Страница 3 от 7
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Нед Юни 19, 2011 16:55 pm
от didka
Я някой да каже не е ли вредно да се включва,или изключва компресора понвреме на път?
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Нед Юни 19, 2011 17:55 pm
от emzo
Вредно за кое ?
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Нед Юни 19, 2011 18:16 pm
от didka
За компресора,не се ли получава удар като го включиш на 2000 оборота,примерно...
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Нед Юни 19, 2011 20:44 pm
от sawo
Нищо му няма

Доколкото знам това, което е хубаво е да се изключва малко преди да стигнеш. Така се изпарява конденза и не остава по тръби, кондензатор и т.н.
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 12:05 pm
от John3V
Не е полезно компресора на автоклиматика да се зацепва при над 2к оборота.
По съвет на препатили, климатика се включва при старт на двигателя или при работа на празен ход (обороти под 1к).
За изключването - има поне две мнения дали е необходимо това да става преди края на пътуването или не.
hint: На всички нови автомобили климатика върви с двигателя и не замирисва на лошо.
Задължителна практика е поне веднъж годишно прочистване на въздуховодите с подходящи препарати против поява на гъби, плесени и пр.
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 13:36 pm
от realprofesora
И според мен колкото по големи са оборотите -толкова по-зле за зацепващия механизъм на компресора.
Така ,че ако по време на движение искаш да го пуснеш, изключваш от скорост и тогава го включваш.
Но пък като се замисля, ми да е станал поп, да не е ставал климатик.Ше го мисля , че ше го смятам , че .....ай пускай студеното и газ.

Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 20:57 pm
от AGGRESSOR
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 21:24 pm
от sawo
Може да се дължи на доста неща. Най-добре отиди да го проверят, нищо чудно и да няма фреон достатъчно..
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 21:53 pm
от nasenceto
Добре де, как ги измери?
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 22:00 pm
от fantamaniaka
С най обикновен мултицет за 10 лв има външна сонда за температура

става

не знам колегата с какво предполагам няма да е с човешки термометър

Наскоро си заредих колата с фреон защото имаше дупка и излезе стария... Може и да се заблуждавам но определено доста по студено духа от преди.не съм мерил температури но осезателно е различно.
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 23:52 pm
от AGGRESSOR
nasenceto написа:Добре де, как ги измери?
fantamaniaka написа:С най обикновен мултицет за 10 лв има външна сонда за температура

става
По същия начин които колегата е посочил

.
Сега остава да отида при някои да го види. мисля да е при този до загорка или при Йонко (до сега съм ходил при него, само при този до загорка )
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Чет Юни 23, 2011 8:15 am
от nasenceto
Ясно, мерси. Мойта дърта барака няма клима и не съм запознат, че ми стана любопитно.
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Чет Юни 23, 2011 10:30 am
от sawo
AGGRESSOR написа:nasenceto написа:Добре де, как ги измери?
fantamaniaka написа:С най обикновен мултицет за 10 лв има външна сонда за температура

става
По същия начин които колегата е посочил

.
Сега остава да отида при някои да го види. мисля да е при този до загорка или при Йонко (до сега съм ходил при него, само при този до загорка )
По-добре при Йонко, отколкото при тези до Загорка!
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Пет Юни 24, 2011 6:00 am
от nenoneno
На моето Пежо 406 2.0 ХДИ сдаде багажа климатроника вчера, и всички тестове показаха проблем в BSI блока и от там 500 евро за смяна щото не може само него. Майстори много но най ниската оферта беше ремонт за 95лв.
Духа си топло значи и не включва компресора - не го зацепва да го върти, че е с магнитно зацепване. Не идва ток до магнита в компресора - 12 волта от споменатия блок за цялостно управление на електрониката на колата. След около 2 часа ровене в нета открих че много подобни имат същия проблем. И дават луди пари. Оказа се , според френска тема (изключително подробна с описание и схеми) че в блока за управление дефектира едно малко реле. Понеже е описано че оригинално такова не се намира(явно дори там) е даден аналог на релето, което открих в сайта на Телевизионния сервиз на цена 3,95лв. Днес евентуално ще го сменя и ще икономисам 91лв.

Добре че е нета...
Re: Сервиз за автоклиматици
Публикувано на: Пет Юни 24, 2011 8:47 am
от realprofesora
nenoneno написа:На моето Пежо 406 2.0 ХДИ сдаде багажа климатроника вчера, и всички тестове показаха проблем в BSI блока и от там 500 евро за смяна щото не може само него. Майстори много но най ниската оферта беше ремонт за 95лв.
Духа си топло значи и не включва компресора - не го зацепва да го върти, че е с магнитно зацепване. Не идва ток до магнита в компресора - 12 волта от споменатия блок за цялостно управление на електрониката на колата. След около 2 часа ровене в нета открих че много подобни имат същия проблем. И дават луди пари. Оказа се , според френска тема (изключително подробна с описание и схеми) че в блока за управление дефектира едно малко реле. Понеже е описано че оригинално такова не се намира(явно дори там) е даден аналог на релето, което открих в сайта на Телевизионния сервиз на цена 3,95лв. Днес евентуално ще го сменя и ще икономисам 91лв.

Добре че е нета...
Понякога това което изглежда лесно, всъщност е доста сложно.Така, че шапка ти свалям за оптимизма ,но както се казва "Докато не излезе да пее дебеланата, операта не е свършила".