобил има лоша връзка по веригата си, тогава токът става по-голям.
Жоро, най-добре оправи сам утечката не виждам защо държиш да харчиш пари по майстори ти по-голямата част от хамалогията си я свършил сам - установил си откъде е.

Кажи все пак къде е утечката, може да помогнем по нета

Считаната за нормална утечка е до 50мА - т.е. 0.05А според производителите на акумулатори (както знаете гаранция се заверява след като се премери дали и колко е утечката на колата). За пример утечката на Пасат Б5.5 на баща ми е 0.02А, която е в допустимите норми - колата е със заводско централно и аларма.
Професорът е казал. Прави се точно така - махат се предпазители, докато се хване токовият кръг, откъдето идва проблемът. Да не мислите, че по сервизите го правят по друг начин? След това се установява какво има на тоя токов кръг - най-често срещаните утечки са от - радио, аларма, централно, някой плафон, който си свети и т.н. Разбира се - ползва се мултицет вързан последователно на акумулатора (без значение на коя клема) и кабелът към съответната клема. Утечка може да има и когато някой консуматор при изгасен автомобил има лоша връзка по веригата си, тогава токът става по-голям.
Жоро, най-добре оправи сам утечката не виждам защо държиш да харчиш пари по майстори ти по-голямата част от хамалогията си я свършил сам - установил си откъде е. :cheers:
Кажи все пак къде е утечката, може да помогнем по нета :wink:
Считаната за нормална утечка е до 50мА - т.е. 0.05А според производителите на акумулатори (както знаете гаранция се заверява след като се премери дали и колко е утечката на колата). За пример утечката на Пасат Б5.5 на баща ми е 0.02А, която е в допустимите норми - колата е със заводско централно и аларма.