Страница 2 от 2
Re: Казус с ПТП.
Публикувано на: Пет Юни 21, 2013 8:54 am
от emzo
Аko karaш ренде меган примерно и много други, ще предпочетеш фиша, отколкото на пътя да сменяш крушката

Re: Казус с ПТП.
Публикувано на: Пет Юни 21, 2013 9:23 am
от System_error
niggaz_nature написа:Добре де . Аз да попитам нещо. След като изгори крушката на фара няма никакво значение кога е проверена или сменена , остава си изгоряла и полицаите това не ги интересува. Бях чел че е задължително да си носиш една крушка резервна в колата (даже се продават комплекти по бензиостанциите) , след това имаш право като те спрат на място да я смениш пред тях и нямат право да пишат акт или фиш.
Щях да го пиша същото, ама точно заради следващия пост се отказах.
Най-малкото трябва да покаже на полицаите резервнара крушка, за да декларира желание за отстраняване на проблема.
PS: Аз също карам ренде меган от онея с трудно сменяемите крушки и съм ги сменял и двете. Вярно, че е малко хирургуческа и доста болезнена за ръцете операция, придружена с много психическо напрежение и откровени псувни на майка и татко, ама става и без да сваляш гума и под-калник...
Re: Казус с ПТП.
Публикувано на: Пет Юни 21, 2013 9:24 am
от Гост
Точно това щях да пиша на рено меган 2010-та, да смениш крушка на пътя е невъзможно, както и на bmw x3, на тия поне съм сигурен, че няма начин.
Re: Казус с ПТП.
Публикувано на: Пет Юни 21, 2013 9:45 am
от niggaz_nature
Знам че има такива коли . Бях сигурен че този коментар ще се напише ,но поне както каза ако има резервна крушка може да се размине без фиш.
Re: Казус с ПТП.
Публикувано на: Пет Юни 21, 2013 13:54 pm
от sawo
Това, че имаш право да я смениш пред полицаите обаче не ти го казват

Между другото няколко пъти съм ровил в закона и не мога да го намеря този текст.
Re: Казус с ПТП.
Публикувано на: Пет Юни 21, 2013 18:30 pm
от Anubis
realprofesora написа:Anubis написа:Понеже виждам, че става хубава тема с казуси отколо ПТП-та и КАТ, да питам на някой случвало ли му е е при обжалване в съда на НП, полицаите да не идват на делото или това си е честа практика?
И да дойдат и да не дайдат -все тая. Наскоро позната направи в съда полицай да се срамува. Спират я за несветещ фар. Тя им казва тръгнах със светещи фарове, лично ги проверихме защото тръгваме на дълъг път(във В.Търново я спират), тръснало е в дупка и фара е изгаснал най-вероятно. Онези кратунки пишат акт и в съда чак имат смелостта да се явят. Познатата разправя, че на делото им било крайно неудобно. Та не се предавайте , търсете си правата, пишете възражения, обжалвайте , спирайте случайни коли за свидетели, обаждайте се на познати, звънете на телефона на корупцията и т.н.
Аз правата си ги търся и ще ги направя да си говорят сами ако дойдат и затова те не идват в съда. Първият път ми отложиха делото, защото не били редовно призовани,а сега вторият път дадоха път на делото, но понеже не дойдоха пак го отложиха като уж наложиха глоба на полицая от 200 лв. Сега незнам вече на третият път дали ще дойдат или пак ще ме мотат, че си карам вече година с акта и после с НП за 20 лв, което обжалвам
Re: Казус с ПТП.
Публикувано на: Сря Юни 26, 2013 9:30 am
от HoCuS
Във връзка с темата, по казуса с ПТП ще напиша долните редове с цел помощ ( да не им се налага) на колеги, които трябва да се занимават със застрахователи по гражданска отговорност.
След първият оглед (само външен), тъй като по процедура само външен бил първият, вещото лице изпраща снимки и описание. В моят случай има изкривен заден мост, който се вижда прекрасно гумата прибрана навътре и наклонена. НО, голямото НО. Както ми беше обяснено е възможно застрахователя да не го признае защото НЯМАЛО ЯВНО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЧЕ МОСТЪТ Е КРИВ.
За това колата бе закарана на стент за регулаж на мост, за да ми се издаде разпечатка и допълнителен опис от сервиз, че мостът е крив и не подлежи на поправка,а единствен вариант е подмяна. Елемента с разпечатката, не ми го каза застрахователя, а човек патил от подобна ситуация. За всеки случай направиха и проверка за усукване на купето, е няма де поне тук съм щастлив. След което застрахователя иска да снимка счупените части монтирани на колата и след, което демонтирани пред или зад колата. Личен съвет, ако изискват такова нещо търсете си направо частите, които са счупени, за да не се слагат или качват части постоянно, защото това са пари за ТРУД, които застрахователя няма да плаща. Другият момент на уловка е, че по закон застрахователните компании, смятат по 8 лева на час труд в автосервизите, което е ненормално, понеже гаражни автосервизи, бачкат за повече.
е сагата продължава