яки филми
- DMXDMX
- Старо куче медалист
- Мнения: 553
- Регистриран на: Нед Яну 15, 2006 23:47 pm
- ^Sloopy^^
- Потребител
- Мнения: 444
- Регистриран на: Нед Дек 07, 2003 17:35 pm
- Местоположение: Far Far Away
- Обратна връзка:
- **d@ng3r z0n3**
- Новак
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон Юли 31, 2006 17:49 pm
- Местоположение: СТЗ
- [Sz]T-Rex
- Старо куче медалист
- Мнения: 782
- Регистриран на: Чет Фев 05, 2004 15:34 pm
- Местоположение: по света и у нас
- Обратна връзка:
- jerry
- Старо куче медалист
- Мнения: 1137
- Регистриран на: Чет Дек 09, 2004 3:56 am
- Местоположение: S. Wind Основен Клас: Mage Слабост: Mele Damge Питие: Бира
1.Lion King - 1994
2.Silent Hill
3.Badboys/2
4.В леговището на звяра
5.Lord of the Rings 1, 2, 3
6.Renegade(не сриала а филма)
7.Battlestar
8.Tank Police
9.Terminator 1 и 2
10. Rambo трилогията
...
Всички екшъни/почти/ със Стивън Сегал, Ван-Дам, Арнолд Шварценегер и Силвестър Сталоун са много добри, който не ги е гледал - нищо не е гледал
Сериали
1.Farscape
2.Looney Tunes всичко
3.Renegade сериала
4.Nikita
5.Stargate
6. и ъф-корс Tom & Jerry и Tom & Jerry kids
2.Silent Hill
3.Badboys/2
4.В леговището на звяра
5.Lord of the Rings 1, 2, 3
6.Renegade(не сриала а филма)
7.Battlestar
8.Tank Police
9.Terminator 1 и 2
10. Rambo трилогията
...
Всички екшъни/почти/ със Стивън Сегал, Ван-Дам, Арнолд Шварценегер и Силвестър Сталоун са много добри, който не ги е гледал - нищо не е гледал
Сериали
1.Farscape
2.Looney Tunes всичко
3.Renegade сериала
4.Nikita
5.Stargate
6. и ъф-корс Tom & Jerry и Tom & Jerry kids
- Zac
- Старо куче медалист
- Мнения: 895
- Регистриран на: Пет Яну 09, 2004 18:44 pm
- Местоположение: Стара Загора
- PoSSeSSeD
- Старо куче медалист
- Мнения: 1175
- Регистриран на: Пон Ное 08, 2004 14:07 pm
- skype: komilev
- Местоположение: in the middle of nowhere
- Обратна връзка:
- dedovurlio
- Новак
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед Май 09, 2010 21:50 pm
Re: яки филми
Хубави филми...
* Eternal Sunshine of the Spotless Mind
* Leon - The Professional
* Lolita (1997)
* Snatch (2000)
.. и филми които харесвам, но на някой може да му се сторят странни...
* Wings Of Desire (1987)
* One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)
* Looking For Richard (1996) (това е филм, в който Ал Пачино изследва пиесата Ричард трети, за мен беше интересно да видя целия процес, репетициите на една пиеса... и то на Шекспир, и то с Ал Пачино (: )..
* Great Dictator ... с Чарли Чаплин
* Trainspotting (1996)
* Amadeus (1984)
...
* Eternal Sunshine of the Spotless Mind
* Leon - The Professional
* Lolita (1997)
* Snatch (2000)
.. и филми които харесвам, но на някой може да му се сторят странни...
* Wings Of Desire (1987)
* One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)
* Looking For Richard (1996) (това е филм, в който Ал Пачино изследва пиесата Ричард трети, за мен беше интересно да видя целия процес, репетициите на една пиеса... и то на Шекспир, и то с Ал Пачино (: )..
* Great Dictator ... с Чарли Чаплин
* Trainspotting (1996)
* Amadeus (1984)
...
Последно промяна от dedovurlio на Нед Май 09, 2010 22:30 pm, променено общо 1 път.
- dedovurlio
- Новак
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед Май 09, 2010 21:50 pm
Re:
да...PoSSeSSeD написа:Green Mile
- admin
- Site Admin
- Мнения: 3580
- Регистриран на: Съб Май 11, 2002 9:43 am
- skype: john.doe.12
- Местоположение: Earth
- Обратна връзка:
-
- Новак
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 22:13 pm
Re: яки филми
ейй хора ще ви кажа няколко филма мн са яккии:
1. Raise your voice
2. ACinderella story
3. Another Cinderella story
4. Material girls
5. Lizie McGuire the movie
6. Princess proection program
7. Step up 1, 2
8. Осмата миля (мн як филм)
Надявам се да ви харесат )
1. Raise your voice
2. ACinderella story
3. Another Cinderella story
4. Material girls
5. Lizie McGuire the movie
6. Princess proection program
7. Step up 1, 2
8. Осмата миля (мн як филм)
Надявам се да ви харесат )
- spiralkinda
- Потребител
- Мнения: 380
- Регистриран на: Пон Май 03, 2004 10:51 am
Re: яки филми
Преди малко гледах Inception\ Генезис на кино и мога да кажа, че този филм е без слаб елемент в него. Напълно си заслужава оценката в imdb.com http://www.imdb.com/title/tt1375666/ . Просто за почитателите на подобен жанр не е за изпускане.
-
- Новак
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон Юни 10, 2013 11:10 am
Re: яки филми
На мен любимия ми филм е Аматьорите
Както и тези:
Италианска афера
Кешбол
51-ят щат
Бандата на Оушън
Както и тези:
Италианска афера
Кешбол
51-ят щат
Бандата на Оушън
- Bul-Dog
- Старо куче медалист
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет Фев 24, 2011 17:02 pm
Re: яки филми
На прима-виста човек като каже Кино и се сещам за Мел Гибсън. История, израстване, класа...
От развлекателния "бизнес", класиката...до безсмъртието, нали...
"Смело сърце"
"Патриотът"
"Апокалипто"
"Страстите Христови"
А за гений в "изкуството"-Ал Пачино. "Усещане за жена". Еми, велик е!
От развлекателния "бизнес", класиката...до безсмъртието, нали...
"Смело сърце"
"Патриотът"
"Апокалипто"
"Страстите Христови"
А за гений в "изкуството"-Ал Пачино. "Усещане за жена". Еми, велик е!
http://www.kingsimeon.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;