За трамвай ти казах преди време какво казаха-струвало 90 млн и ОБЩИНАТА нямала пари.slimarkov написа: ↑Вто Дек 10, 2019 8:50 amВреме е кметът на Стара Загора да каже на Б.Б., че този път карго терминалът задължително трябва да е в Стара Загора. Не може 20 държавно финансирани проекти в Бургас, 18 в Пловдив и 0 в Стара Загора.G7G написа: ↑Вто Дек 10, 2019 8:06 am Вижте тая статия за Бургас-човекът направо си го казва,че са мегазле икономически и че нямат икономика, нямат и инвеститори.
Все пак не ми хареса ,че като споменава Стара Загора казва,че това бил "доста по-малък град".
Не мисля,че разлика от порядъка на 30-40 000 човека, главно от прибавени села като квартали на Бургас през годините, прави Ст. Загора "доста по-малък" град.
Говори се в интервюто и за карго терминал в Бугас, който може да раздвижи икономиката на града, която стъпва главно на туризъм и нищо повече.
https://www.burgasinfo.com/news/view/149/92947
В Стара Загора искаме летището и модерен скоростен булевард от магистралата. Плюс зала и трамвай. Това е минимумът, който сме заслужили отдавна!
Колкото до населението, то в Бургас е основно сезонно и се увеличава само лятно време на миграционен принцип от бившите съветски републики, плюс туристите. Видимо Бургас има по малко население от Стара Загора в останалото време от годината, въпреки добавените 12-15 села-квартали...
А тая държава за красота ли я имаме?
Защото в Пловдив си правят устата за трамвай, но с помощ от държавата, не са като нас, свикнали са вечно държавата да им бута пари, а после да ми се хвалят колко били развити и богати!
Засега трамвай може да почака, даже трябва да е най-накрая, но задължително трябва зала, ремонт на жп гарата, магистрална връзка, голям карго терминал. Това като се направи,другото ще се нареди само.