Re: Автомобилите ще са целодневно с включени фарове
Публикувано на: Пон Авг 06, 2012 20:20 pm
Свиквай още от днес, пък да ти е мирна душата.
Форум на потребителите от Стара Загора
http://forum.stz-bg.com/
Модула се настройва след колко време да светне след като засече нормално напрежение 13.2 волта.Просто собственика на тази кола го искаше така.realprofesora написа:Чак на 18та секунда след запалването светнаха.Смятай ако тръгна веднага колко глоби мога да отнеса.Ако има вариант на 5 сек. го направете, че така е опасно.Lexx написа:С колегата сме монтирали няколко десетки вече от тях.Определено е доста добър вариант. На моята кола съм си сложил .
Ето това се получава
[video]https://www.youtube.com/watch?v=37cBaul ... ature=plcp[/video]
Саше тва е за камиони-N3sawo написа:Няма проблем да се монтират DRL, стига да са сертифицирани:
ЗА ПРИЕМАНЕ НА ЕДНАКВИ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕДПИСАНИЯ ЗА КОЛЕСНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА, ОБОРУДВАНЕ И ЧАСТИ, КОИТО МОГАТ ДА БЪДАТ МОНТИРАНИ И/ИЛИ ИЗПОЛЗВАНИ НА КОЛЕСНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА И НА УСЛОВИЯ ЗА ВЗАИМНО ПРИЗНАВАНЕ НА ОДОБРЕНИЯ, ИЗДАВАНИ НА ОСНОВАТА
НА ТЕЗИ ПРЕДПИСАНИЯ *
(Преработка 2, включваща поправки, влезли в сила на 16 октомври 1995 г.)
Добавка 47: Правило № 48
Допълнение 7
Допълнение 7 към серия изменения 02 – Дата на влизане в сила: 12 Август 2004 г.
ЕДИННИ УСЛОВИЯ ОТНОСНО ОДОБРЯВАНЕ НА ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА ПО ОТНОШЕНИЕ НА МОНТИРАНИТЕ УСТРОЙСТВА ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ И СВЕТЛИННА СИГНАЛИЗАЦИЯ
В параграф 6.1.2. се внасят изменения и допълнения, след които същият придобива следния вид:
„6.1.2. Номер
Две или четири
За превозни средства от категория N3:
Могат да се инсталират два допълнителни предни фара с основен сноп лъчи. В случаите, в които дадено превозно средство е комплектовано с ....”
В параграф 6.1.7.1. се внасят изменения и допълнения, след които същият придобива следния вид:
„6.1.7.1. Предните фарове с основен сноп лъчи могат да се включват по избор едновременно или по двойки. В случай, че са инсталирани два допълнителни предни фара с основен сноп лъчи, както е разрешено съгласно параграф 6.1.2. само за превозни средства от категория N3, едновременно не могат да бъдат запалени повече от две двойки предни фарове с основен сноп лъчи....”
В параграф 6.2.9. в последната подточка се внасят съответните изменения и допълнения, след което същата придобива следния вид (бележка под линия 4/ остава без изменения):
„......
Предни фарове за къси светлини със светлинен източник с обективен светлинен поток, който превишава 2 000 лумена, се инсталират само заедно с инсталирането на почистващо устройство (почистващи устройства) за предни фарове в съответствие с Регламент № 45. 4/ Освен това, по отношение на наклона по вертикала, не се прилагат разпоредбите от 6.2.6.2.2. по-горе.”
в) категория N3 - моторните превозни средства, предназначени за превоз на товари, с технически допустима максимална маса над 12 т;
Прясно инфо по темата. Отново ще цитирам Шкода форума (колегата Logrus):
"Гога относно проблемите с ченгетата - днес написаха акт на един мъж с Вектра В (и мен ме проверяваха, та станах неволен свидетел). Човекът беше с дневни светлини, диодни - подобни на твоите, но монтирани в прорези в бронята. Имаше и документ, който удостоверяваше, че съответните лампи отговарят на изискванията в ЕС (издаден от производителя май) - въпреки това милиционера (използвам го с цел обида) му написа акт за КОНСТРУКТИВНА ПРОМЯНА НА АВТОМОБИЛА !!! Бронята била елемент от колата, който нямал право да реже, за да си сложи светлини, освен ако няма фабрични отвори!!!
Когато зададох въпрос на милиционера, дали ако си сложа диодни дневни светлини вътре в оригиналните фарове и мен ще ме олепят, той ми каза, че нямало проблем - дали свети габарит или някакъв си диод било все тая. "
Няколко цитата от друг форум и какво се оказва че ДРЛ е непотребен и не върши работаИмам новини! Вчера бях на кафе и имаше седнали господа от униформените - попитах ги за такива светлини ДРЛ , показах им сертификата обаче бях без колата и нямаше как да ги видят нагледно. Те казаха че или на КЪСИ или на ГАБАРИТ. При което аз се озадачих, ама ок .
Днеска на свършване от работа, на излизане от тунела на Мола, хоп патрулка. И аз право при тях. Питах ги директно, видяха ги и казаха че може и да си светят и те обаче задължително КЪСИ или ГАБАРИТ . При което аз ги питах пак "габарит"? те казаха че това се разбирало под "дневни светлини" . Та така- спасихме ксеноните - габаритчето и тия светулки долу и това мисля да е Wink Не ангажирам никой с менението си - просто разказах какво сами казали информация от първо лице! Лек ден
Скоро ще се обучат и полицаите. В поправката в закона никъде не пише, че габарита е дневна светлина. Съответно няма как да се признава като такава и карайки на габарити да избегнеш глобата. И на мен ми се иска да става с габарити, ама... Написано си е черно на бяло Къси или дневни светлини и точка. Няма габарити, няма глупости.AGGRESSOR написа:Прясно инфо по темата. Отново ще цитирам Шкода форума (колегата Logrus):
"Гога относно проблемите с ченгетата - днес написаха акт на един мъж с Вектра В (и мен ме проверяваха, та станах неволен свидетел). Човекът беше с дневни светлини, диодни - подобни на твоите, но монтирани в прорези в бронята. Имаше и документ, който удостоверяваше, че съответните лампи отговарят на изискванията в ЕС (издаден от производителя май) - въпреки това милиционера (използвам го с цел обида) му написа акт за КОНСТРУКТИВНА ПРОМЯНА НА АВТОМОБИЛА !!! Бронята била елемент от колата, който нямал право да реже, за да си сложи светлини, освен ако няма фабрични отвори!!!
Когато зададох въпрос на милиционера, дали ако си сложа диодни дневни светлини вътре в оригиналните фарове и мен ще ме олепят, той ми каза, че нямало проблем - дали свети габарит или някакъв си диод било все тая. "Няколко цитата от друг форум и какво се оказва че ДРЛ е непотребен и не върши работаИмам новини! Вчера бях на кафе и имаше седнали господа от униформените - попитах ги за такива светлини ДРЛ , показах им сертификата обаче бях без колата и нямаше как да ги видят нагледно. Те казаха че или на КЪСИ или на ГАБАРИТ. При което аз се озадачих, ама ок .
Днеска на свършване от работа, на излизане от тунела на Мола, хоп патрулка. И аз право при тях. Питах ги директно, видяха ги и казаха че може и да си светят и те обаче задължително КЪСИ или ГАБАРИТ . При което аз ги питах пак "габарит"? те казаха че това се разбирало под "дневни светлини" . Та така- спасихме ксеноните - габаритчето и тия светулки долу и това мисля да е Wink Не ангажирам никой с менението си - просто разказах какво сами казали информация от първо лице! Лек ден.
Ти до ся спа ли бе? Ние цяла тема 20 страници изписахме по темата, ти реши накрая да влезеш с изречение за първа страница.chamalin написа:За мен това е пълна дивотия. Вместо всеки да си гледа работата, и да се занимава с това, с което може и разбира, сме тръгнали да се надхитряме с тоя или оня малоумен катаджия, чиято единствена цел е да изкара някой лев необлагаеми! Пълна идиотщина е да караш хората да пускат фарове и посред бял ден, особено през лятото, когато слънцето е толкова силно, че те на практика почти не се виждат. Всичко отново опира до нечии икономически интереси, и отново обикновените хора да ги плащат. Сега вече очаквам, съвсем сериозно, и следващата стъпка - всички коли да са с включени фарове, дори и когато са на паркинга или в гаража, зер, някой пияница може да не ги види в тъмното, и да се блъсне в тях. Дори и при комунизма нямаше такива простотии, там простичко беше казано ..."по преценка на водача..."
В Русия е. Не пишеBul-Dog написа:Е, като не е така, кажи що спряха "Мелодия на годината" бе, нали си голям отворко...![]()
![]()