Страница 3 от 3
Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 15:15 pm
от besniaa
emzo написа:Aз не.Да се обоснова.
Не искаш да знаеш колко струва една дюза на Матрикс или Хана или на Ланди.
Не искаш и да знаеш колко струва редуктора или компа на метана във фабричните.
Не искаш да знаеш и де ще ти се наложи да търсиш майстори, дето само да ги изчетат ще се озорят, камо ли да ги оправят.
Взимай някаква по-мощна баничарка, слагаш 90 литров бойлер и пей сърце. За кола до 2 тона и 120к.с. ще ти стига да идеш безпроблемно до морето или до София.
1. , 2. и 3. - имам понятие... и точно това е минуса на фабричния, освен ако не е нов де... А нов няма да е... Плюса е разположението на бутилките... Все още не знам...

Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 15:41 pm
от emzo
Минус са метановите бутилки, спор няма.
Една фаберка 80 литра ти е 70кг празна + 12кг метан = 82кг
Ама и една пълна газова бутилка си тежи доста.
Все едно возиш 1 човек постоянно отзаде
Метана е особен, шибан за настройка, ама ти стигни до там, аз ще ударя рамо
п.с. освен ако не е фабричен, там end user-a е крайно ограничен

Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 17:44 pm
от The enD
niggaz_nature написа:С комби съм и пак искам да ми е голям багажника

Не знам само защо говориш в множествено число когато стане дума за бутилка.
Бащата кара на метан и бутилката я скри толкова добре зад задните седалки, че първият път като отвори багажника не помислих, че вече е на метан.
Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 17:48 pm
от The enD
besniaa написа:В моя случай колата ще е работна - т.е. ще има нужда от място и момента с бутилките е много пипкав. Затова обмислям фабричното, което обаче има много минуси в двигателния отсек

Върти ми се нещо в главата, бутилката да е на мястото на резервната гума. Ако позволява "кладенеца", под него да се отреже и да се пусне още надолу към земята. Ако не е проблем и искаш да сложиш още малко по-голяма бутилка, може да стърчи леко от пода и да се направи предпазен капак.
Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 17:51 pm
от mupk0
Тео бутилки тип резервна за метан доколкото знам няма
Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 17:54 pm
от The enD
Ай сиктир.
Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 18:05 pm
от System_error
emzo написа:Aз не.Да се обоснова.
Не искаш да знаеш колко струва една дюза на Матрикс или Хана или на Ланди.
Не искаш и да знаеш колко струва редуктора или компа на метана във фабричните.
Не искаш да знаеш и де ще ти се наложи да търсиш майстори, дето само да ги изчетат ще се озорят, камо ли да ги оправят.
Взимай някаква по-мощна баничарка, слагаш 90 литров бойлер и пей сърце. За кола до 2 тона и 120к.с. ще ти стига да идеш безпроблемно до морето или до София.
Е, тя по тая логика и комънрейлски дизел да не си взима. Една дюза 600 кинта минимум, демпферен маховик над 2000 лв, турбо над 1400...
Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 21:40 pm
от emzo
Ами не.
Дюзата се ремонтира, аз съм си ремонтирал преди като карах дизел - CR.
Турбината се рециклира в повечето случаи, но има изключения.
А маховик - винаги има втора употреба, но малко крайни потребители разполагат с уред за измерване на луфта му
Точно тия метановите дюзи са правени, да не могат да се отварят. Е с чука винаги може
Друго имах предвид - да си купи кола и да и сложи той метан. Естествено не някоя бегуна с ниски бензинови времена, че да дава една торба пари за бърза рейка.
Все пак каза за товарно магаре, че ще я ползва.
Уфф спирам, че се разписах много

Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 21:52 pm
от System_error
Само да уточня, че има дюзи, които не подлежат на никакъв ремонт, а да си купиш маховик втора ръка е като да си купиш кондом втора ръка (95% вероятност да е заминал или пред заминаване).

Re: има ли някой с кола на метан ?
Публикувано на: Пон Яну 07, 2013 21:55 pm
от emzo
System_error написа: а да си купиш маховик втора ръка
emzo написа:но малко крайни потребители разполагат с уред за измерване на луфта му
За всеки влак си има пътнициа, аз знам как да определя състоянието на един маховик, това че лицето Х не може, вече не е мой проблем.