Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Всичко свързано с град Стара Загора.
Публикувай отговор
abc
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 963
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от abc »

Ми това е статистиката в един плавно разрастващ се град като Стара Загора. 130 000 коли, 100 000 жилища. Значи хората са поне 230 000 в града.
Аватар
muhogon
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1941
Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от muhogon »

abc написа: Чет Юни 06, 2019 19:13 pm Ми това е статистиката в един плавно разрастващ се град като Стара Загора. 130 000 коли, 100 000 жилища. Значи хората са поне 230 000 в града.
Може, ако броим най-малко три града, заедно с Ямбол и Сливен, може и за докараме 130 хил., ама в тая бройка и тия в автокъщи и морги... А хората са към 100хил, може и под тая граница да са!

Като стана дума за коли, днес едно ренде магаре, с номер 5854 ми пресече така пътя, че насмалко да ме удари! Та се чудя, дали да сезирам КАТ? Там тестват ли ги за дрога, щото ми се видя такъв?
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
abc
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 963
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от abc »

muhogon написа: Чет Юни 06, 2019 20:20 pm
abc написа: Чет Юни 06, 2019 19:13 pm Ми това е статистиката в един плавно разрастващ се град като Стара Загора. 130 000 коли, 100 000 жилища. Значи хората са поне 230 000 в града.
А хората са към 100хил, може и под тая граница да са!

Като стана дума за коли, днес едно ренде магаре, с номер 5854 ми пресече така пътя, че насмалко да ме удари! Та се чудя, дали да сезирам КАТ? Там тестват ли ги за дрога, щото ми се видя такъв?
Наистина Сливен и Ямбол са около и под 100хил и затова взети заедно имат над 10 по-малко строителство от голямата 250-300хил. Стара Загора.
Аватар
muhogon
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1941
Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от muhogon »

abc написа: Чет Юни 06, 2019 20:55 pm
muhogon написа: Чет Юни 06, 2019 20:20 pm
abc написа: Чет Юни 06, 2019 19:13 pm Ми това е статистиката в един плавно разрастващ се град като Стара Загора. 130 000 коли, 100 000 жилища. Значи хората са поне 230 000 в града.
А хората са към 100хил, може и под тая граница да са!

Като стана дума за коли, днес едно ренде магаре, с номер 5854 ми пресече така пътя, че насмалко да ме удари! Та се чудя, дали да сезирам КАТ? Там тестват ли ги за дрога, щото ми се видя такъв?
Наистина Сливен и Ямбол са около и под 100хил и затова взети заедно имат над 10 по-малко строителство от голямата 250-300хил. Стара Загора.
Ама е много по-вероятно Сливен и Ямбол да имат трамвай, който би ги свързвал двата областни града, отколкото тука, дето вървим към обезлюдяване... Спасението е, да станем квартал на Филибе, за да живнем поне малко...
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
abc
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 963
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от abc »

Че Сливен и Ямбол толкова години нямат даже ЖП линия между тях си, пък ти вече за трамвай бълнуваш...

Филибето отдавна се е превърнало в бедното братче на Стара Загора, така че няма шанс за него вече. :)
Аватар
muhogon
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1941
Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от muhogon »

abc написа: Съб Юни 08, 2019 21:31 pm Че Сливен и Ямбол толкова години нямат даже ЖП линия между тях си, пък ти вече за трамвай бълнуваш...

Филибето отдавна се е превърнало в бедното братче на Стара Загора, така че няма шанс за него вече. :)
Нищо, таман сега ще компенсират, вече има за какво! Тука няма за какво да се блъскат да правят нещо, което ще е безсмислено и неизползваемо! Къде ще ходиш с тоя трамвай, в Ягода на баня ли?

"Бедно" е Филибето, ама нараства, и се влага много там, а "просперираща" Ст.Загора не се инвестира, и се обезлюдява...Нищо лично, това са фактите!
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
abc
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 963
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от abc »

Какво се влага във Филибето?
Ако имаш предвид жилищно строителство, в Стара Загора се строи толкова, колкото и във Филибето.
При условие, че обаче там населението е по-голямо и по-близо до бедните Родопи, от които е по-лесно да се дърпа население, се представят доста по-зле от Стара Загора.

Ако имаш предвид няколкото новооткрити цехове - те не са в Пловдив, а в Пловдивска област.
Ако сравняваме обаче на ниво области, Стара Загора си има Казанлък и Раднево и пак издухва здраво пловдивско.
Да не говорим, че Стара Загора нараства, а Пловдив намалява.

Изображение
https://www.slideshare.net/nikmik/ss-7792982
Страница 5
Аватар
muhogon
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1941
Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от muhogon »

abc написа: Нед Юни 09, 2019 11:15 am Какво се влага във Филибето?
Ако имаш предвид жилищно строителство, в Стара Загора се строи толкова, колкото и във Филибето.
При условие, че обаче там населението е по-голямо и по-близо до бедните Родопи, от които е по-лесно да се дърпа население, се представят доста по-зле от Стара Загора.

Ако имаш предвид няколкото новооткрити цехове - те не са в Пловдив, а в Пловдивска област.
Ако сравняваме обаче на ниво области, Стара Загора си има Казанлък и Раднево и пак издухва здраво пловдивско.
Да не говорим, че Стара Загора нараства, а Пловдив намалява.

Изображение
https://www.slideshare.net/nikmik/ss-7792982
Страница 5
Не знам какво толкова се влага в Пловдив, но е факт, че от няколко години насам, има непрекъснато откриване на нови предприятия и зони, увеличено търсене на хора, и т.н. И какво си се зачекнал за туй строителство, и то ти е фалшиво като стъкмистиката за населението, никъде не виждам да се строи толкова мащабно, тук-таме някоя нова кооперацийка, на мястото на стара къща, и това е!

И да, тука си имаме Казанлък и Раднево, но ЦЯЛАТА ОБЛАСТ не може да стигне само населението на Пловдив-град... за областта да не говорим... Да, толкова "нарастваме", че от 150 хил/2001г/, сега сме 135хил... :D :D

Всъщност, сега сме на нивото от първите години на 60те, когато тепърва се развива индустриализацията на града, и се изгражда Марица-изток! Само дето, сега вървим в обратната посока, и не виждам тенденция, това сриване, да бъде преодоляно!


Та не каза, закъде ще гоним трамвая? Сигурно за Хрищени? :lol:
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
abc
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 963
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от abc »

Тези нови цехчета не са в Пловдив, а в Пловдивска област.
Населението на Стара Загора дори и в момента е 160 000. Щом 2001 г. е било 150 000, значи е нарастнало с 10 000 или по 600 души на година. Бавно нарастване всъщност и аз не съм доволен.

Тя и Стара Загора-град е по-голяма от цялата Сливенска област или Ямболска област. И?

Ето строителството:
https://c1.staticflickr.com/5/4740/3884 ... 3fae_o.png

Ето и индустрията на Стара Загора, която издухва тази на Пловдив с няколко обиколки.
Вместо платен трол, го пише институция от ранга на Столична община.
abc
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 963
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от abc »

Интересна статия от сайта на Столична община. Оказва, че София е с най-голямо индустриално производство, 2-ра е Стара Загора и 3-ти е Пловдив.
Напук на платените пасквили в Икономедия, където системно ни лъжеха за самопровъзгласена измислена "индустриална столица", която се оказа едва на 3-то място в България след големите батковци София и Стара Загора. :cute:

В София работят двойно по-ефективно от Пловдив

Най-зле е Силистра с 6 080 лв. от БВП на човек
Столицата генерира близо 40% от икономиката на страната
В София хората работят над два пъти по-ефективно, отколкото в Пловдив, Варна и Бургас, става ясно от данните на НСИ за Брутния вътрешен продукт (БВП) на страната по региони.
Това е основната причина заплатите в столицата да са най-големи   и съответно жизненият стандарт да е най-висок. В София на човек от населението се падат по 28 465 лв. от произведения за година БВП. Това е над два пъти повече спрямо БВП на човек в Пловдив (11 222 лв.), Варна (12 879 лв.) и Бургас (11 372 лв.). Като това се дължи на доброто представяне на сектора на услугите в столицата, докато земеделието, което по принцип е по-малко ефективно, в София почти не се развива. В столицата се създават над 50% от стойността на всички предлагани в страната услуги. В сектора на индустрията София също се нарежда на първо място. В резултат в София се генерират близо 40% от цялата икономика на страната.
На второ място по БВП на човек се нарежда Стара Загора с 16 248 лв. на година, което нарежда общината значително пред Пловдив, Варна и Бургас. Това се дължи на изключително доброто развитие на индустрията в Стара Загора. Там бяха разкрити няколко завода на водещи компании в производството на части за автомобили, което доведе до сериозно икономическо развитие на целия регион. По обем на индустриалното производство Стара Загора изпреварва дори Пловдив и се нарежда на второ място след София. Оказва се, че индустриалното производство е доста концентрирано в страната. В общините София-столица, Пловдив и Стара Загора се създават над 44% от индустриалното производство за цялата страна.
Икономически най-зле се представя Силистра с годишно едва 6080 лв. БВП на човек от населението. На следващите места в дъното на класацията са Сливен (с 6392 лв. БВП на човек), Видин (6401 лв.) и Кърджали (6854 лв.), сочат данните на НСИ.

https://www.sofia.bg/municipality-in-th ... ot-plovdiv
Аватар
muhogon
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1941
Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от muhogon »

Вече се повтаряш, а това е явен признак на безсилие пред фактите! Като ти изградят скоростен път с обособена още по-скоростна лента за трамваи, ела се обади... :lol: Или може и метро, от гара Бешбунар, до гара Кольо Ганчево... :lol: :lol: :lol:

Апропо, тука и "цехчета" няма, мерило са ни Бисер Олива и Градус... :lol: И добре, че са от СГО да ни хвалят, че тукашната циганка умряла... :lol: :lol: :lol: И да, там са платени тролове на "институция"... :lol:
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
G7G
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 614
Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 18:48 pm
Местоположение: Великденски Острови

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от G7G »

abc написа: Нед Юни 09, 2019 11:15 am

Ако имаш предвид няколкото новооткрити цехове - те не са в Пловдив, а в Пловдивска област.
Всъщност прехвалените инвестиции, с които медиите ни продънват ушите, действително нямат абсолютно нищо общо с град Пловдив, защото:

1. Не са в град Пловдив, а в околните малки села и общинки край Пловдив, както ти написа-в областта , а не в града
И 2: НИТО ЕДНА от тези инвестиции не се води пловдивска, защото ВСИЧКИ, ДО ЕДНА, са регистрирани в София, където се отчитат и надуват не БВП-то на Пловдив Област, а на София столица!
abc
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 963
Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от abc »

Ако са малки и средни данъкоплатци (до 50 милиона лева оборот) могат да се регистрират и в Пловдив. А повечето от тези цехове попадат в тази категория, така че надуват омършавялата пловдивска икономика.
Аватар
muhogon
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1941
Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от muhogon »

G7G написа: Вто Юни 11, 2019 9:02 am
abc написа: Нед Юни 09, 2019 11:15 am

Ако имаш предвид няколкото новооткрити цехове - те не са в Пловдив, а в Пловдивска област.
Всъщност прехвалените инвестиции, с които медиите ни продънват ушите, действително нямат абсолютно нищо общо с град Пловдив, защото:

1. Не са в град Пловдив, а в околните малки села и общинки край Пловдив, както ти написа-в областта , а не в града
И 2: НИТО ЕДНА от тези инвестиции не се води пловдивска, защото ВСИЧКИ, ДО ЕДНА, са регистрирани в София, където се отчитат и надуват не БВП-то на Пловдив Област, а на София столица!
А тука, какво има в областта? Даже и такива цехчета няма? И си прав, Пловдив не е една община, може и така да се разглежда, че община Марица например, е на 300км от Пловдив... :lol:
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
G7G
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 614
Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 18:48 pm
Местоположение: Великденски Острови

Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора

Мнение от G7G »

В цялата област има 15 000 предприятия, близо 10 000 от които в град Стара Загора, значително голяма част има и в Казанлък.
И вече малките градчета Раднево и Гълъбово, които имат тецове и общо взето нищо друго.
Зза сравнение-Русе имат към 11 000 , а Плевен към 9000 предприятия.
Публикувай отговор