Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Всичко свързано с град Стара Загора.
Публикувай отговор
Аватар
slimarkov
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 2979
Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от slimarkov »

Jino написа: Пон Авг 10, 2020 6:53 am
Новият световен ред (НСР) е нужен и само чрез него може светът да бъде управляван от една точка, за да няма повече войни.
Нещата трябва да са под контрол. Така ще се развиваме още по-бързо. Никой не може да се опълчи на НСР.
Войните ще престанат, когато изчезнат предпоставките за тях, а не от някакъв фамозен, световен ред... Хитлер също искаше да налага такъв, сега неговите наследници от ЕС също се провалиха...
По един или друг начин Германия завладя вече ЕВропа (посредством еврото и ЕС), а скоро ще сложи ръка и върху Русия.
Докато сме с ЕС всички магистрали ще се изграждат с 85% съфинанисране.
Jino
Потребител
Потребител
Мнения: 347
Регистриран на: Вто Юни 02, 2020 21:20 pm

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от Jino »

slimarkov написа: Пон Авг 10, 2020 11:24 am
Jino написа: Пон Авг 10, 2020 6:53 am
Новият световен ред (НСР) е нужен и само чрез него може светът да бъде управляван от една точка, за да няма повече войни.
Нещата трябва да са под контрол. Така ще се развиваме още по-бързо. Никой не може да се опълчи на НСР.
Войните ще престанат, когато изчезнат предпоставките за тях, а не от някакъв фамозен, световен ред... Хитлер също искаше да налага такъв, сега неговите наследници от ЕС също се провалиха...
По един или друг начин Германия завладя вече ЕВропа (посредством еврото и ЕС), а скоро ще сложи ръка и върху Русия.
Докато сме с ЕС всички магистрали ще се изграждат с 85% съфинанисране.
Нищо не е завладяла Германия, тя самата е окупирана държава...Или не си чувал за канцлер-акт? Колкото до ЕС, той е вече пътник, Брекзит даде първия тласък, Исландия и други отказват "членство", и прочие... А еврото...не ми се мисли, когато се срути тая пирамида, какви катаклизми ще са в еврозоната...

Колкото до световния ред, много бързо взеха да забравят такива като тебе, как допреди някоя година с пяна на уста проповядвахте, че държавите са отживелица, да сме глобалисти, и "граждани" на света...Ама на кой свят не се уточняваше, и дали тоя "свят", издава паспорти? :lol: Същото и с тоя "световен" ред... Тия които се опитаха да го наложат /неолибералният фашизъм/, са всъщност само 1/12 от населението на планетата...един Китай е по-голям, от целия този, извратен "свят"...
"Я всегда думал что демократия - это власть народа, но вот товарищ Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия - это власть американского народа".

Йосиф Сталин
Аватар
slimarkov
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 2979
Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от slimarkov »

Jino написа: Пон Авг 10, 2020 17:20 pm
slimarkov написа: Пон Авг 10, 2020 11:24 am
Jino написа: Пон Авг 10, 2020 6:53 am

Войните ще престанат, когато изчезнат предпоставките за тях, а не от някакъв фамозен, световен ред... Хитлер също искаше да налага такъв, сега неговите наследници от ЕС също се провалиха...
По един или друг начин Германия завладя вече ЕВропа (посредством еврото и ЕС), а скоро ще сложи ръка и върху Русия.
Докато сме с ЕС всички магистрали ще се изграждат с 85% съфинанисране.
Нищо не е завладяла Германия, тя самата е окупирана държава...Или не си чувал за канцлер-акт? Колкото до ЕС, той е вече пътник, Брекзит даде първия тласък, Исландия и други отказват "членство", и прочие... А еврото...не ми се мисли, когато се срути тая пирамида, какви катаклизми ще са в еврозоната...

Колкото до световния ред, много бързо взеха да забравят такива като тебе, как допреди някоя година с пяна на уста проповядвахте, че държавите са отживелица, да сме глобалисти, и "граждани" на света...Ама на кой свят не се уточняваше, и дали тоя "свят", издава паспорти? :lol: Същото и с тоя "световен" ред... Тия които се опитаха да го наложат /неолибералният фашизъм/, са всъщност само 1/12 от населението на планетата...един Китай е по-голям, от целия този, извратен "свят"...
Виж колко обречен е Китай:
https://www.youtube.com/watch?v=GiBF6v5UAAE

Там следва разпад.
Не Китай, а ЕС реално строи магистралите в България!
Jino
Потребител
Потребител
Мнения: 347
Регистриран на: Вто Юни 02, 2020 21:20 pm

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от Jino »

ЕС нищо не строи, а само граби и източва, най-вече такива като нас... А тия пари, които благоволяват да "отпускат" на час по лъжичка, са пак наши, плащани накуп, всяка година!
"Я всегда думал что демократия - это власть народа, но вот товарищ Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия - это власть американского народа".

Йосиф Сталин
Аватар
slimarkov
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 2979
Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от slimarkov »

Jino написа: Вто Авг 11, 2020 19:22 pm ЕС нищо не строи, а само граби и източва, най-вече такива като нас... А тия пари, които благоволяват да "отпускат" на час по лъжичка, са пак наши, плащани накуп, всяка година!
Как пък веднъж не каза истината?
Но то от БСП-ар и комунист какво друго да очаква човек? :)
Изображение
https://en.wikipedia.org/wiki/Highways_ ... xpressways
Автомагистрали

Изображение
https://www.24chasa.bg/novini/article/8773802
Jino
Потребител
Потребител
Мнения: 347
Регистриран на: Вто Юни 02, 2020 21:20 pm

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от Jino »

А ти каква истина казваш, соросогейската? Какво ми плющиш 346км за любимеца си, я вземи посмали? И виж качеството им, или то за тебе е табу? Да, при Живков нямаше много магистрали /късно ги започнаха, нямаше голяма нужда/, но колко години издържаха, сравнено с демократските? Ако трябва да правим съпоставка по години издръжливост, ще излезе, че социализмът е изградил хиляди километри? Пък и асфалт яде ли се, какво друго направи ЕС за нас, с НАШИТЕ пари? Колко ограби, директно, или с поставени лица? Колко инфраструктура и предприятия разруши, по същия начин? Да, ЕС само граби и руши, и дава на своите протежета трохи от парите, които прибира накуп от всички ни! Изобщо, да ви имам сбърканите, сороскотуркофилски, неадекватни критерии...
"Я всегда думал что демократия - это власть народа, но вот товарищ Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия - это власть американского народа".

Йосиф Сталин
Аватар
slimarkov
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 2979
Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от slimarkov »

Изграждането на тунел под Шипка е топ приоритет за правителството вече:

https://www.mediapool.bg/tunelat-pod-sh ... l#comments
Jino
Потребител
Потребител
Мнения: 347
Регистриран на: Вто Юни 02, 2020 21:20 pm

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от Jino »

slimarkov написа: Пет Сеп 04, 2020 23:48 pm Изграждането на тунел под Шипка е топ приоритет за правителството вече:

https://www.mediapool.bg/tunelat-pod-sh ... l#comments
Глупости...
"Я всегда думал что демократия - это власть народа, но вот товарищ Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия - это власть американского народа".

Йосиф Сталин
Аватар
slimarkov
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 2979
Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от slimarkov »

АПИ стартира обществената поръчка за проектиране и строителство на първите 75,6 км от АМ „Русе - Велико Търново“

07.12.2020



Изображение

Агенция „Пътна инфраструктура“ стартира обществената поръчка за определяне на изпълнители за изработване на технически проекти и строителството на първите 75,6 км от автомагистралата „Русе - Велико Търново“. Тръжната процедура е в две обособени позиции. В първата е участъкът от Русе до Бяла, а във втората обходния път на град Бяла. Прогнозната стойност на поръчката е 982,74 млн. лв. без ДДС. Срокът за подаване на офертите е до 21 януари 2021 г. Документите за стартиране на процедурата са изпратени в Агенцията по обществени поръчки и предстои публикуването им.

Проектното трасе на автомагистралата е общо 132,84 км и е разделено на три участъка: Русе - Бяла, обход на град Бяла и Бяла - Велико Търново. АПИ е предложила на Управляващия орган на ОПТТИ проектът за изграждане на АМ „Русе - Велико Търново“ да бъде включен за финансиране от бъдещата програма „Транспортна свързаност“ 2021-2027 г.

Автомагистралата ще започва на 3 км източно от Дунав мост при гр. Русе, при пътния възел с път II-21 Русе - Силистра, и ще достига до град Дебелец, където трафикът ще се разделя в посока Прохода на Републиката и прохода Шипка.







Обществената поръчка се обявява въз основа на изработен и одобрен идеен проект, според който проектният габарит на автомагистралното трасе е Г27, с две активни и една аварийна лента за движение в посока, средна разделителна ивица и банкети. Предвидени са необходимите пътни възли и връзки, за да може хората от отделните населени места да имат бърз и удобен достъп до трасето на аутобана. На цялото трасе от 132,84 км се предвижда изграждането на редица големи съоръжения - 22 моста и виадукта, с обща дължина близо 15 км и 3 тунела по лявото платно и 2 по дясното в участъка Бяла - Велико Търново. Връзката на републиканските и част от общинските пътища ще се осъществява чрез 18 пътни възела. Достъпът до земеделските земи ще е чрез 12 селскостопански надлеза и 9 селскостопански подлеза. Ще се изградят и 8 площадки за отдих, разположени двустранно на трасето. След изработване на техническите проекти за трите участъка ще бъде прецизирано местоположението, броя, вида и дължината на големите съоръжения.

Строителните работи ще започнат от участъците с най-интензивно движение, каквото е трасето Русе - Бяла. В момента първокласният път е един от най-натоварените и с висока концентрация на тежки пътни инциденти. С изграждането на магистралата броят на катастрофите по направлението ще намалее, тъй като движението ще бъде разделено в две отделни пътни платна, а транзитният трафик ще бъде изведен от населените места.

В обособена позиция 1 е участъкът от Русе до Бяла, с дължината 40,24 км. Тази отсечка ще започва на 3 км източно от Дунав мост при гр. Русе при пътен възел с път ІІ-21 Русе - Силистра и ще завършва непосредствено след пътния възел с път І-5 при 40-ти км по автомагистралното трасе. Прогнозната стойност на поръчката за изработване на техническия проект и строителството (от км 0+400 до км 40+640) е 536 391 000 лв. без ДДС. Срокът е 2120 календарни дни.

В обособена позиция 2 е обходът на гр. Бяла, с дължина 35,4 км. Той ще започва при 40-ти км, непосредствено след пътния възел с път І-5 при км 40+071 по автомагистралното трасе, и ще завършва при 76-ти км след пътния възел с път I-3 Гара Бяла - Плевен. Прогнозната стойност на поръчката за изготвяне на техническия проект и строителството (от км 40+640 до км 76+040) е 446 349 000 лв. без ДДС. Срокът е 1810 календарни дни.

Изграждането на автомагистралата „Русе - Велико Търново“ е сред приоритетните обекти, тъй като направлението осигурява връзка между държавите oт Североизточна Европа през Румъния и България с Гърция и Турция, както и между Балтийско и Средиземно море. С построяването й ще се подобри транспортното обслужване на международния и вътрешния трафик, ще се повиши безопасността на движението и транзитният трафик ще бъде изведен извън населените места. АМ „Русе - Велико Търново“ ще бъде основната връзка, свързваща моста над река Дунав при Русе с гр. Велико Търново, с път I-4 Коритна – Севлиево – Велико Търново – п. в „Белокопитово“ на АМ „Хемус“, с път I-3 Гара Бяла – Плевен - Коритна - Ботевград и бъдещия участък от АМ „Хемус“ край Велико Търново.
http://www.api.bg/index.php/bg/prescentar/novini/api-startira-obshestvenata-porchka-za-proektirane-i-stroitelstvo-na-prvite-756-km-ot-am-ruse-veliko-trnovo/
Jino
Потребител
Потребител
Мнения: 347
Регистриран на: Вто Юни 02, 2020 21:20 pm

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от Jino »

Между другото, да уведомя сороските глашатаи, че отсечката Н.Загора - Ямбол, в скоро време ще добие вида на старозагорско-чирпанския участък на АМ Тракия... Та толкоз, за построените магистрали-еднодневки на ГЕРБ...
"Я всегда думал что демократия - это власть народа, но вот товарищ Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия - это власть американского народа".

Йосиф Сталин
Аватар
stivans
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 816
Регистриран на: Пет Мар 12, 2010 0:16 am
skype: stivans
Местоположение: Стара Загора

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от stivans »

Изображение
https://news.bg/economics/otvoriha-4-oferti-za-proekta-na-tunela-pod-shipka.html

Четири са ценовите оферти за проектиране и строителство на тунела под Шипка, съобщиха от агенция "Пътна инфраструктура".

Обществената поръчка за проектиране и строителство предвижда изграждането на участък с дължина 10,553 км, от които 7,6 км са ново строителство, а 2,9 км са реконструкция на съществуващия път I-5 Габрово - Казанлък, както и 5 тунела с обща дължина 4,011 км.

Тунелът под Шипка ще е 3,22 км. Припомняме, най-дългият тунел в България сега е "Железница".

Останалите 4 тунела са по-малки - съответно 171 м, 240 м, 90 м и 290 м. Ще бъдат построени още 6 моста и 1 подлез, 12 бр. армирани насипи, една стоманобетонова подпорна стена, една стоманобетонова укрепителна стена и т. н.

Отворените ценови предложения са на:

ДЗЗД "Консорциум "ПСВТ", с участници: "Пътни строежи - Велико Търново" АД, "Хидрострой" АД и "Пътинжеренигстрой-Т" ЕАД - 358 020 000 лв. с ДДС;

ОБЕДИНЕНИЕ "ШИПЧЕНСКИ ПРОХОД", в което са: "ТРЕЙС ГРУП ХОЛД" АД И "АЛВЕ КОНСУЛТ" ЕООД - 359 610 000 лв. с ДДС;

ДЗЗД "Тунел Шипка", с участници: "ДОУШ ИНШААТ ВЕ ТИДЖАРЕТ" АД, "ВИА КОНСТРУКТ ГРУП" ЕООД и "ВИА ПЛАН" ЕООД - 376 920 437,02 лв. с ДДС;

Обединение "ГЕОПЪТ ШИПКА", с участници: "Геострой" АД и "Пътстрой - 92" АД - 417 513 264 лв. с ДДС.

Тръжната комисия по оценка на офертите продължава.

Тунелът под връх Шипка ще бъде на 1 км западно от прохода Шипка и на 1 км източно от връх Малуша. Северната част на тунела ще бъде в област Габрово, а южната в област Стара Загора. Той ще бъде с две ленти за движение, две водещи ивици и два тротоара.

Срокът за изпълнение на строително-монтажните работи е 1 280 календарни дни или близо 3 години и половина.
Повечето фирми са чуждестранни

Тунелът под Шипка ще е възлова точка при движението в посока Север - Юг и чрез него ще се става преминаването през Стара планина в централната част на България. Основните транспортни направления, които ще обслужва са: Русе - Велико Търново - Шипка - Стара Загора - Свиленград (Маказа) и Оряхово - Севлиево - Шипка - Стара Загора - Свиленград (Маказа).

Проектът "Проектиране и строителство на обект: "Обход на гр. Габрово от км 20+124,50 до км 30+673,48, включително тунел под връх Шипка" е предложен от АПИ да бъде включен за финансиране по Програма "Транспортна свързаност" 2021-2027 г.
skype: stivans
Стара Загора
Jino
Потребител
Потребител
Мнения: 347
Регистриран на: Вто Юни 02, 2020 21:20 pm

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от Jino »

Какви са тия глупости за дължината на тунелите, Траянови врата е 800 метра? Колкото за тоя на Шипка, вече гледаме едно втръснало дежавю - много приказки, и всичко дотам! Някой да припомни, от колко години все го почват? Досега не 3, 330 км да бяха направили... Но пак ще е дотам, никой не строи значими неща в една колониална страна...
"Я всегда думал что демократия - это власть народа, но вот товарищ Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия - это власть американского народа".

Йосиф Сталин
Аватар
mITky
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 723
Регистриран на: Съб Дек 06, 2008 1:25 am
skype: addictedtoy0u
Местоположение: Стара Загора / ЖК. Казански
Обратна връзка:

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от mITky »

Silmarkov, на колко години си, ако не е тайна ?
Аватар
Kundalini
Потребител
Потребител
Мнения: 216
Регистриран на: Съб Авг 10, 2019 0:30 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от Kundalini »

mITky написа: Сря Апр 07, 2021 17:52 pm Silmarkov, на колко години си, ако не е тайна ?
Аз не му давам повече от 17. :D
Jino
Потребител
Потребител
Мнения: 347
Регистриран на: Вто Юни 02, 2020 21:20 pm

Re: Магистрала (А7) и тунел под Шипка

Мнение от Jino »

От вече над 10 години в тоя форум /вероятно 12-13, не си водя статистика/, съм казвал много неща, за които бях блокиран, изтриван, хокан, обиждан, и прочие... За което основната причина беше, че ВИНАГИ СЕ ОКАЗВАХ ПРАВ! Казвах, че елмобили няма да има /няма и до днес, а беше 2009г/, че няма да има летище, че нито Магна ще дойде, и т.н. Същото казах и за прословутият тунел под Шипка. Защото, за да има строеж на дадено нещо, трябва да има належаща нужда от него, и то в поне средносрочна перспектива! За магистралите беше ясно, те се ползват приоритетно в две направления - бързо придвижване на разни западни гейове до Черноморието, както и обслужване на немалкия, турски, търговски транспорт! Та в тази връзка, какво точно ще обслужва тоя тунел под Шипка? Основният транспортен поток днес /а и за доста далечно бъдеще/, е югоизток - северозапад, за която цел ударно беше завършена АМ Тракия! Та ако малко се замислят пишман соросоидните розовоочелковци, тоя тунел е твърде безполезен, за да бъде дори започнат, но ако все пак се случи, вероятно няма да бъде никога завършен, по примера на АЕЦ Белене...

Апропо, на по-горен пост искам да репликирам, че вече като имаме някакви завършени магистрали /на които вече предстои основен ремонт/, дали стана по-добре, както някои ми скачаха, преди 10на години? Или още по-зле, както го предричах, че това е всъщност начин за узаконен грабеж?

Също така, вече и западните гейове не искат много да ходят до бетонираното ни, прескъпо Черноморие, но това е друга тема...
"Я всегда думал что демократия - это власть народа, но вот товарищ Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия - это власть американского народа".

Йосиф Сталин
Публикувай отговор