Страница 1 от 4
0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 2:36 am
от realprofesora
Понеже наскоро на мойта Корса Б1,2 и смених мотора с Кадетски 1,6моно та рекох да видя какво ще постигне .Дигна 100 от място за 12сек. при положение, че не съм дигал повече от 6хил оборота и тва на 3та дигнах 100-това на газ и то без някви настройки.Ако отворя кранчето на газта още малко и я вкарам в 6-7 хил оборота ,може би ще ги направи и за по-малко.
Шурей ми на когото беше Кадета ми каза че я вкарвал в критичните 7х обороти и правил за 10сек, но на 2ра скорост дигнал 100.Но на мен нещо не ми се тормози и затова ще се задоволя с това постижение.
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 3:58 am
от sawo
Това е добър резултат - корсата е лека. Моята преди ги правеше за 11 с 2ма човека в колата, сега съм правил някои паботи но не съм тествал. Общо взето стоиш на място, държиш ръчната дръпната, съединителя натиснат, газта на 2,500-3000 оборота, едновременно пускаш съединителя, газда до дупка и пускаш ръчната. Малко преди регулатора сменяш на втора, там колкото направи и ако се наложи - трета. Добре е да видиш на този двигател на колко оборота му е регулатора, за да не се заиграеш повече отколкото трябва и да издъниш нещо

Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 8:26 am
от niggaz_nature
Той каза че кара на гас. С този двигател следователно е с обикновенна газова уредба и от това още по следователно е че няма регулатор на гас

. С това ако ще и на 9 хил. оборота може да я вкара

, ако издържи двигателя. Аз откакто си вдигнах колата да е по-висока не си правя изобщо такива замервания . Карам си с една скорост 100 на ама на всякъде

Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 12:49 pm
от realprofesora
Шурей ми я вкарвал на 6800 оборота и вика че нищо и няма.
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 13:09 pm
от didka
Вдигал съм 190 на четвърта с кадет с петстепенна кутия без оборотомер.
Колко оборота съм вдигнал идея нямам.

Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 13:54 pm
от sawo
niggaz_nature написа:Той каза че кара на гас. С този двигател следователно е с обикновенна газова уредба и от това още по следователно е че няма регулатор на гас

. С това ако ще и на 9 хил. оборота може да я вкара

, ако издържи двигателя.
Знам, затова му казах да види колко и е регулатора по книга и да се води по това.
realprofesora написа:Шурей ми я вкарвал на 6800 оборота и вика че нищо и няма.
До към 7000 би трябвало да няма опасност, виж все пак колко ти е по принцип.
didka написа:Вдигал съм 190 на четвърта с кадет с петстепенна кутия без оборотомер.
Колко оборота съм вдигнал идея нямам.

При този клас двигатели на opel 5тата е само за да сваля оборотите и съответно да икономисваш гориво - на 4та може да достигнеш максималната скорост на колата

Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 14:43 pm
от mmmnee
polo 2008 1.9TDI 0-100 8 sek. :O
друго което съм тествал на на 3000 оборота на 5та се вдижа с 155 км
на 4 та 190 км
на 5-та 210 км до толкова съм стигал.
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 20:56 pm
от Matrix_man
Старата ми Аскона /1,3 карбуратор 75кс/ на 1-ва с 40км/ч свършваше оборотомера на 7к оборота... ама си вдигаше спокойно 60км/ч.... Сега с Калибрата 1-ва..2-ра и съм на 100 км/ч... време не съм засичал... Малко скъпичък ми идва нов бордкомпютър като този:
за да засичам времето.
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 22:58 pm
от GLS
mmmnee написа:polo 2008 1.9TDI 0-100 8 sek. :O
..............
Това с ТДИ 131к.с. с чип трудно ще го постигнеш...
Предполагам,че има някакви допълнителни интервенции по мотора...
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 23:07 pm
от mupk0
Нищо му няма.На моно инжекцията много често си има ограничител дори на газ.Не се притеснявай за оборотите.Моята кошница е до 7000 на бензин,а на газ стрелката опира в таблото.След разни подобрения по мотора прави 0-100 за 10секунди(2ра 100км е 7000),а максималната скорост на 2ра е 120км/ч при някъде около 8000 оборота.
При мене след 7000 се чува едно леко странно метално звучене от мотора,но това е защото маслената помпа спира да качва масло.Пробвам съм го няколко пъти и съм го мерил с манометър.Ако искаш да имаш ограничиетел си купи центробежен палец за делкото.За Г2 струва 15-20лв и ограничава оборотите на 6200(от там почва червеното на оборотомера)
@matrix_man това infoboard за калибра ли е ?
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 0:53 am
от sawo
"Нищо му нямa" е много смело и опасно твърдение. Доста е относително как един двигател на нисък клас автомобил със двигател отдавна минал предвидения си живот ще понесе 8000 оборота - има си причина за ограничителя и тя не е просто да ви спъва колата. Твоя двигател може и да има доста аванс и да е запазен, ама на някой друг може да му замине колата заради такива съвети.
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 0:55 am
от Matrix_man
mupk0 написа:.......
@matrix_man това infoboard за калибра ли е ?
Да... намерих го случайно в интернет. Свързах се автора му, но ми искаше 200 евро и понеже бях първия от България, който проявява интерес към продукта му, ако и му го преведа щеше да го даде за 150 евро. Е... преведох му показанията на български, колкото за "спорта", но този етап имам "други" дупки да запълвам. До колкото знам, за сега само един човек в България си го е поръчал. Като цяло представлява това:
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 8:37 am
от fantamaniaka
Извинявам се за спама:
Но моята преди години астра Ф C20NE 115 доста си дигаше след 7 000 оборота докато доиде един ден и още на 5 000 парното взе да духа студено и изгасна колата,Картера беше пълен с антифриз и разширителното казанче имаше масло

) Сегментите бяха на стружки по челото на буталото залепени

Общо взето вървят докато не се счупят

Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 12:54 pm
от mupk0
sawo написа:"Нищо му нямa" е много смело и опасно твърдение. Доста е относително как един двигател на нисък клас автомобил със двигател отдавна минал предвидения си живот ще понесе 8000 оборота - има си причина за ограничителя и тя не е просто да ви спъва колата. Твоя двигател може и да има доста аванс и да е запазен, ама на някой друг може да му замине колата заради такива съвети.
Той спомена за 7хххх :Д А относно това ,че нищо му няма мога да го твърдя,защото от година/две чат пат си го мъча и си е наред.Когато ти е счупено нещо се сменя на време и всичко си работи супер.Пък и ти няма да го караш 1 минута дето се вика в критични
Едва ли от 7000 ще се счупи мотора,а и той едва ли по оригинално табло е над 7000.
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 13:23 pm
от nasenceto
Не разбирам що си мъчите колите. На мен щеше да ми се скъса сърцето, ако причиня тва на някоя от моите...