Страница 1 от 3

Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Чет Сеп 11, 2014 18:58 pm
от Mendeleev
Здравейте. Търся си накрайник за аспуха на дизелчето ми, но го търся да е най-обикновен, т.е. да не е спортен или нещо си Ремус, а просто да е супер извит надолу под почти 90 градуса, защото искам пушека да не ми цапа бронята. Обиколих няколко магазина, където продават такива накрайници, но никъде няма толкова извит и обикновен. Някой има ли идея от къде мога да намеря или да има такъв и да го продава?
Говоря нещо като това: http://dilor.bg/index.php?page=shop.pro ... t&Itemid=2 обаче за този няма никакви размери и не знам дали ще стане на моята кола.

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Чет Сеп 11, 2014 22:00 pm
от emzo
Оправи я да не пуши :)

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Пет Сеп 12, 2014 6:24 am
от Mendeleev
Това няма как да стане, защото е чипосана и допълнително натегнато турбото за повече мощност и във високите обороти пуши стабилно, но това е при всички чипосани автомобили.

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Пет Сеп 12, 2014 15:54 pm
от Mendeleev
Реших си проблема при един майстор за гърнета. Изряза ми от един стар аспух крив участък и го завари на моя. Стана все едно е заводско така под 90 градуса надолу. И ми излезе супер като цена :heat:

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Пет Сеп 12, 2014 15:59 pm
от Nirvana

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Пет Сеп 12, 2014 16:11 pm
от Mendeleev
Аз минах с 10 лева накрайника и заварката. Тези цени са солени.

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Съб Сеп 13, 2014 7:56 am
от admin
аха, това сигурно вдига 1-2 коня :lol:

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Съб Сеп 13, 2014 8:12 am
от Mendeleev
admin написа:аха, това сигурно вдига 1-2 коня :lol:
Аз не търся мощност, а функционалност и да не черня предната броня на колегата зад мен. Мощността идва от предната, а не от задната част на колата :dancing:

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Съб Сеп 13, 2014 19:20 pm
от nike718
Mendeleev написа:Това няма как да стане, защото е чипосана и допълнително натегнато турбото за повече мощност и във високите обороти пуши стабилно, но това е при всички чипосани автомобили.
Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 8:33 am
от Mikk
nike718 написа:Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.
По скоро съединитела.

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 8:44 am
от Roshavv
Mikk написа:
nike718 написа:Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.
По скоро съединитела.
e няма идеално щастие..... като искаш да опъва яко си плащаш.... ако не една малолитражка да пърпори горе долу :cheers:

Колегата да го помоля да сподели за тунинга. Вярно че размихме малко темата ама дай повече инфо какъв е мотора и турбината.как ,що,кво,колко....

:cheers:

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 10:29 am
от Mendeleev
Mikk написа:
nike718 написа:Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.
По скоро съединитела.
Аз и предните две коли ги бях чипосал и знам, че съединителя се озносва доста повече и на други неща влияе, ама това ми е 2-ра кола ( имам служебна, която карам всеки ден, а тази е за извънградско и за събота и неделя само) и на година и навъртам максимум 4-5 000 км, така че не е болка за умиране.
Roshavv написа:
Mikk написа:
nike718 написа:Чувал съм че тез подобрения водят до скъсяване живота на скоростната кутия.
По скоро съединитела.
e няма идеално щастие..... като искаш да опъва яко си плащаш.... ако не една малолитражка да пърпори горе долу :cheers:

Колегата да го помоля да сподели за тунинга. Вярно че размихме малко темата ама дай повече инфо какъв е мотора и турбината.как ,що,кво,колко....

:cheers:
Колата е Rover 45, 2000 кубика, хечбек, дизел, 101 к.с. Подобренията са най-вероятно, защото са правени от човека преди мен - в Италия, са:
1. Чип
2. Сменени дюзи, които са от друг Rover с по-добро впръскване на гориво
3. Натегнато турбо
4. Махнат катализатор
5. Изчистен EGR
6. Пипана е и помпата, но не знам дали е същата или е от другия модел на 45, който е 116 к.с.
Това са нещата, които майстора ми каза, като за чипа не е сигурен, защото за него няма информация дали е направен и как е направен. В момента колата според майстора ми е към 130 к.с., но не е измервана на дино, но честно казано ми е все едно колко к.с. е - важното е да си върви прилично и да не се чупи много ( като това си е чист късмет).
Сега като сложих вертикално насочения край на аспуха се забелязва, че пушека се набива надолу и не се "навира" директно в лицата на колите зад мен, което ми беше целта.
Сега следва пастиране при Динко и каско :dancing:

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 12:03 pm
от Roshavv
Аха.. реших че ти си правил подобрения и ми бе интересно само с променлива геометрия ли се натягат турбините... но както и да е...
ами лъскай я и да те слуша много :cheers:

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 12:05 pm
от Mendeleev
Мерси :smoukin:

Re: Накрайник на аспух на дизел

Публикувано на: Нед Сеп 14, 2014 16:27 pm
от System_error
Не ми звучи добре тва с пушека. Може пак да е за чистене EGR-a. Няма логика нормално работещ дизел да пуши. Какъв е цвета на пушека - сив или черен?