от ksdh » Вто Май 24, 2011 10:06 am
Май нещо все още недоразбирам нещо! Тука, някои люде се опитват да ни убеждават, че са открити нови физични закони! Как би работил един двигател, ако не се подава гориво? Все още не съм чувал, да се правят експлозии от чист въздух! И ако допуснем, че все пак не се подава гориво, това означава, че двигателят е изключен, загаснал, и т.н.! Каква инерция може да се поддържа с изгасен двигател, включен дори и на най-максималната предавка? Никаква,колата ще спре само от компресията на цилиндрите! И ако не знаете, точно тази компресия ползваме, паркирайки, и оставяйки на включена предавка! Ако пък тая компресия я няма, то тая кола няма да мръдне и на 10 метра, пък камо ли да се изкачи нейде нависоко, за да се спусне после по инерция!
И не съм съгласен, че спирачките работят по-ефективно при спускане с включен двигател, работят си по същия начин, само дето тогава се прибавя и спирачната сила на самия двигател, което подкрепя и по-горната ми теза! Като факт, ще ви кажа, че съм достигал разход от 6.2 на 100 газ, при напълно натоварена кола - 3 души и много багаж, даже по седалките, ползвайки метода да изключвам от скорост, при възможност да спускам по инерция, без да гася двигателя! При това, на сравнително равнинен терен(Унгария няма планини)! Апропо, двигателя ми не е малък, 1.8!
Май нещо все още недоразбирам нещо! Тука, някои люде се опитват да ни убеждават, че са открити нови физични закони! Как би работил един двигател, ако не се подава гориво? Все още не съм чувал, да се правят експлозии от чист въздух! И ако допуснем, че все пак не се подава гориво, това означава, че двигателят е изключен, загаснал, и т.н.! Каква инерция може да се поддържа с изгасен двигател, включен дори и на най-максималната предавка? Никаква,колата ще спре само от компресията на цилиндрите! И ако не знаете, точно тази компресия ползваме, паркирайки, и оставяйки на включена предавка! Ако пък тая компресия я няма, то тая кола няма да мръдне и на 10 метра, пък камо ли да се изкачи нейде нависоко, за да се спусне после по инерция!
И не съм съгласен, че спирачките работят по-ефективно при спускане с включен двигател, работят си по същия начин, само дето тогава се прибавя и спирачната сила на самия двигател, което подкрепя и по-горната ми теза! Като факт, ще ви кажа, че съм достигал разход от 6.2 на 100 газ, при напълно натоварена кола - 3 души и много багаж, даже по седалките, ползвайки метода да изключвам от скорост, при възможност да спускам по инерция, без да гася двигателя! При това, на сравнително равнинен терен(Унгария няма планини)! Апропо, двигателя ми не е малък, 1.8!