от emzo » Пон Ное 26, 2012 17:38 pm
Отиваш, гледаш шарка, колко е мек каучука, колко мм са като нови и преценяш кои ти харесват най-много.
Всеки хвали неговото си, еди коя си гума го изкарала от едик к'ва си пряспа.
Ми то зависи от въртящ момент на колата, стабилизиращи програми, задволанното устройство и мн. други фатори.
Преди 2 години Conti ts830 номер1 в адак не можа да мине през една пряспа, докато друга кола с дебика си мина като пич.
Изобщо гума по форуми не се избира.
Отиваш, гледаш шарка, колко е мек каучука, колко мм са като нови и преценяш кои ти харесват най-много.
Всеки хвали неговото си, еди коя си гума го изкарала от едик к'ва си пряспа.
Ми то зависи от въртящ момент на колата, стабилизиращи програми, задволанното устройство и мн. други фатори.
Преди 2 години Conti ts830 номер1 в адак не можа да мине през една пряспа, докато друга кола с дебика си мина като пич.
Изобщо гума по форуми не се избира.