има ли някой с кола на метан ?

Добави отговор


С помощта на CAPTCHA се убеждаваме, че сте човек, а не робот.
Усмивки
:bigboss: :blackeye: :blinkblink: :closed: :dancing: :ebay: :gamer: :google: :grin2: :haha: :heat: :helpme: :crazyeye: :confused2: :imsorry: :mafia: :chaingun: :cute: :Alvarin: :D :) :beroe: :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :cheers: :smoukin: :tongue: :angry: :spank:

BBCode е Включен
[img] е Включен
[url] е Изключено
Усмивките са Включени

Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: има ли някой с кола на метан ?

Re: има ли някой с кола на метан ?

от emzo » Пон Яну 07, 2013 21:55 pm

System_error написа: а да си купиш маховик втора ръка
emzo написа:но малко крайни потребители разполагат с уред за измерване на луфта му
За всеки влак си има пътнициа, аз знам как да определя състоянието на един маховик, това че лицето Х не може, вече не е мой проблем.

Re: има ли някой с кола на метан ?

от System_error » Пон Яну 07, 2013 21:52 pm

Само да уточня, че има дюзи, които не подлежат на никакъв ремонт, а да си купиш маховик втора ръка е като да си купиш кондом втора ръка (95% вероятност да е заминал или пред заминаване). :cheers:

Re: има ли някой с кола на метан ?

от emzo » Пон Яну 07, 2013 21:40 pm

Ами не.
Дюзата се ремонтира, аз съм си ремонтирал преди като карах дизел - CR.
Турбината се рециклира в повечето случаи, но има изключения.
А маховик - винаги има втора употреба, но малко крайни потребители разполагат с уред за измерване на луфта му :)

Точно тия метановите дюзи са правени, да не могат да се отварят. Е с чука винаги може :lol:

Друго имах предвид - да си купи кола и да и сложи той метан. Естествено не някоя бегуна с ниски бензинови времена, че да дава една торба пари за бърза рейка.
Все пак каза за товарно магаре, че ще я ползва.

Уфф спирам, че се разписах много :mrgreen: :cheers:

Re: има ли някой с кола на метан ?

от System_error » Пон Яну 07, 2013 18:05 pm

emzo написа:Aз не.Да се обоснова.
Не искаш да знаеш колко струва една дюза на Матрикс или Хана или на Ланди.
Не искаш и да знаеш колко струва редуктора или компа на метана във фабричните.
Не искаш да знаеш и де ще ти се наложи да търсиш майстори, дето само да ги изчетат ще се озорят, камо ли да ги оправят.

Взимай някаква по-мощна баничарка, слагаш 90 литров бойлер и пей сърце. За кола до 2 тона и 120к.с. ще ти стига да идеш безпроблемно до морето или до София.
Е, тя по тая логика и комънрейлски дизел да не си взима. Една дюза 600 кинта минимум, демпферен маховик над 2000 лв, турбо над 1400...

Re: има ли някой с кола на метан ?

от The enD » Пон Яну 07, 2013 17:54 pm

Ай сиктир.

Re: има ли някой с кола на метан ?

от mupk0 » Пон Яну 07, 2013 17:51 pm

Тео бутилки тип резервна за метан доколкото знам няма

Re: има ли някой с кола на метан ?

от The enD » Пон Яну 07, 2013 17:48 pm

besniaa написа:В моя случай колата ще е работна - т.е. ще има нужда от място и момента с бутилките е много пипкав. Затова обмислям фабричното, което обаче има много минуси в двигателния отсек ;)
Върти ми се нещо в главата, бутилката да е на мястото на резервната гума. Ако позволява "кладенеца", под него да се отреже и да се пусне още надолу към земята. Ако не е проблем и искаш да сложиш още малко по-голяма бутилка, може да стърчи леко от пода и да се направи предпазен капак.

Re: има ли някой с кола на метан ?

от The enD » Пон Яну 07, 2013 17:44 pm

niggaz_nature написа:С комби съм и пак искам да ми е голям багажника :)
Не знам само защо говориш в множествено число когато стане дума за бутилка.
Бащата кара на метан и бутилката я скри толкова добре зад задните седалки, че първият път като отвори багажника не помислих, че вече е на метан.

Re: има ли някой с кола на метан ?

от emzo » Пон Яну 07, 2013 15:41 pm

Минус са метановите бутилки, спор няма.
Една фаберка 80 литра ти е 70кг празна + 12кг метан = 82кг
Ама и една пълна газова бутилка си тежи доста.
Все едно возиш 1 човек постоянно отзаде :)

Метана е особен, шибан за настройка, ама ти стигни до там, аз ще ударя рамо :)

п.с. освен ако не е фабричен, там end user-a е крайно ограничен :mrgreen:

Re: има ли някой с кола на метан ?

от besniaa » Пон Яну 07, 2013 15:15 pm

emzo написа:Aз не.Да се обоснова.
Не искаш да знаеш колко струва една дюза на Матрикс или Хана или на Ланди.
Не искаш и да знаеш колко струва редуктора или компа на метана във фабричните.
Не искаш да знаеш и де ще ти се наложи да търсиш майстори, дето само да ги изчетат ще се озорят, камо ли да ги оправят.

Взимай някаква по-мощна баничарка, слагаш 90 литров бойлер и пей сърце. За кола до 2 тона и 120к.с. ще ти стига да идеш безпроблемно до морето или до София.

1. , 2. и 3. - имам понятие... и точно това е минуса на фабричния, освен ако не е нов де... А нов няма да е... Плюса е разположението на бутилките... Все още не знам... :cheers:

Re: има ли някой с кола на метан ?

от emzo » Пон Яну 07, 2013 15:09 pm

Aз не.Да се обоснова.
Не искаш да знаеш колко струва една дюза на Матрикс или Хана или на Ланди.
Не искаш и да знаеш колко струва редуктора или компа на метана във фабричните.
Не искаш да знаеш и де ще ти се наложи да търсиш майстори, дето само да ги изчетат ще се озорят, камо ли да ги оправят.

Взимай някаква по-мощна баничарка, слагаш 90 литров бойлер и пей сърце. За кола до 2 тона и 120к.с. ще ти стига да идеш безпроблемно до морето или до София.

Re: има ли някой с кола на метан ?

от System_error » Пон Яну 07, 2013 13:16 pm

Фолксвагените имаха Eko версии, предполагам за тях говориш. Аз бих се хвърлил на такова.

Re: има ли някой с кола на метан ?

от besniaa » Пон Яну 07, 2013 12:36 pm

В моя случай колата ще е работна - т.е. ще има нужда от място и момента с бутилките е много пипкав. Затова обмислям фабричното, което обаче има много минуси в двигателния отсек ;)

Re: има ли някой с кола на метан ?

от niggaz_nature » Пон Яну 07, 2013 12:22 pm

С комби съм и пак искам да ми е голям багажника :)

Re: има ли някой с кола на метан ?

от mupk0 » Пон Яну 07, 2013 11:33 am

niggaz_nature написа:
mupk0 написа:
niggaz_nature написа:Ако не е фабрично на метан колата (следователно бутилките да са скрити под купето ) няма да сложа аз , поради мястото което заемат бутилките. Разликата между газ и метан в парите не е чак толкова голяма за да се лиша от място и вървеж на колата. Мога да сложа какво ли не в багажника но метанови бутилки не . Това си е лично мое мнение .
не говори глупости.Разликата метан/газ е най-голяма в градски условия.Имам 2-3ма авери с А4ки като моето и то седани под 14/100 газ не ги свалят зимата(тоест 20лв).Моето е комби със същият агрегат и повече от 12лв рядко ми гори.Като не броим че моята се обръща по-рано на метан.За мудноста...в градско няма разлика.След 100км се усеща вече разликата.
Точно това имах предвид . Съгласен съм да давам по 20 лв не по 12 само заради мястото което заемат бутилките предпочитам да карам на газ. Не търся върховната икономия от колата просто трябва да върви и да не я пълня с толкова големи бутилки. Всеки сам решава какво да направи нали така.
Затуй вземаш комби и багажника ти остава :) Мене пък приоритета ми е да карам евтино,защото за 20 хил. км на година се усеща разликата от по 8лв на 100км.

Върнете се в началото