Топлоизолация в автомобилна врата

Добави отговор


С помощта на CAPTCHA се убеждаваме, че сте човек, а не робот.
Усмивки
:bigboss: :blackeye: :blinkblink: :closed: :dancing: :ebay: :gamer: :google: :grin2: :haha: :heat: :helpme: :crazyeye: :confused2: :imsorry: :mafia: :chaingun: :cute: :Alvarin: :D :) :beroe: :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :cheers: :smoukin: :tongue: :angry: :spank:

BBCode е Включен
[img] е Включен
[url] е Изключено
Усмивките са Включени

Преглед на тема
   

Разгърни Преглед на тема: Топлоизолация в автомобилна врата

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от sawo » Вто Окт 12, 2010 19:04 pm

Супер, ще мина да го видим :)

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от realprofesora » Вто Окт 12, 2010 16:51 pm

svetostz написа:Изобщо не е бъг, даже е екстра. При натискане за кратко и сваля до край, като го задържиш работи докато го пуснеш... :D Само твоето стъкло е с такава екстра :)
И на Рено Меган 97ма е така. А на Корсата ми 95та като го натиснеш за кратко и сваля малко ,като го задържиш малко и пуснеш и си го сваля докрай.Така е и с вдигането.
@sawo-Много искам да го видя това копче и да помисля за някаква модификацийка за да се оправи.Ако искаш ми се обади тея дни съм свободен да го погледна -без пари ,само за спорта.

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от sawo » Пон Окт 11, 2010 19:59 pm

Мисълта ми е, че при еднакво натискане понякога сваля малко, друг път докрай, мисля точно заради тази пластина.

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от svetostz » Пон Окт 11, 2010 19:49 pm

Изобщо не е бъг, даже е екстра. При натискане за кратко и сваля до край, като го задържиш работи докато го пуснеш... :D Само твоето стъкло е с такава екстра :)

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от sawo » Пон Окт 11, 2010 19:31 pm

Колата е mazda323F BA '96 година. По принцип понякога само като натисна копчето и се спуска до край джама, ама това е бъг на тая джаджа според мене, понеже на пътническото стъкло винаги като натисна 1 път копчето и се спуска малко, не до край. На шофьорската врата понякога се спуска малко, друг път до край. По вин колата е правена за Германия и е карана само там.

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от realprofesora » Пон Окт 11, 2010 19:21 pm

Kakва е колата точно да видя схемата в Аутодата.И ако може да помагам с нещо.

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от svetostz » Пон Окт 11, 2010 19:17 pm

Имаш ли автоматично вдигане/сваляне на стъклата? С един "цък" да свали или качи целия джам, без да задържаш копчето. За каква кола става въпрос и година ?
Ми какво да и пречи, малко конструктивен бъг е това според мен. Хората от бая време слагат електронни схеми с който следят тока и изключват над определена стойност. А тука имаш един елемент, който покрай полезната работа е й температурно зависим, добре повлиян от летните жеги.
Колата ти ако е била за скандинавския пазар, няма какво да го мислиш вече :)
Трябва да разбереш каква функция изпълнява, за да е ясно дали може да я шунтираш.

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от sawo » Пон Окт 11, 2010 18:54 pm

Да точно биметална пластина - като я нагрее слънцето, тогава спира да работи копчето. Въпроса е защо точно тогава започва да го прави този проблем - какво точно и пречи? Можеби самото копче се омотва и не спира да подава ток към моторчето, от там пластината се загрява от тока, спира работа докато не се охлади и т.н. Другия вариант заради слънцето тя се загрява и си мисли че има някакъв проблем и спира да работи докато не се охлади?

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от svetostz » Пон Окт 11, 2010 18:48 pm

Така както го описваш,прилича повече на биметална пластина, може да е сложена като вид защита. Товари се мотора... по-голям ток пластината се нагрява и изключва. Затова и като я нагрее слънцето тя сработва.
Реално, не може да я изолираш, просто ще увеличиш времето докато се нагрее от слънцето. Но пък всяка изолация ще пречи да се охлади по-бързо за да заработи пак... Ни тъй ни иначе :)

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от The enD » Нед Окт 10, 2010 22:06 pm

Каквато и изолация да сложиш не вярвам да има ефект. През летните жеги ламарините и купето стават адски горещи и малко трудно се спира повишаването на температурите.
Може да пробваш с едно малко вентилаторче, което да духа върху платката. Измисли някакси да взима от вън въздух, поне няма да е постоянно като в купето, 40 и няколко градуса.

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от sawo » Нед Окт 10, 2010 19:57 pm

STP и битумната лента не са ли шумоизолация?
Проблема явно е фабричен и се появява на определен момент, старото копче го гледаха 2ма различни човека и ми казаха едно и също - една пластина на релето вътре като се нагрее спира да работи, лошото е че ако спре в момент в който спуска прозореца не спира да подава ток и моторчето изгаря. Интересното че проблема е почти само на копчето за шофьорската врата, явно там е малко по-различно управлението, въпреки че и за двете врати копчетата са на общ корпус. Странно защо точно платката на тези 2 копчета изглежда все едно съм взел нещо от руския пазар, докато останалите платки които съм виждал в колата нямат нищо общо на вид. По принцип мислех, че са ми сложили някакъв китайски боклук, с който са сменили оригиналното, ама като ми пратиха копчето от друга кола беше абсолютно същата платка - или и тя е менте, понеже оригиналните на всички правят проблем, или просто такива слагат. Общо взето вариантите са или ако знаете някой, който се занимава с такива електроники да хвърли един поглед ако има някаква надежда за оправяне, или да търся начин да изолирам платката от топлина колкото е възможно, или пак да търся друго копче, ама се съмнявам да е по-хубаво от моето в предвид, че вече съм го сменял един път и почти няма разлика.

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от dogo » Нед Окт 10, 2010 19:34 pm

виж изолациите на STP - http://www.standartplast.lv/

може да ги намериш тук http://www.avtozvuk-bg.com

Иначе ако не ти се дават толкова пари във Praktiker продават самозалепваща битумна изолация на парчета. Иначе и аз съм на мнение, че по-добре да се търси причината за проблема(едва ли е конструкционна грешка). С тая изолация ефекта е под въпрос.

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от sawo » Нед Окт 10, 2010 16:46 pm

Ако се ограничи топлината, която стига до нея няма да има проблем, носил съм я още старата и навсякъде са ми казвали, че няма оправяне, понеже едно реле като се загрее и престава да работи.

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от emzo » Нед Окт 10, 2010 15:11 pm

Хмм виж я тая платка де, дай я някъде да я погледната.

Нали се сещаш, че няма как да стане това с изолацията :?

Re: Топлоизолация в автомобилна врата

от sawo » Нед Окт 10, 2010 14:49 pm

Причината е че като се загрее платката с електрониката и не работи както трябва. С времето се появява такъв проблем, като взех колата заради това загряване беше изгоряла електрониката и беше изгорила и моторчето на ел стъклото, намерих си друго копче, но и то вече не е много в час и като се загрее спира да работи. Не ми се дават пак 50лв за копче дето и него не го знам колко е читаво затова предпочитам да си купя някаква вата или нещо подобно и да пробвам да го изолирам колкото мога от топлината...

Върнете се в началото