Интересно защо бастисаха тролейбусния транспорт в Пловдив и нарязаха контактната мрежа на много места там.
След Казанлък Пловдив стана втория български град изгубил безвъзвратно тролейбусния си транспорт.
В същото време в Стара Загора се радваме на последни модели тролейбуси Шкода и напълно обновен на 100% автобусен транспорт с Евро-6 сертификация.
Отделно, се минава на електробуси Irizar - последна дума в електромобилната индустрия.
Избрани са за топ електробуси на 2021 година. Зарядните станции са топ, заедно с телематиката 6-то поколение от Канада градският транспорт в Стара Загора остава номер 1 в страната.
Общинарите трявба да работят и по първата извънстолична трамвайна линия у нас, но да е в модерно автономно трамвайно трасе, а не като в столицата по изпочупени павета.
Така де, ЕС трябва освен да спира ТЕЦ-ове по Псевдозелената сделка, но и да плаща за зелен транспорт по местата, където бастисват енергийни мощности. Дано в общината не спят и да изискват нашето си за града и региона.