Здравейте!
Преди два дни си купих таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис.
Според инструкциите заредих батерията на 100% и го включих, Андроида започна да се зарежда,
поиска ми да въведа ПИН, избрах опцията без ПИН, свързах го с интернетда си изтегли актуализации.
После обаче като го включих на екрана ми се появи надпис "Отключете за достъп до всички функции и данни",
плъзнах пръст отдолу нагорепо екрана и ми се появиха бутони като за цифров телефон, набрах 1111 и ми се
появи надпис над бутоните "Грешен ПИН код".
Таблетът е без SIM карта.
Как да отключа таблета, има ли някакъв служебен ПИН като например 0000 или 4444?
Прилагам и снимки.
Благодаря Ви предварително
Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис
-
- Новак
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто Фев 01, 2022 18:52 pm
-
- Новак
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто Фев 01, 2022 18:52 pm
Re: Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис
Готово, реших си проблема. Закривам темата.
Благодаря на всички, които се отзоваха!!!
Благодаря на всички, които се отзоваха!!!
- admin
- Site Admin
- Мнения: 3578
- Регистриран на: Съб Май 11, 2002 9:43 am
- skype: john.doe.12
- Местоположение: Earth
- Обратна връзка:
Re: Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис
Пиши как си решил проблема за да има информация ако някой има подобен или същия проблем.
"There is no 'patch' for stupidity."
-
- Новак
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто Фев 01, 2022 18:52 pm
Re: Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис
ИЗКЛЮЧИХ таблета и отново го включих. Таблетът ми поиска връзка с мрежа, свързах го
с интернет, после отново ми поиска да потвърдя ПИН-а, но този път под това искане
се мъдреше дребен надпис или да избера да вляза чрез профила си в Гугъл и избрах
да вляза чрез профила си в Гугъл, по едно време пак ми поиска да въведа ПИН или
да избера "Пропусни" избрах "Пропусни" и продължих напред с настройките.
Първия път много ясно си спомням, че уж избрах "Пропусни", но явно съм натиснал
и нещо друго по погрешка. Така си реших проблема.
Още веднъж благодаря на всички. Явно техникът на Технополис-Русе не е много
за тази работа след като ми каза, че повече няма да мога да ползвам този таблет.
с интернет, после отново ми поиска да потвърдя ПИН-а, но този път под това искане
се мъдреше дребен надпис или да избера да вляза чрез профила си в Гугъл и избрах
да вляза чрез профила си в Гугъл, по едно време пак ми поиска да въведа ПИН или
да избера "Пропусни" избрах "Пропусни" и продължих напред с настройките.
Първия път много ясно си спомням, че уж избрах "Пропусни", но явно съм натиснал
и нещо друго по погрешка. Така си реших проблема.
Още веднъж благодаря на всички. Явно техникът на Технополис-Русе не е много
за тази работа след като ми каза, че повече няма да мога да ползвам този таблет.
- Magas
- Старо куче медалист
- Мнения: 487
- Регистриран на: Сря Ное 28, 2007 18:32 pm
- skype: Megas_1
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис
Полезно,аз бих се включил ама съм на компютър и не исках да се излагам,доста често рестартите решават подобни поблеми 

Бъди такъв какъвто си