Страница 1 от 3
Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Чет Сеп 11, 2014 18:58 pm
от Mendeleev
Здравейте. Търся си накрайник за аспуха на дизелчето ми, но го търся да е най-обикновен, т.е. да не е спортен или нещо си Ремус, а просто да е супер извит надолу под почти 90 градуса, защото искам пушека да не ми цапа бронята. Обиколих няколко магазина, където продават такива накрайници, но никъде няма толкова извит и обикновен. Някой има ли идея от къде мога да намеря или да има такъв и да го продава?
Говоря нещо като това:
http://dilor.bg/index.php?page=shop.pro ... t&Itemid=2 обаче за този няма никакви размери и не знам дали ще стане на моята кола.
Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Чет Сеп 11, 2014 22:00 pm
от emzo
Оправи я да не пуши

Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Пет Сеп 12, 2014 6:24 am
от Mendeleev
Това няма как да стане, защото е чипосана и допълнително натегнато турбото за повече мощност и във високите обороти пуши стабилно, но това е при всички чипосани автомобили.
Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Пет Сеп 12, 2014 15:54 pm
от Mendeleev
Реших си проблема при един майстор за гърнета. Изряза ми от един стар аспух крив участък и го завари на моя. Стана все едно е заводско така под 90 градуса надолу. И ми излезе супер като цена

Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Пет Сеп 12, 2014 15:59 pm
от Nirvana
Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Пет Сеп 12, 2014 16:11 pm
от Mendeleev
Аз минах с 10 лева накрайника и заварката. Тези цени са солени.
Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Съб Сеп 13, 2014 7:56 am
от admin
аха, това сигурно вдига 1-2 коня

Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Съб Сеп 13, 2014 8:12 am
от Mendeleev
admin написа:аха, това сигурно вдига 1-2 коня

Аз не търся мощност, а функционалност и да не черня предната броня на колегата зад мен. Мощността идва от предната, а не от задната част на колата

Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Съб Сеп 13, 2014 19:20 pm
от nike718
Mendeleev написа:Това няма как да стане, защото е чипосана и допълнително натегнато турбото за повече мощност и във високите обороти пуши стабилно, но това е при всички чипосани автомобили.
Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.
Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 8:33 am
от Mikk
nike718 написа:Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.
По скоро съединитела.
Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 8:44 am
от Roshavv
Mikk написа:nike718 написа:Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.
По скоро съединитела.
e няма идеално щастие..... като искаш да опъва яко си плащаш.... ако не една малолитражка да пърпори горе долу
Колегата да го помоля да сподели за тунинга. Вярно че размихме малко темата ама дай повече инфо какъв е мотора и турбината.как ,що,кво,колко....

Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 10:29 am
от Mendeleev
Mikk написа:nike718 написа:Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.
По скоро съединитела.
Аз и предните две коли ги бях чипосал и знам, че съединителя се озносва доста повече и на други неща влияе, ама това ми е 2-ра кола ( имам служебна, която карам всеки ден, а тази е за извънградско и за събота и неделя само) и на година и навъртам максимум 4-5 000 км, така че не е болка за умиране.
Roshavv написа:Mikk написа:nike718 написа:Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.
По скоро съединитела.
e няма идеално щастие..... като искаш да опъва яко си плащаш.... ако не една малолитражка да пърпори горе долу
Колегата да го помоля да сподели за тунинга. Вярно че размихме малко темата ама дай повече инфо какъв е мотора и турбината.как ,що,кво,колко....

Колата е Rover 45, 2000 кубика, хечбек, дизел, 101 к.с. Подобренията са най-вероятно, защото са правени от човека преди мен - в Италия, са:
1. Чип
2. Сменени дюзи, които са от друг Rover с по-добро впръскване на гориво
3. Натегнато турбо
4. Махнат катализатор
5. Изчистен EGR
6. Пипана е и помпата, но не знам дали е същата или е от другия модел на 45, който е 116 к.с.
Това са нещата, които майстора ми каза, като за чипа не е сигурен, защото за него няма информация дали е направен и как е направен. В момента колата според майстора ми е към 130 к.с., но не е измервана на дино, но честно казано ми е все едно колко к.с. е - важното е да си върви прилично и да не се чупи много ( като това си е чист късмет).
Сега като сложих вертикално насочения край на аспуха се забелязва, че пушека се набива надолу и не се "навира" директно в лицата на колите зад мен, което ми беше целта.
Сега следва пастиране при Динко и каско

Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 12:03 pm
от Roshavv
Аха.. реших че ти си правил подобрения и ми бе интересно само с променлива геометрия ли се натягат турбините... но както и да е...
ами лъскай я и да те слуша много

Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 12:05 pm
от Mendeleev
Мерси

Re: Накрайник на аспух на дизел
Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 16:27 pm
от System_error
Не ми звучи добре тва с пушека. Може пак да е за чистене EGR-a. Няма логика нормално работещ дизел да пуши. Какъв е цвета на пушека - сив или черен?