Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис

Имате компот, ама нещо е станало бомбажче вътре ;-)
Котлона прегрява - как да го охладим?
Не ви загрява печката, като и мушнете тавата?
Мотиката се е изкривила от натискане?
Тука всички са адски адекватни и ще ви помогнат по всякакви въпроси, свързани с дълбоката и ранна оран при нивите с надморска височина над 3000 метра :-)
Публикувай отговор
vasilray65
Новак
Новак
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Фев 01, 2022 18:52 pm

Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис

Мнение от vasilray65 »

Здравейте!
Преди два дни си купих таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис.
Според инструкциите заредих батерията на 100% и го включих, Андроида започна да се зарежда,
поиска ми да въведа ПИН, избрах опцията без ПИН, свързах го с интернетда си изтегли актуализации.
После обаче като го включих на екрана ми се появи надпис "Отключете за достъп до всички функции и данни",
плъзнах пръст отдолу нагорепо екрана и ми се появиха бутони като за цифров телефон, набрах 1111 и ми се
появи надпис над бутоните "Грешен ПИН код".
Таблетът е без SIM карта.
Как да отключа таблета, има ли някакъв служебен ПИН като например 0000 или 4444?
Прилагам и снимки.

Благодаря Ви предварително
vasilray65
Новак
Новак
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Фев 01, 2022 18:52 pm

Re: Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис

Мнение от vasilray65 »

Готово, реших си проблема. Закривам темата.

Благодаря на всички, които се отзоваха!!!
Аватар
admin
Site Admin
Site Admin
Мнения: 3580
Регистриран на: Съб Май 11, 2002 9:43 am
skype: john.doe.12
Местоположение: Earth
Обратна връзка:

Re: Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис

Мнение от admin »

Пиши как си решил проблема за да има информация ако някой има подобен или същия проблем.
"There is no 'patch' for stupidity."
vasilray65
Новак
Новак
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Фев 01, 2022 18:52 pm

Re: Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис

Мнение от vasilray65 »

ИЗКЛЮЧИХ таблета и отново го включих. Таблетът ми поиска връзка с мрежа, свързах го
с интернет, после отново ми поиска да потвърдя ПИН-а, но този път под това искане
се мъдреше дребен надпис или да избера да вляза чрез профила си в Гугъл и избрах
да вляза чрез профила си в Гугъл, по едно време пак ми поиска да въведа ПИН или
да избера "Пропусни" избрах "Пропусни" и продължих напред с настройките.
Първия път много ясно си спомням, че уж избрах "Пропусни", но явно съм натиснал
и нещо друго по погрешка. Така си реших проблема.
Още веднъж благодаря на всички. Явно техникът на Технополис-Русе не е много
за тази работа след като ми каза, че повече няма да мога да ползвам този таблет.
Аватар
Magas
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 486
Регистриран на: Сря Ное 28, 2007 18:32 pm
skype: Megas_1
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Проблем с таблет DIVA T10K_Plus 10.1 инча от онлайн магазина на Технополис

Мнение от Magas »

Полезно,аз бих се включил ама съм на компютър и не исках да се излагам,доста често рестартите решават подобни поблеми :)
Бъди такъв какъвто си
Публикувай отговор