Re: Материал за изработка на разпънка?
Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 18:09 pm
Насе да те питам нещо сериозно: Кажи нещо за всесезонните гуми. Моля!
Форум на потребителите от Стара Загора
http://forum.stz-bg.com/
Пак ли ще ми се правиш на остроумен и ще ме подиграваш?!!realprofesora написа:Насе да те питам нещо сериозно: Кажи нещо за всесезонните гуми. Моля!
Бе няма да се подиграмам , щото гледам поразбираш някои неща(клатиш амортисьори, а-у) та си рекох дали не разбираш и от всесезонни гуми.Имам един колега много ги хвали и само с такива кара, та постоянно споря с него че нема такова животно , ма човека неще и да чуе за друга гума.Слага си ги и кара докат му изтръпнат теловетеnasenceto написа:Пак ли ще ми се правиш на остроумен и ще ме подиграваш?!!realprofesora написа:Насе да те питам нещо сериозно: Кажи нещо за всесезонните гуми. Моля!
Въпреки това ще ти отговоря, да видиш че не съм злонамерен, нищо че въпроса ти е риторичен. Ако ти си си карал жигулата със всесезонни гуми преди 20 години, сега сме 2012. Всесезонни гуми няма. (А аз карах москвич)
Амортисьорите според мен не играят роля за накланя ето.nasenceto написа:Ми то там ти е проблема. Имаш меки пружини или амортисьорите вече не си вършат добре работата. Типично за комбита или за големи коли на малки бази (като мойта). Натисния близо до гумата и виж колко колебания прави. Ако я натиснеш и се дръпнеш би трябвало само да се върне до нормално положение. Ако продължи да се люлее, значи амортисьора е заминал.
А относно гумите - под 7 градуса е силно непрепоръчително да се кара лятна гума. Каучука става прекалено твърд и се пързаля по асфалта.
Милене, не е точно така.Амортисьора и той има значение в завоя..Та в завоя в десен завой например лявата страна на колата ляга я дясната се надига , та точно десния влияе да не се надига по бързо колата , та ако е изтървал и колата става по-нестабилна.Даже Монро бяха измислили едни амортисьори с двойно действие до определен момент са по-меки(бабуни, дупки),но ако колата легне в завоя и стават по твърди-постигнато с канал на определено ниво на цилиндъра на амортисьора.didka написа:Амортисьорите според мен не играят роля за накланя ето.nasenceto написа:Ми то там ти е проблема. Имаш меки пружини или амортисьорите вече не си вършат добре работата. Типично за комбита или за големи коли на малки бази (като мойта). Натисния близо до гумата и виж колко колебания прави. Ако я натиснеш и се дръпнеш би трябвало само да се върне до нормално положение. Ако продължи да се люлее, значи амортисьора е заминал.
А относно гумите - под 7 градуса е силно непрепоръчително да се кара лятна гума. Каучука става прекалено твърд и се пързаля по асфалта.
Те нали служат само като успокоители един вид да не се люлее,е имат и други функции но не и да ти държат автомобила прав на завоите.
По-скоро го отдавам на меки пру ини.адните амортисьори се помпят и става малко по-стабилна,но тогава пък друса повече и така.